XXL Nutrition

Waarom injecteren AAS in omkleedkamer van de gym?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een lange tijd in een gym getraint waar ook veel kinderen kwamen, omdat er ook een judoschool bijhoorde.
Ik had daar geen spuitende gasten moeten tegenkomen.
Kan ik je beloven.

FF offtopic, wat is slin eigenlijk?
Ook lees ik hier dingen over IGF-1? :eek:

lezen bro,veel lezen

Geef eens een voorbeeld, dan bedoel ik een bekende pro bodybuilder. Zeg niet gelijk dat jij er een bent, want jij bent geen bekende.

Alles slaat ergens op. kijk je reactie.

Maar thuis is het wel heel normaal en sportief zeker als je een prik zet, want zo kom je over. Op de sportschool is het slecht volgens jou voor de reputatie van de gym.
Gozer het belangrijkste is je eigen reputatie tegenover JEZELF en niemand anders. Accepteer het gewoon dat aas met sport is verbonden, maar het hoeft niet natuurlijk. Als je het accepteert wordt je gewoon minder gefrustreerd.

welke gewichtsklasse? :) je praat wel een beetje veel poep lees ik zo..
anabolen spuiten in de gym = geen fatsoen. Netzomin als een blowjob geven in een openbare ruimte. Zulke dingen kan je ook voor thuis bewaren of op de plee.

Als aas met sport verbonden was, dan zouden de grieken ook aan AAS gezeten hebben met de olympische spelen? right. Je hebt wel een slappe onderbouwing, maar.. nice try :)

welke gewichtsklasse? :) je praat wel een beetje veel poep lees ik zo..
anabolen spuiten in de gym = geen fatsoen. Netzomin als een blowjob geven in een openbare ruimte. Zulke dingen kan je ook voor thuis bewaren of op de plee.

Als aas met sport verbonden was, dan zouden de grieken ook aan AAS gezeten hebben met de olympische spelen? right. Je hebt wel een slappe onderbouwing, maar.. nice try :)

+ 900000000000000000000000000

Ozgur, doe niet zo stoer, praat naar je verstand!
of doe je dat al? :lol:

B heeft gewoon gelijk, klaar.

dit topic is weer zo zinloos geworden :)

na mijn mening kan dit ook gewoon thuis
beetje opvallen is het.... zo van kijk mij eens gaan op de AS

nooit in de sportschool zetten en als dat perse moet ga dan even naar het toilet en doe het dan daar zonder dat iemand dat ziet is niet zo moeilijk wel?

je eigen coïtus drugs doe je ook gewoon thuis houden loop je ook niet zo mee te pronken ;) 1ste kan ik me nog wel wat bij voorstellen
licht aan je fetish hahaha

wat zijn we weer serieus.... was een joke man net als dit topic.... gaat toch nergens meer over

conclusie is doe gewoon lkkr thuis of waar niemand het ziet openlijk gebruik is zo jaren 80

idd dit is een speculatief als dit als dat topic geworden,doe er wel een slotje op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven