AndroidHealthClinic

Waarom klooien wij maar aan ?

Bezoekers in dit topic

Zij hebben programma en voeding voorgeschreven gekregen, en hebben een killer body gekregen op 2 maand tijd

Wij doen daar maanden/jaren over...

hoho spreek voor jezelf.....
 
Laatst bewerkt:
Tja... Als kracht niet interessant voor je is, kun je vrij snel en vrij diep cutten. Aan de before-foto's is te zien dat ze hun gebrekkige massa al hadden voor die twee maanden. Tel de bekende trucjes en Photoshop daarbij op en je hebt binnen no time een lichaam dat door average joe als "killerbody" wordt omschreven.
 
Het tv-programma gaat er juist over dat ze hun lichaam allerlei dingen aandoen, vorige seizoenen gingen ze echt wel tot het randje (en soms erover), ik heb het echter nooit echt gevolgd...
Nu zouden ze van levensgenieter naar stoïcijns gegaan zijn, en inderdaad hard getraind op hele korte tijd. De uitzending gaat natuurlijk meer info geven.
Ik heb op de radio al gehoord dat ze er geraakt zijn door 95% voeding en 5% training...

Tuurlijk was het 95% voeding. Ze zijn gewoon vet kwijt en nu zijn het panlatten. Heb diene staf vroeger weten trainen in the basement in Leuven. Was gene vette.

En op 2 maanden ga je niet veel massa winnen.

Dan nog wat zonnebanken,goede belichting e.d.

Vind er persoonlijk niks spectaculairs aan.
 
Laatst bewerkt:
van 68kg naar 64kg met 8% vet verlies? natty? dont think so ,schouders geven het ook al weg
 
Mwa,worden wel erg veel van de bekende progressie trucs gebruikt,

angle, achtergrond,glans,buik opzetten,tan ,tension enz

IRL valt het nogal mee

Dit dus, het zijn twee ecto's die wat vet verloren zijn en die dan een shoot hebben gedaan met verschillende trucs om hun fysiek mooier te laten uitkomen dan het eigenlijk is.

Het enige wat ze hiermee bereiken is: demotiveren van onwetende mensen.
 
Dit dus, het zijn twee ecto's die wat vet verloren zijn en die dan een shoot hebben gedaan met verschillende trucs om hun fysiek mooier te laten uitkomen dan het eigenlijk is.

Het enige wat ze hiermee bereiken is: demotiveren van onwetende mensen.

Net zoals AAS gebruikers die hierover liegen dus :trollface:













:popcorn:
 
Net zoals AAS gebruikers die hierover liegen dus :trollface:













:popcorn:

Klopt helemaal, al dat gedoe op instagram leunt er bij aan he. Gebruikers die foto's van zichzelf posten met wat filters, en claimen natty te zijn. Tegelijkertijd hun expertise te koop aanbieden om je een goed voedingsschema en trainingsschema samen te stellen. Het zijn naïeve mensen die daar naar opkijken en achteraf ontgoocheld zijn over hun eigen "matige" progressie omdat ze een verkeerde maatstaf hebben. En tegelijkertijd zijn ze een hele hoop euro's lichter.
 
In ieder geval gaan er weer heel wat mensen geloven dat ze 1,2,3 in de gym wat komen klooien, en dan hun beach-body gaan hebben...
 
Dat dus.............denk wel dat het alleen geld voor de nieuwelingen, als je je eenmaal wat meer in desport verdiept hebt dan zie je het verschil wel (over het algemeen).
Daarnaast is het natuurlijk ook iets wat je voor jezelf moet doen en niet voor een ander.....
 
Het is gewoon een goede cut. Ik heb regelmatig na een periode van inactiviteit de draad weer 110% fanatiek opgepakt en dan maak je in 8 weken ook een serieuze transformatie.
 
Het is gewoon een goede cut. Ik heb regelmatig na een periode van inactiviteit de draad weer 110% fanatiek opgepakt en dan maak je in 8 weken ook een serieuze transformatie.
Dat doe ik al 10 jaar, helaas is het altijd voor korte duur (ongeveer een week, max twee bij hoge dosis motivatie en goede voornemens)
 
Back
Naar boven