AndroidHealthClinic

Waarom hebben grote mensen geen mooie sixpack? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Buikspieren zijn overrated.
 
Buikspieren zijn overrated.

Je hoort me niet eens zeggen dat ik een sixpack wil, ik vraag gewoon vanwara het grote verschil komt en enige wat mensen posten is troep.

What is this shit?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Je hoort me niet eens zeggen dat ik een sixpack wil, ik vraag gewoon vanwara het grote verschil komt en enige wat mensen posten is troep.

What is this shit?

Je hoort mij ook niet zeggen dat het mijn antwoord is op jouw vraag.
 
"Bodybuilders" trainen niet voor een mooi sixpack. Dat is voor de meeste bijzaak.
In tegenstelling tot bijvoorbeeld de "Men's Health" cover dudes, die trainen en alles erom heen wel specifiek vaak voor de sixpack.

Voor een sixpack is ook wel aanleg nodig idd, maar dat is ook zo bij een brede bouw ofcourse.

Het is ook een beetje een keus die je maakt of je trained voor een bb body of beachboy body. Altans dat is mijn opinie.

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 12:29 ----------

OT: Realist en Timmeeh nice stats :P
 
Is geen BB term, is een hormoon. Google het als je er meer over wilt weten, zoals beesting al aangeeft.
Thanks ik kan nog veel van je leren. Keep up the good wok!
 
Je hoort me niet eens zeggen dat ik een sixpack wil, ik vraag gewoon vanwara het grote verschil komt en enige wat mensen posten is troep.

What is this shit?

Ik zal het even uitleggen.

Elke keer als het na de winter 1 dag mooi weer is geweest dan stroomt dit forum over met jongetjes die nog voor de zomer een sixpack willen en die dus ook massaal onderwerpen openen over hoe je dat moet doen terwijl er al duizenden onderwerpen over zijn geopend.

En alleen je buikspieren trainen heeft weinig met bodybuilding te maken maar meer met fitness.

Misschien bedoelde je het goed maar zo is het nou eenmaal.;)
 
Laatst bewerkt:
omdat deze bb'ers professionelen zijn die aan de groeihormonen en IGF zitten. daarom die opgezwollen buik. zoals GetXXL al heeft geschreven. 20-30 jaar geleden zag je niet van die opgezwollen buiken maar wel echte sixpack's. toen gebruikten ze wel anabole steroiden maar HGH, IGF en insuline werden toen nog niet gebruikt. Of veel minder. Groeihormonen waren toen nog geen chemische maar menselijke groeihormonen die uit kadavers werden gehaald.
 
Dus dit is uithongeren? Dit zie ik niet bij bodybuilders zulke abs:

images?q=tbn:ANd9GcQciudjDRQGrMocY6Tdwoxw24rTe19CamPN3IyEOzFWf7WTYD6M2Q.jpg

ideale fysiek, wie is dit
 
9/10 van die fysieken die jij in gedachten hebt zijn geshopped. En prof bb zijn veel bezig met dingen als hgh en andere hormonen waardoor hun organen opblazen en daardoor hun buikspier vormen niet helemaal mooi uitkomen.
 
Dus door AAS blazen je organen op?
 
ik zit hier precies naar een gesprek tussen 2 dikke wijven die het over BB hebben te luisteren.
 
TS is a faggot

---------- Post toegevoegd Thu 4 Aug 2011 om 12:36 ----------

"Bodybuilders" trainen niet voor een mooi sixpack. Dat is voor de meeste bijzaak.
In tegenstelling tot bijvoorbeeld de "Men's Health" cover dudes, die trainen en alles erom heen wel specifiek vaak voor de sixpack.

Voor een sixpack is ook wel aanleg nodig idd, maar dat is ook zo bij een brede bouw ofcourse.

Het is ook een beetje een keus die je maakt of je trained voor een bb body of beachboy body. Altans dat is mijn opinie.

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 12:29 ----------

OT: Realist en Timmeeh nice stats :P
bullsjhit.
 
Lol Demian je antwoord is er toch waarom het topic weer bumpen. De AAS die de proff bb nu gebruiken zorgt voor opgeblazen organen. Hun six packs hebben daardoor meer definitie.
 
Lol Demian je antwoord is er toch waarom het topic weer bumpen. De AAS die de proff bb nu gebruiken zorgt voor opgeblazen organen. Hun six packs hebben daardoor meer definitie.
onzin.

igf-1 is geen AS Noob.
 
Back
Naar boven