• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

Waarom? Hakkens,

Bezoekers in dit topic

ikgaervoor

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
16%
Beste mensen.

Ik zelf ben tijd niet actief geweest op het forum omdat ik minder sport omdat het me minder boeit.
En dat kom omdat sportscholen in mij buurt een jaar contract hebben of veel de duur. Nou ik weet niet of iemand van Hakkens of bij body train of heb getraind Ik wel.
En vind heb sportscholen groter en goedkoper gezien en die zijn allemaal nou behalve Flexx die weg is gegaan omdat ze drugs kweekte zijn ze allemaal door leden tekort gespot.

Ik stelde me eigen de volgend vragen:
Mij vraag: Is simpel (misschien mij verhaal niet) waarom denk jij gaan de goede sportscholen dicht en de dure matig/slecht sportscholen blijven bestaan?
Mij antwoord: Is dat grote sportscholen matig/slechte sportscholen mensen oplichten en dwingen.

Mij vraag daar op is: Waarom gaan mensen daar heen?

Mij antwoord: ...

Ken die vraag waarom gaan mensen naar een Hakkens of een jaar contract sportschool?

Reden dat ik dit vraag is mischien zie ik een goede reden over het hoofd en ik er dan wel heen zonder het gevoel om opgelicht de worden

WAT?

can you write this in Dutch?

Probeer je zinnen eens fatsoenlijk op te bouwen, wie weet krijg je dan serieus antwoord op je vraag(?).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je vraag is: Waarom zijn healthcenters commercieel interessant en hardcore ijzerkelders niet?

Antwoord: er zijn maar weinig eckte diehards, de grote massa (debieltjes die 2 maal in het jaar naar de sportschool gaan, maar wel de volle mep betalen) willen een fancy sportschool, vol met mooie apparaten.

Als je vraag is: Waarom zijn healthcenters commercieel interessant en hardcore ijzerkelders niet?

Antwoord: er zijn maar weinig eckte diehards, de grote massa (debieltjes die 2 maal in het jaar naar de sportschool gaan, maar wel de volle mep betalen) willen een fancy sportschool, vol met mooie apparaten.

dit. in week 52 was ik weer eens in een echt healthcenter te trainen, en dat merk je direct. ze hebben bewust geen squatrack e.d. omdat ze geen mensen willen die te groot zijn of te serieus trainen. grote mensen schrikken de ouwe lui af is de gedachtengang, en als mensen serieus trainen kosten ze meer tijd dan mensen die 2x komen per maand. bij een hardcoregym heb je mensen nodig die verstand van zaken hebben omdat de klant met minder niet genoegen neemt. De gemiddelde bezoeker van een health center is iemand die geen verstand van zaken heeft en dus genoegen neemt met een prutsschema dat een random stagair in elkaar heeft geflanst en waarmee hij nog even kan pompen voor zn zuipavond. en de andere groep is 60+. hierdoor kunnen ze meer leden aannemen dan een ijzerhok omdat de helft driekwart van de tijd niet komt opdagen door geenzin/kater/etc... healthcenters zijn hierdoor makkelijker in stand te houden. ze verdienen meer per klant, kunnen meer klanten aannemen, en er zijn minder eisen aan het personeel dus zijn ze goedkoper. Dit is mijn idee, maar t kan anders zijn irl.

dit. In week 52 was ik weer eens in een echt healthcenter te trainen, en dat merk je direct. Ze hebben bewust geen squatrack e.d. Omdat ze geen mensen willen die te groot zijn of te serieus trainen. Grote mensen schrikken de ouwe lui af is de gedachtengang, en als mensen serieus trainen kosten ze meer tijd dan mensen die 2x komen per maand. Bij een hardcoregym heb je mensen nodig die verstand van zaken hebben omdat de klant met minder niet genoegen neemt. De gemiddelde bezoeker van een health center is iemand die geen verstand van zaken heeft en dus genoegen neemt met een prutsschema dat een random stagair in elkaar heeft geflanst en waarmee hij nog even kan pompen voor zn zuipavond. En de andere groep is 60+. Hierdoor kunnen ze meer leden aannemen dan een ijzerhok omdat de helft driekwart van de tijd niet komt opdagen door geenzin/kater/etc... Healthcenters zijn hierdoor makkelijker in stand te houden. Ze verdienen meer per klant, kunnen meer klanten aannemen, en er zijn minder eisen aan het personeel dus zijn ze goedkoper. Dit is mijn idee, maar t kan anders zijn irl.
+1

• Topic Starter Topic Starter
Waarom denk jij dat zo duur sportschool met 1jaar contracten bestaan en goed gaan dicht?

