AndroidHealthClinic

Waarom injecteren AAS in omkleedkamer van de gym?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

scrained

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
33
Sinds kort zit er dus een groepje kanslozen in mn gym(helemaal geen hardcore gym ofzo, doorsnee fitness) die sinds het begin al voor problemen zorgden door ruzie te zoeken enzo op de gym omdat mensen hun 'verkeerd aankeken' enzo. Is zelfs een gevecht geweest en heel veel bedreigingen enzo, de baas heeft daarna overlegd met hen en ze mochten terugkomen indien ze zich meteen beter gingen gedragen.

maar paar dagen terug zaten ze gewoon openlijk in de omkleedkamer gezellig AAS te injecteren waar iedereen dat kon zien. (en ze vonden het raar toen de politie gebeld werd omdat de gym zo'n reputatie niet wilt :D)

zorgde natuurlijk voor wat relletjes en bedreigingen(het zijn van die stoere boelzoekertjes die roids gebruiken om nog meer mensen in elkaar te kunnen slagen), maar daarom opende ik dit topic niet.

is er een reden waarom ze meteen na hun training die shit begonnen te injecteren en het niet kon wachten tot ze thuis waren? of zijn het gewoon -zoals ik vermoed- idioten?

Ik maak dit topic niet om kritiek te geven op mensen die AAS gebruiken ofzo, ik weet er helemaal niet zo veel van(en ga er wss nooit aan beginnen) dus ik vel er geen oordeel over. Maar ik vroeg me gewoon af waarom ze dit doen?

Ze zijn daarenboven ook nog eens leden van een professioneel american football team, dus ik snap niet waarom ze dan openlijk voor iedereen dat gaan beginnen gebruiken?

Gewoon idioten.
Kan me niet voorstellen dat niemand er tegen op treedt bij ons in de sportschool zouden ze vrij gauw aan het squatrek hangen..

mischien waren die lieve jongens wel diabetes patienten en moesten perse hun nodige portie insuline zetten voor hun pwo shake :P

zijn héél dikke idioten die niks liever willen dan opvallen!

buitengooien die kerels en nooit meer binnen laten!

edit: gewoon buiten sleuren terwijl de naald nog in hun bil zit!
of er gewoon volop beginnen op stampen en kloppen

wat een kansloze k*tkneuzen..

en dat bazeer je op een paar regels? (al ben ik het kwa de bedreigingen e.d. wel eens :P)

ik zet ook wel eens een insuline shot als ik dat nodig heb, de sportschool eigenaar en co weten er van en verder interesseert het mij ook vrij weinig wat anderen er van denken.

als je echt insuline nodig hebt, geen probleem!

derest kan het thuis doen, anders zijn het dikke losers die graag opscheppen met een shot te ztten!

is toch zo shokkerend niet :) weet een gym waar dat injecteren dagelijkse kost is

ja ? welke dan.... :P

t zijn idioten, maar wellicht zetten ze wel IGF-1; dat zet je best direct na je training in de getrainde spiergroep. bij normale AAS maakt het prikmoment niet veel uit.

Tja hun denken dat ze stoer zijn, om iedereen te laten zien dat ze aas gebruiken.
Stomme idioten die ze zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven