MuscleMeat

Waarom Kh´s halen uit rijst ipv brood? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik vind alles wat met granen gemaakt is wel tof, brood, bier, whisky :)
 
Ik heb het altijd goed gedaan met volkoren/meergranenbrood in mijn voeding. Nooit niet echt een bijzonder opgeblazen gevoel gehad ook. Ga er nu weer lekker mee verder.
En rijst vind ik vervelend om elke keer weer te koken. Doe vaak een pannetje vol en doe daar de week mee..Maar hoe langer het staat hoe harder het wordt..
 
Brood is schoner ..... Hahahaha laat me niet lachen... wat een bullshit.

BB-ers eten brood omdat ze klakkeloos nadoen wat Amerikaanse bodybuilders doen en in de USA is geen fatsoenlijk brood te krijgen.

Is brood dan niet goed in de usa ?
Mischien dat ze daar alleen witbrood kennen ??
Die troep wil ik namelijk ook niet eten. Jah af en toe een keer voor een geroosterd broodje ofzo maar dat is dan voor de lekkere trek en komtz zelden voor
 
Is brood dan niet goed in de usa ?
Mischien dat ze daar alleen witbrood kennen ??
Die troep wil ik namelijk ook niet eten. Jah af en toe een keer voor een geroosterd broodje ofzo maar dat is dan voor de lekkere trek en komtz zelden voor

Zit zoveel troep in het brood, dat je een brood 2 maanden lang in je kast kan bewaren. Zodra je het eruit haalt is je sneetje nog zo zacht van binnen.... alsof het vers gebakken is...

In de normale supermarkten verkopen ze ook zo'n USA variant, zie zelf.
Witbrood dacht ik en ook van die hamburgerbollen... aan de verpakking zie je wel dat het Amerikaans is :p
 
Laatst bewerkt:
Ahha en dubble volkorenbrood uit de supermarkt wat ik vaak eet. Van de spar bvb 1,50 voor een kleine brood.
Ik hoop maar niet dat dat van die zooi is want eingelijk hoef ik geen voeding uit de usa of soort gelijke voeding.
 
Als je het leuk vind kan je ook zelf brood maken, dan kan je zelf precies regelen hoeveel olie, zout en gist je gebruikt en bovendien wat voor soort meel. Volkorenmeel of meergranen is dan zeker aan te raden boven witte bloem.
Moeilijk is het niet, een simpele oven is eigenlijk al voldoende.
 
VOlkoren brood of bruin brood is heel voedingsrijk . Rijst is goed voor warme maaltijden ipv aardappelen. GWn overdag brood en bij warme hap rijst= afwisseling
 
Als je het leuk vind kan je ook zelf brood maken, dan kan je zelf precies regelen hoeveel olie, zout en gist je gebruikt en bovendien wat voor soort meel. Volkorenmeel of meergranen is dan zeker aan te raden boven witte bloem.
Moeilijk is het niet, een simpele oven is eigenlijk al voldoende.

en je kan ook nog andere noten/rozijnen/zaden toevoegen, je kan brood echt Zó lekker maken :)
 
Volkorenbrood+kipfilet=Win
 
Veel mensen hebben last van de gluten uit brood. Het is niet zo dat je meteen dan glutenallergie (coeliakie) hebt, maar je kan er ook gewoon niet goed tegen kunnen.

Coeliakie is geen glutenallergie, maar een gluten intolerantie.
Een glutenallergie wordt vaak onterecht als coeliakie betiteld!
 
Ik eet elke dag brood, en praktisch elke dag ook rijst :)
 
Elke dag sowiezo 6 volkoren boterhammen. Ongeveer 2x per week rijst.
 
en hoe zit het met couscous? :)
 
Geen brood en melk meer voor mij,sla er alleen maar vocht van op.
 
Back
Naar boven