Tjah. Hier is het ook veel te duur. Ken veel goedkopere maar die zijn dan weer te ver weg :(

Wat ik denk dat sportscholen hebben veel apparaten dus ook duur maar veel mensen geen genoeg geld voor dat soort zaken te sluiten, maar waarom dan daar naartoe gaan? Ja dat is de vraag. Veel ander sportscholen zijn niet populair goedkoop of niet je weet wat je krijgt, ik heb daar getraint je weet wel. Antwoord: je wilt resultaten en dat mag wat kosten, maar niet tegen elke prijs. Wie bepaalt de prijs ja dat bepaal je zelf. Dus het zal nog wel even duren voor die sportscholen met 1 jaarcontract of andere voorwaarden.

• Like
Waarderingen: bob k
Weet iig wel dat die healthcities willen dat je voor 1 jaar tegelijk betaald. Sterker nog, ze smeren je gewoon een contract voor 3 jaar aan!

(En dan willen ze 70 euro inschrijvingskosten :D)

@ Framedrop: rode kaart wegens flooding :D :D :D

@ de rest: ziet er uit als iets wat door een vertaal machine is gehaald, dus wees geduldig met de TS.

@ Framedrop: rode kaart wegens flooding :D :D :D

@ de rest: ziet er uit als iets wat door een vertaal machine is gehaald, dus wees geduldig met de TS.

NOOOOOOO! al ben ik wel benieuwd hoe het is een kaart te krijgen, nog nooit een gehad... misschien toch maar eens politiek incorrecte shit gaan posten ofzo :P

TS heef tnog niet weer gereageerd zie ik?

dit. In week 52 was ik weer eens in een echt healthcenter te trainen, en dat merk je direct. Ze hebben bewust geen squatrack e.d. Omdat ze geen mensen willen die te groot zijn of te serieus trainen. Grote mensen schrikken de ouwe lui af is de gedachtengang, en als mensen serieus trainen kosten ze meer tijd dan mensen die 2x komen per maand. Bij een hardcoregym heb je mensen nodig die verstand van zaken hebben omdat de klant met minder niet genoegen neemt. De gemiddelde bezoeker van een health center is iemand die geen verstand van zaken heeft en dus genoegen neemt met een prutsschema dat een random stagair in elkaar heeft geflanst en waarmee hij nog even kan pompen voor zn zuipavond. En de andere groep is 60+. Hierdoor kunnen ze meer leden aannemen dan een ijzerhok omdat de helft driekwart van de tijd niet komt opdagen door geenzin/kater/etc... Healthcenters zijn hierdoor makkelijker in stand te houden. Ze verdienen meer per klant, kunnen meer klanten aannemen, en er zijn minder eisen aan het personeel dus zijn ze goedkoper. Dit is mijn idee, maar t kan anders zijn irl.
+1

Wat ik denk dat sportscholen hebben veel apparaten dus ook duur maar veel mensen geen genoeg geld voor dat soort zaken te sluiten, maar waarom dan daar naartoe gaan? Ja dat is de vraag. Veel ander sportscholen zijn niet populair goedkoop of niet je weet wat je krijgt, ik heb daar getraint je weet wel. Antwoord: je wilt resultaten en dat mag wat kosten, maar niet tegen elke prijs. Wie bepaalt de prijs ja dat bepaal je zelf. Dus het zal nog wel even duren voor die sportscholen met 1 jaarcontract of andere voorwaarden.

daar kan het wel aan kloppen al is het met sportscholen die veel geld vragen niet al te serieux.

Terug
Naar boven