AndroidHealthClinic

Waarom injecteren AAS in omkleedkamer van de gym?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
gewaagde uitspraak.. misplaatst, dát wel.

Welke hardcore bodybouwer zit niet aan de AAS?
Of beter gezegd welke sporter gebruikt nou geen AAS?
Dat men daar zo geheimzinnig over doet vind ik helemaal misplaatst en dan hier roepen dat het niet kan. Get over it. Dit is wel trouwens de Anabolen sectie.

Dat men daar zo geheimzinnig over doet vind ik helemaal misplaatst en dan hier roepen dat het niet kan. Get over it. Dit is wel trouwens de Anabolen sectie.

bodybuilding zonder aas = botjebuilder volgens jou.. ben ik het niet mee eens, that's it..

bullshit bro,

die gasten doen het duidelijk om op te vallen.

Daar heb je wel gelijk. Je kan 2 dingen doen. 1 is andere kant op kijken of 2 je zegt er wat van en gaat zelf vechten.
Of je gaat met alle getuigen naar de sportschool eigenaar met een verklaring.
Anabolen wordt ook juist gebruikt om op te vallen in dit sport.

Daar heb je wel gelijk. Je kan 2 dingen doen. 1 is andere kant op kijken of 2 je zegt er wat van en gaat zelf vechten.

juist,
maar opvallen door het in de kleedkamer open en bloot te doen, idd wat er net gezegd weg, geef hem een gigantische trap op die spuit, doet ie noooooooit meer :D

stom, doet dat gewoon lekker thuis.. zo breng je je eigen sportschool in de problemen, en zet de sport weer in slecht daglicht! tuurlijk iedereen weet dat het gebeurd.. maar dit is gewoon stom! zo worden er ook mensen mee in contact gebracht die daar niet op zitten te wachten.

juist,
maar opvallen door het in de kleedkamer open en bloot te doen, idd wat er net gezegd weg, geef hem een gigantische trap op die spuit, doet ie noooooooit meer :D

Ik zou helemaal flippen als de sportschool inderdaad door dat soort malloten wordt gesloten. Gewoon een dumbbell van 40 kg tegen ze hoofd smijten dan.

wat je verteld zit 'wat' in.. ivm show in de sport...ik hou er niet van maar als sommige zich dan beter voelen en alsmede beter trainen so be it..
maar deze losers zijn bas-klas prullenmannen die de boel wat komen verkloten.. zolang totdat ze eens de verkeerde tegenkomen en eens goed op hun b?%3 krijgen.. :D

Kerel wat lul je nou.

natuurlijk kan BB zonder AS.

Natuurlijk kan sport zonder AS.

"'Dat men daar zo geheimzinnig over doet vind ik helemaal misplaatst en dan hier roepen dat het niet kan. Get over it. Dit is wel trouwens de Anabolen sectie." --> waar slaat dat nu op. Je zet gewoon geen AS in een publieke kleedkamer, het toilet tot daar aan toe. Man, als het mijn sportschool was dan vlogen die kerels er ook heel snel uit. Mega slecht voor je reputatie (tenzij je zo'n reputatie wil) en bovendien illegaal en dus risico op strafsancties, om nog maar te zwijgen van het feit dat men je zaak kan sluiten....

stom, doet dat gewoon lekker thuis.. zo breng je je eigen sportschool in de problemen, en zet de sport weer in slecht daglicht! tuurlijk iedereen weet dat het gebeurd.. maar dit is gewoon stom! zo worden er ook mensen mee in contact gebracht die daar niet op zitten te wachten.

Voila.

Ik zou het eerder fitness noemen dan. Neem ook niet alles letterlijk op kerel.

Belachelijk, bodybuilding is een SPORT en LEVENSWIJZE. AAS komt er soms bij kijken maar heeft geen zak met het woord zelf te maken.

En ontopic, echt low lives die zulke dingen doen, serieus...

langdurig te hoog testosteron of verwanten daarvan leiden tot euforisch risico gedrag en roidrage.. zeggen ze wel eens..

Kerel wat lul je nou.

