MuscleMeat

Waarom injecteren AAS in omkleedkamer van de gym?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
spuitje geven om af te maken.. meegeven met de vuilniskar..
klaar is kees..

:evilred:

en dat bazeer je op een paar regels? (al ben ik het kwa de bedreigingen e.d. wel eens :P)

ik zet ook wel eens een insuline shot als ik dat nodig heb, de sportschool eigenaar en co weten er van en verder interesseert het mij ook vrij weinig wat anderen er van denken.

dat spuiten moeten ze zelf weten ;)

alleen dat terroriseren is té kansloos voor woorden..

Laat ze maar eens bij ons langskomen en zich zo gedragen!

stelletje simpele zielen!

IGF-1 kan ook Pre W-O gezet worden, halfwaarde tijd van 8 uur.
oftewel enige dat echt echt PWO gezet moet worden is Slin.

Ben het eens met Sis.

Maar zelfs als je slin moet zetten PWO dan nog doe je dat NIET in de kleedkamer. Zeker niet als dat geen common practice is.

Indien de juiste (of verkeerde, hangt maar af van hoe je het bekijkt) mensen dit te weten komen, wordt je gym lekker gesloten. En dat is dan te danken aan zo'n stelletjes idioten.

Als ik de kleedkamer binnen zou komen,en zoiets zou zien,dan is diegenen nog niet jarig

Gebeurt hier ook, even slin erin jassen na de training.

ja slin vind ik ff wat anders,dan ff an publiek met ze allen te zetten

Zijn dus van die kereltjes die gans de bodybuilding-scene in negatief daglicht stellen.

Eikels zijn het, hierdoor is het dat mensen je nogal eens vreemd bekijken wanneer je zegt dat je met gewichten traint.

Oprotten met die mannen.

Vind het niet echt normaal ofzo om dat zo in de kleedkamer te doen. Als het slin(wat sis verteld) is, doe het dan eff in de wc ofzo.

Ben het eens met Sis.

Maar zelfs als je slin moet zetten PWO dan nog doe je dat NIET in de kleedkamer. Zeker niet als dat geen common practice is.

Indien de juiste (of verkeerde, hangt maar af van hoe je het bekijkt) mensen dit te weten komen, wordt je gym lekker gesloten. En dat is dan te danken aan zo'n stelletjes idioten.

Dat klopt,
ik loop altijd naar de Sportschoolhouder of ik even gebruik mag maken van zn kantoor.

ik zie dat je in Belgie traint. waar is die zaal dan? in Brussel?

Ja het is een zaal in Brussel.
Het ging zeker niet om een insuline-shot. Daar zou ook geen probleem zijn dan. Het exacte verhaal ken ik niet, maar basicly was een vriend van mij aanwezig en die zei dat de opzichter was gaan kijken in de kleedkamer, daarna is teruggekomen en de politie heeft gebeld, die is afgekomen en dat het ging om illegaal druggebruik. het is niet zo dat ze een spuit zagen en meteen conclusies trokken, zo zou het nooit gaan hier. Is een gym voor al het type volk en diabetes patienten of eender wie zouden zeker welkom zijn.

En ja, ik ken de kerels niet persoonlijk, wel herinner ik mij dat ik eens stond wat zware pushpresses te doen aan de squatrack, en zij kwamen zeggen dat ik gewoon moest gaan benchen want push presses zijn te gevaarlijk. En toevallig hadden ze toen ook de squatrack nodig voor hun biceps curls natuurlijk :D.

Een naburige gym is al meerdere keren dichtgevlogen omdat er te hevig gebruikt werd in de gym zelf, dus daarom dat streng werd opgetreden, volledig terecht.

dat ze die gasten maar snel een weekje in jail gooien dan krijgen ze iets in hun reet dat ze verdienen!!!

Ben je stoer als je AAS gebruikt?
Dat lees ik hier in de reacties van de meeste. Thuis of op de gym, wat maakt het nou uit?
Alsof sommige die hier reageren niet gebruiken.
Is het ook vreemd als iemand een brood eet na zijn training in de gym? Ja, het kan ook thuis.
Bij bodybuilding hoort eenmaal dat spuit, want het kan niet anders. Tenzij je aan botjebuilding doet.
Maar ik snap dat mensen dan raar kijken op dat moment. Je kan ook gewoon de andere kant opkijken. Nog beter, je moet ook niet naar blote mannen kijken in de kleedkamer, doe dat liever bij de vrouwen.:D

bullshit bro,

die gasten doen het duidelijk om op te vallen.

Ben je stoer als je AAS gebruikt?
Dat lees ik hier in de reacties van de meeste. Thuis of op de gym, wat maakt het nou uit?
Alsof sommige die hier reageren niet gebruiken.
Is het ook vreemd als iemand een brood eet na zijn training in de gym? Ja, het kan ook thuis.
Bij bodybuilding hoort eenmaal dat spuit, want het kan niet anders. Tenzij je aan botjebuilding doet.
Maar ik snap dat mensen dan raar kijken op dat moment. Je kan ook gewoon de andere kant opkijken. Nog beter, je moet ook niet naar blote mannen kijken in de kleedkamer, doe dat liever bij de vrouwen.:D

gewaagde uitspraak.. misplaatst, dát wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven