MuscleMeat

Waarom klooien wij maar aan ?

Bezoekers in dit topic

Je bedoeld gewoon 2 maanden niet eten? ???
 
Wie klooit er aan?
 
Zij hebben programma en voeding voorgeschreven gekregen, en hebben een killer body gekregen op 2 maand tijd

Wij doen daar maanden/jaren over...
 
Ten eerste zien ze er niet geweldig uit, ten tweede kan je met belichting veel bereiken en ten derde zullen ze er wat meer tijd aan hebben kunnen besteden dan ik.
 
Het tv-programma gaat er juist over dat ze hun lichaam allerlei dingen aandoen, vorige seizoenen gingen ze echt wel tot het randje (en soms erover), ik heb het echter nooit echt gevolgd...
Nu zouden ze van levensgenieter naar stoïcijns gegaan zijn, en inderdaad hard getraind op hele korte tijd. De uitzending gaat natuurlijk meer info geven.
Ik heb op de radio al gehoord dat ze er geraakt zijn door 95% voeding en 5% training...
 
Dit doet me denken aan het experiment met Filemon... die deed er langer over als ik me goed herinner, met hulp van 'special supplements' en een slechter eindresultaat dan deze heren.
 
Zij hebben programma en voeding voorgeschreven gekregen, en hebben een killer body gekregen op 2 maand tijd

Wij doen daar maanden/jaren over...
Pieter alsjeblieft... Dat is toch geen killer body, man. Ze zijn gewoon veel vet kwijt en dat is verder prima, zeker op het plaatje met de gunstige belichting/photoshop skills lijkt het dan nog wat. Maar ik zie vooral dunne pootjes en nauwelijks noemenswaardige massa. Ik zal heus niet zeggen dat ze er niets voor hebben moeten doen, maar als ze 70 kg wegen is het veel....

De gemiddelde kantoorslaaf die niet aan sport doet, gaat er echt niet zo uitzien door 2 maanden niet te eten.
het zal weinig schelen.

Dit doet me denken aan het experiment met Filemon... die deed er langer over, met hulp van 'special supplements' en minder resultaat dan deze heren.
Filemon had geen slechtere coach uit kunnen kiezen. Daar hielp zelfs een kuurtje niet meer bij. Zijn slappe mentaliteit helpt ook niet echt natuurlijk.
 
Het zijn inderdaad geen bodybuilders... maar ekte ecto's :D
 
Ik had het ook al gelezen en het erover gehad met iemand. Waarschijnlijk zullen ze er inderdaad twee maanden maniakaal mee bezig geweest zijn en hoedje af voor wat ze bereikt hebben en hoe ze veranderd zijn.

Echter hebben ze zich vooral op hun abs geconcentreerd in combinatie met wat beginnersgains. Dan natuurlijk toegewerkt naar de dag van de shoot, belichting, insmeren etc... Ik denk dat het resultaat er een paar dagen later al heel wat minder indrukwekkend uitzag net zoals filmsterren en fotomodellen er vooral goed uitzien op de dag van de shoot.
 
Laatst bewerkt:
Gaat niemand hem inkoppen, nou dan doe ik het maar? Ze zien eruit als de meeste dbb leden maar die trainen dan meestal al jaren:trollface:
 
Die gasten trainden enkele jaren geleden al in Putte ( dorp in mijn omgeving). Is echt niet de eerste keer dat ze aan het trainen zijn geslagen. En je gaat niet op 2 maanden ineens veel spiermassa bijkomen en ook nog afvallen.
 
Die gasten trainden enkele jaren geleden al in Putte ( dorp in mijn omgeving). Is echt niet de eerste keer dat ze aan het trainen zijn geslagen. En je gaat niet op 2 maanden ineens veel spiermassa bijkomen en ook nog afvallen.
Ze zijn ook niet veel spiermassa bijgekomen. Je ziet ook de voor-en na foto's. Gewoon een crashdieet om droger te worden, wat beginnersgains en de truken van de foor voor de foto's
 
'Onderbroekenmodel' klinkt niet echt vleiend vind ik... of in België wel? :p
 
Back
Naar boven