MuscleMeat

waarom geen groep 'bodybuilder'? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SanderM

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
20 feb 2006
Berichten
7.437
Waardering
1
er zijn volgens mij veel bodybuilders hier. niet dat ik er interesse in heb maar aangezien er wel andere zijn:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

is er bewust voor gekozen om geen groep 'bodybuilder' te maken?
 
Hoe werken die dingen eigenlijk?
 
Was al eens een topic over, omdat het een bodybuilding forum is kan je aannemen dat de rest zonder powerlifter, strongman etc. bodybuilders zijn.
Dacht dat het zo zat
 
Die kun je zelf aanpassen in paint :rolleyes:
 
jep dankjewel sixkiller :D


je moet wat karmapunten verdelen ...
 
en ik vind dat er een moet komen voor "fitnessmattie" en een voor "superdude" [evt ook nog "bietsjboi"
 
Was al eens een topic over, omdat het een bodybuilding forum is kan je aannemen dat de rest zonder powerlifter, strongman etc. bodybuilders zijn.
Dacht dat het zo zat
Idd.

De groep powerlifter, strongman etc zijn juist voor de uitzondering op de regel.

En verder komen er sowieso geen groepen bij want dan heb je van die grapjassen met 6 van die bordjes onder elkaar, wat erg storend wordt.
 
edit: post deleted
 
Laatst bewerkt:
Idd.

De groep powerlifter, strongman etc zijn juist voor de uitzondering op de regel.

En verder komen er sowieso geen groepen bij want dan heb je van die grapjassen met 6 van die bordjes onder elkaar, wat erg storend wordt.

bij meer dan 3 automatisch de avatar uitschakelen ;)


maar dan nog.. zou het storend werken.. of een limiet van 3 er op zetten.. maximaal 3 groepen.

of zelf een groep maken, en dan of max 3 standaard groepen of 1 zelf gemaakt.


ok ik draaf door ;)
 
Idd.

De groep powerlifter, strongman etc zijn juist voor de uitzondering op de regel.

En verder komen er sowieso geen groepen bij want dan heb je van die grapjassen met 6 van die bordjes onder elkaar, wat erg storend wordt.

Dus ook geen martial arts:(

Er zijn ook mensen die een van deze combineren met bb. Wel handig als die herkenbaar zijn tov van de mensen die zich bv alleen richten op PL.

Daarom is een BB tag wel handig imo.
 
misschien de mogelijkheid tot 1 customized bordje ? :D
 
Hoe werken die dingen eigenlijk?

[Link niet meer beschikbaar]

Was al eens een topic over, omdat het een bodybuilding forum is kan je aannemen dat de rest zonder powerlifter, strongman etc. bodybuilders zijn.
Dacht dat het zo zat

bedankt

Idd.

De groep powerlifter, strongman etc zijn juist voor de uitzondering op de regel.

En verder komen er sowieso geen groepen bij want dan heb je van die grapjassen met 6 van die bordjes onder elkaar, wat erg storend wordt.

dat grapjassen dat doen kan je voorkomen door er een max van 2 op te zetten.

of een limiet van 3 er op zetten.. maximaal 3 groepen.

goeie, een max op 2 groepen gewoon.
 
Idd.

De groep powerlifter, strongman etc zijn juist voor de uitzondering op de regel.

En verder komen er sowieso geen groepen bij want dan heb je van die grapjassen met 6 van die bordjes onder elkaar, wat erg storend wordt.
:orly:
 
Back
Naar boven