MuscleMeat

Waarom islam verspreid

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

vrolijk

Novice
Lid geworden
8 feb 2015
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
113kg
Vetpercentage
10%
Als eerste post op een bodybuilding site leek het mij interessant vanuit een wetenschappelijk hoek de stadia van sperma naar mens te posten. Deze stappen worden nauwkeurig in de Koran beschreven.
Iets wat de mens meer dan 1400 geleden onmogelijk kon weten en waardoor wereldberoemde medici als Maurice Boukay moslim zijn geworden.
Nu is Islam hot item vanwege de vele negatieve berichtgeving in de media, maar ondertussen vragen weinig zich af wat mensen naar de Islam trekt.
Daarom dus vanuit een heel andere hoek de kant die media nooit laat zien.

https://www.youtube.com/watch?v=Y2Dv4WRIkfY
 
Ga lekker naar fokforum ofzo do you even lift?
 
A maar ondertussen vragen weinig zich af wat mensen naar de islam trekt.

nee hoor dat vragen we ons niet af. we snappen heel goed dat religie gewoon een manier is voor niet bijster intelligente mensen om om te gaan met het feit dat ze dingen niet weten/snappen.
 
ja en als je het nog iets vrijer interpreteert dan staan in de koran ook de voetbaluitslagen van dit weekend
 
Als eerste post op een bodybuilding site leek het mij interessant vanuit een wetenschappelijk hoek de stadia van sperma naar mens te posten. Deze stappen worden nauwkeurig in de Koran beschreven.
Iets wat de mens meer dan 1400 geleden onmogelijk kon weten en waardoor wereldberoemde medici als Maurice Boukay moslim zijn geworden.
Nu is islam hot item vanwege de vele negatieve berichtgeving in de media, maar ondertussen vragen weinig zich af wat mensen naar de islam trekt.
Daarom dus vanuit een heel andere hoek de kant die media nooit laat zien.

http://www.youtube.com/watch?v=Y2Dv4WRIkfY

ik vraag me meer af waarom de islam en de moslims naar ons toe trekken.
hier op DBB lijkt het wel een vluchtelingenkamp voor moslims de laatste tijd:(
ook laat de politiek veel te veel vluchtelingen binnen.
 
en OUT, krijg nu zelfs op DBB reclames van moslima.com:mad:

waar gaat het heen
 
Serieus wtf is deze

Is dit opeens het godsdiensten forum geworden ofzo, de laatste tijd alleen maar gezeik over de geloven hier op het forum.

Als mensen dingen over een bepaald godsdienst willen weten moeten ze maar naar een kerk/moskee/klooster ofzo toe.
 
Nog 1 :roflol:

Waar komen ze toch vandaan?
Only Allah(swt) knows.
 
Omdat ze voortplanten als konijnen?

Wordt je wel vrolijk van idd als je overal op kruipt.
 
poeie eerste gost
 
Ah,weer die fucking onzin. Ban!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven