XXL Nutrition

Waarom geen dbb-contest meer?

  • Topic starter Loo
  • Startdatum
  • Reacties 29
  • Weergaven 2K
  • Volgers 9

Bezoekers in dit topic

Loo

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2004
Berichten
15.710
Waardering
665
Ik kwam per toeval op de foto's van de afgelopen dbb-contesten van de afgelopen jaren, toen ik bij de pics van Mikki keek in de hoop nog een geile foto tegen te komen.

Best leuk om te zien weer. Waarom is de traditie van de jaarlijkse dbb-contest verbroken?
 
Welke DBB contest?
 
Niet interessant dus.
 
Misschien weer bij deze..?
 
Er is een poll over geweest en de mensen hebben gestemd dat ze maar een jaar moesten overslaan,
reden iedereen was alweer in de bulk.
 
Er is een poll over geweest en de mensen hebben gestemd dat ze maar een jaar moesten overslaan,
reden iedereen was alweer in de bulk.

oja idd.

tja het was toen ook een rare periode om hem te houden, net voor of in de zomer lijkt me logischer...
 
DBB contest is wel lache, kan ik lekkere contest prep doen met een reden :roflol:

zolang er iets te winnen valt doe ik mee :D
 
Ik kwam per toeval op de foto's van de afgelopen dbb-contesten van de afgelopen jaren, toen ik bij de pics van Mikki keek in de hoop nog een geile foto tegen te komen.

Best leuk om te zien weer. Waarom is de traditie van de jaarlijkse dbb-contest verbroken?

Volgens mij omdat er toch aardig wat losers & "internet-bodybuildertjes" tussen zaten die met het stemmen en dergelijke de boel hadden verziekt, maar ik weet het niet precies meer.
 
Nou! Beperken tot "elite" abbo's. Problem solved!
 
Ik mocht niet meer meedoen, daarom. :D
 
Ja iederen was toen soort van aan het bulken!!
Vind dat er wel weer een Datum geprikt mag worden voor rond de Zomer...
 
je hebt altijd al mensen gehad die de dbb contest wilden verzieken, soms met succes.
Het was wel een leuk concept om naar uit te kijken, van mij mag het weer ingevoerd worden!
 
je hebt altijd al mensen gehad die de dbb contest wilden verzieken, soms met succes.
Het was wel een leuk concept om naar uit te kijken, van mij mag het weer ingevoerd worden!

+1 en de foto's van de mensen die de contest willen verzieken kunnen er altijd worden uitgesmeten

dus herbeginnen die handel
 
Er waren ook nogal wat negatieve reacties dat er geen klasse verdeling was.
 
Klasse verdeling tussen gebruikers en niet-gebruikers, bedoel je Hiekie?

Daarnaast vond ik het cijfers geven van leden niet echt een succes. Genoeg ****ing retards die 1-en gaven, voor goede fysieken. En dan ook nog om zelf hoger te eindigen. Al werd dit goed gemoderate, gaat dit toch ten koste van de charme van zo'n contest. Dat hoort gewoon niet. Ook had er zelfs een of andere faker gewonnen in de afgelopen contest. Weer zoiets..
 
was het niet zo dat het nu in de zomer wordt gedaan oid?
 
Back
Naar boven