"'Dat men daar zo geheimzinnig over doet vind ik helemaal misplaatst en dan hier roepen dat het niet kan. Get over it. Dit is wel trouwens de Anabolen sectie." --> waar slaat dat nu op. Je zet gewoon geen AS in een publieke kleedkamer, het toilet tot daar aan toe. Man, als het mijn sportschool was dan vlogen die kerels er ook heel snel uit. Mega slecht voor je reputatie (tenzij je zo'n reputatie wil) en bovendien illegaal en dus risico op strafsancties, om nog maar te zwijgen van het feit dat men je zaak kan sluiten....

Kerel ik weet het, de waarheid klinkt hard. Maak je niet druk, het is gewoon zo eenmaal. Ik keur natuurlijk niet goed dat ze aas in de kleedkamer gebruiken. Welke mr.Olympia heeft geen aas gebruikt? Daar heb je geen antwoord voor, want je weet het al. Snap je nou wat ik bedoel? GET OVER IT!

Kerel wat lul je nou.

Geef eens een voorbeeld, dan bedoel ik een bekende pro bodybuilder. Zeg niet gelijk dat jij er een bent, want jij bent geen bekende.

Alles slaat ergens op. kijk je reactie.

Maar thuis is het wel heel normaal en sportief zeker als je een prik zet, want zo kom je over. Op de sportschool is het slecht volgens jou voor de reputatie van de gym.
Gozer het belangrijkste is je eigen reputatie tegenover JEZELF en niemand anders. Accepteer het gewoon dat aas met sport is verbonden, maar het hoeft niet natuurlijk. Als je het accepteert wordt je gewoon minder gefrustreerd.

Belachelijk, bodybuilding is een SPORT en LEVENSWIJZE. AAS komt er soms bij kijken maar heeft geen zak met het woord zelf te maken.

En ontopic, echt low lives die zulke dingen doen, serieus...

Kerel er staat nog op dat je het niet letterlijk moet nemen. Wind je niet zo op, rustig aan denk om je hart. En soms is een beetje zacht uitgedrukt vind ik.

Sinds kort zit er dus een groepje kanslozen in mn gym(helemaal geen hardcore gym ofzo, doorsnee fitness) die sinds het begin al voor problemen zorgden door ruzie te zoeken enzo op de gym omdat mensen hun 'verkeerd aankeken' enzo. Is zelfs een gevecht geweest en heel veel bedreigingen enzo, de baas heeft daarna overlegd met hen en ze mochten terugkomen indien ze zich meteen beter gingen gedragen.

maar paar dagen terug zaten ze gewoon openlijk in de omkleedkamer gezellig AAS te injecteren waar iedereen dat kon zien. (en ze vonden het raar toen de politie gebeld werd omdat de gym zo'n reputatie niet wilt :D)

zorgde natuurlijk voor wat relletjes en bedreigingen(het zijn van die stoere boelzoekertjes die roids gebruiken om nog meer mensen in elkaar te kunnen slagen), maar daarom opende ik dit topic niet.

is er een reden waarom ze meteen na hun training die shit begonnen te injecteren en het niet kon wachten tot ze thuis waren? of zijn het gewoon -zoals ik vermoed- idioten?

Ik maak dit topic niet om kritiek te geven op mensen die AAS gebruiken ofzo, ik weet er helemaal niet zo veel van(en ga er wss nooit aan beginnen) dus ik vel er geen oordeel over. Maar ik vroeg me gewoon af waarom ze dit doen?

Ze zijn daarenboven ook nog eens leden van een professioneel american football team, dus ik snap niet waarom ze dan openlijk voor iedereen dat gaan beginnen gebruiken?

Coole rakkers dus kerel!!,

ik denk dat het van die homo,s zijn die het stiekum moeten doen en hun liefjes of mamma,s het niet mogen weten net als zo velen hier whahahhahaaha.
start voor de gein maar eens een thread wie er liegt en stiekum gebruikt je zult zien de meters knallen sky-high, of men blijft nog steeds liegen whahahaha:D

Ik heb een lange tijd in een gym getraint waar ook veel kinderen kwamen, omdat er ook een judoschool bijhoorde.
Ik had daar geen spuitende gasten moeten tegenkomen.
Kan ik je beloven.

FF offtopic, wat is slin eigenlijk?
Ook lees ik hier dingen over IGF-1? :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven