AndroidHealthClinic

Waarom je benen moet trainen... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ziet er niet uit en het hele lichaam is niks dus ja verwacht dan ook niet veel van de benen.Is meer iemand die niet aan sport doet maar gezond eet.
 
Om eerlijk te zijn zie ik regelmatig zo'n mannetjes rondlopen hoor, dus zo zeldzaam is het niet.
Ik denk trouwens dat dit diegenen die benen skippen toch stimuleert!
 
Er zijn hier veel mensen die vergeten dan je ook slechte genen kan hebben met je benen en dat dus die juist niet willen groeien, ok, deze benen zijn gewoon ongetraind maar sommige opmerkingen hier slaan gewoon nergens op.
 
ik vindt dat echt lelijk, van die spillepootjes
 
Extend zei:
Er zijn hier veel mensen die vergeten dan je ook slechte genen kan hebben met je benen en dat dus die juist niet willen groeien, ok, deze benen zijn gewoon ongetraind maar sommige opmerkingen hier slaan gewoon nergens op.

i agree. we kennen de man niet, miss heeft hij alles al geprobeerd maar krijgt hij die benen gewoon niet mee. ik vind de mijne ook niet echt vet ivm de rest van men lichaam overigens....
 
huckfinn zei:
Wat bedoel je?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


squat hij ooit ???
:P j/k


serieus:
Maar het ziet er idd niet uit van dat foto modelletje.. schandalig zon schrale beentjes.
 
... ik denk toch, al heb je slechte genen, je je benen dikker kan krijgen dan dat hoor ... :)
 
SideShow zei:
... ik denk toch, al heb je slechte genen, je je benen dikker kan krijgen dan dat hoor ... :)

Ik weet t wel zeker.
 
met andere woorden, het is een complete janet :D
heeft waarschijnlijk ook geen rugspieren
 
Extend zei:
Er zijn hier veel mensen die vergeten dan je ook slechte genen kan hebben met je benen en dat dus die juist niet willen groeien, ok, deze benen zijn gewoon ongetraind maar sommige opmerkingen hier slaan gewoon nergens op.
Akkoord, maar je haalt het zelf al aan iemand die z'n benen "niet" traint kan je er altijd tussenuit halen.
Benen trainen betekent nog niet dat ze uberhuge moeten zijn, bij mij zijn ze trouwens ook niet om naar huis te schrijven maar je kan toch altijd duidelijk zien dat ze getraind worden...
 
fotomodel....... Die jongen mag geen grote benen hebben.
 
MightyDuck zei:
Gatverdamme dit ziet dus echt áchterlijk uit he. En laat het aan een vrouw zien, vraag wat er mis is met die gast... en ze zien het niet! "Ehhh die armpjes te dik vergeleken met bovenlijf?"

Raaahhh NEE NEE NEE die kippepoten :roflol:

Ik ben echt verliefd :D:D ik vroeg het net aan me meissie... antwoord:
Janne zegt:
homo?
Janne zegt:
(zwem)broek?
Janne zegt:
weet ik veel

:D
 
reaktie van het hertje:

"dit is misschien mooi als je homo bent." :D
 
do I smell a beachboy?:rolleyes:
 
Back
Naar boven