AndroidHealthClinic

waarom heeft friet 40 gram eiwitten terwijl aardappels maar 2,6 gram eiwit heeft? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Omnipotent

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 mrt 2008
Berichten
915
Waardering
0
Waarom heeft friet 40 gram eiwitten per 100gram terwijl aardappels maar 2,6 gram eiwit heeft per 100gram? Friet word toch gewoon van aardappels gemaakt, waar komen al die eiwitten dan opeens vandaan?
 
Waarom heeft friet 40 gram eiwitten per 100gram terwijl aardappels maar 2,6 gram eiwit heeft per 100gram? Friet word toch gewoon van aardappels gemaakt, waar komen al die eiwitten dan opeens vandaan?

Volgens mij klopt dat niet helemaal, niet toevallig 4.0 gram eiwit?
 
nee, er staat echt 40.0 in die sticky

Kcal en EKV Tabel A-Z | Voedingswaarden | Grammen/Kcal | Koolhydraten | Schema
 
dan heeft big t een fout gemaakt in z'n tabel, of eigenlijk denk ik dat het vol staat met fouten. er waren wel meer dingen die ik vreemd vond.
 
dat klopt dus niet, is iets van 3 of 4 gram
 
Ik heb die tabel overgenomen van een andere site dus kan dat er fouten inzitten maar die heb ik niet gemaakt ;) Verder wel logisch dat er geen 40 gr in kan zitten dus zulke dingen zijn vaak komma vergeten.
 
ik dacht al, dat word veel patat eten.
 
Ik dacht al, hoe heet die friet, zet ik het gelijk in ons assortiment!:D
 
en jouw logica verteld je niet dat die 40gr misschien een "punt/komma" mist??? :roflol:!!!!
 
Laatst bewerkt:
omnipotent heeft het nieuwe bodybuilding wondervoedsel ontdekt met maarliefst 40 gr eiwit op de 100 !!!!! :roflol:
 
en jouw logica verteld niet dat die 40gr niet misschien een "punt/komma" mist??? :roflol:!!!!

3x deze zin gelezen en snap nog niet wat je bedoelt.

Als je bedoelt dat ik het niet gezien heb, nee ik heb niet die hele lijst gecontroleerd op fouten :rolleyes:
 
3x deze zin gelezen en snap nog niet wat je bedoelt.

Als je bedoelt dat ik het niet gezien heb, nee ik heb niet die hele lijst gecontroleerd op fouten :rolleyes:

ik heb het tegen de topicstarter.

en ik had het woordje niet verkeerd gezet lol
 
Oh sorry nu snap ik 'm :D
 
nou staat ie goed :P had net alsnog verkeerd gezet lol
 
en waarom is het nog niet veranderd in de lijst?
 
snap je het nog steeds niet dan?
 
Daarom zijn al die vaste klanten van de cafetaria altijd zo groot!
 
Back
Naar boven