MuscleMeat

Waarom je benen moet trainen... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hahahahaha!!! Ja hoor! Ziet er inderdaad niet uit!

Edit: Wat doe jij trouwens op die site!? :o :rolleyes: :p
 
dat slaagt inderdaad op niks

toch zijn de kuiten niet zo slecht
 
fonzy zei:
dat slaagt inderdaad op niks

toch zijn de kuiten niet zo slecht

Kuiten zijn zelfs dunner dan zijn armen! WEL slecht dus!!! ;)
 
qwert55 zei:
Hahahahaha!!! Ja hoor! Ziet er inderdaad niet uit!

Edit: Wat doe jij trouwens op die site!? :o :rolleyes: :p

Echt antwoord: ik kwam er via dat andere fitness forum en klikte verder.

Beter antwoord: Goed om te weten dat mijn benen er beter uit zien dan die daar (althans in mijn perceptie... nu alleen nog een 6-pack erboven en die armpjes eens boven de 40 cm krijgen)
 
zulke kerels moest ze vastbinden met een barbell in de nek en hele dagen laten squatten!
 
qwert55 zei:
Kuiten zijn zelfs dunner dan zijn armen! WEL slecht dus!!! ;)

mja in vergelijking met zijn stok-beentjes viel het nog mee bedoelde ik

maar je hebt gelijk ;)
 
Stixxx zei:
zulke kerels moest ze vastbinden met een barbell in de nek en hele dagen laten squatten!

Zodat zijn benen nog dunner worden dus?! :p
 
Als je alleen zijn benen in beeld hebt, denk je dat je tegen een blanke soemalier aankijkt.
 
Hahaha, belachelijk, z'n benen zijn nog kleiner dan die van de gemiddelde niet trainende man.
 
Gatverdamme dit ziet dus echt áchterlijk uit he. En laat het aan een vrouw zien, vraag wat er mis is met die gast... en ze zien het niet! "Ehhh die armpjes te dik vergeleken met bovenlijf?"

Raaahhh NEE NEE NEE die kippepoten :roflol:
 
de br33zAh's zullen nu wel zeggen als ze die foto zien "Waw wat een lekkere gast!!! zie die blokjes!" :D
 
Idd die letten maar op een ding. dit ziet er echt niet uit
 
wazzup zei:
Echt antwoord: ik kwam er via dat andere fitness forum en klikte verder.

Beter antwoord: Goed om te weten dat mijn benen er beter uit zien dan die daar (althans in mijn perceptie... nu alleen nog een 6-pack erboven en die armpjes eens boven de 40 cm krijgen)
Waarschijnlijk zijn zijn benen ook echt gespierder als van dit fotomodel. :rolleyes:
Iedereen die ook maar een kleine beetje serieus bezig is met krachtraining heeft gespierdere hebben als deze knuppel.
En het is natuurlijk ook een stuk leedvermaak. Want wat is er leuker om een hele knappe man echt hele lelijke benen te zien hebben. En het wordt nog leuker als je weet dat heel veel vrouwen net als mannen op mooie benen & billen vallen, atletische gespierde benen en niet deze 2 opgewaardeerde satéprikkers. :D
 
Wel weer een extreem voorbeeld, meeste mensen die niet trainen hebben inderdaad grotere benen dan dit, dit ziet er natuurlijk niet uit.

Imo zijn de benen bij pro's vaak ver uit verhouding, veel te groot in vergelijking met het bovenlichaam...
 
Als je je trainen niet te zwaar trained hebben ze denk ik ook niet de mogelijkheid (te) groot te worden?
 
Alsof je benen bij hard trainen opeens te groot worden. :rolleyes:

Net als, "Voeding? Tja, ik wil ook weer niet te breed worden". :rolleyes:
 
Marky zei:
Alsof je benen bij hard trainen opeens te groot worden. :rolleyes:

Net als, "Voeding? Tja, ik wil ook weer niet te breed worden". :rolleyes:
opmerking waar ik me enorm aan erger... gelukkig gaf je 'm als voorbeeld! :p
 
Var zei:
Wel weer een extreem voorbeeld, meeste mensen die niet trainen hebben inderdaad grotere benen dan dit, dit ziet er natuurlijk niet uit.

Imo zijn de benen bij pro's vaak ver uit verhouding, veel te groot in vergelijking met het bovenlichaam...

Wat bedoel je?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven