XXL Nutrition

Waarom kom ik niet aan?

Bezoekers in dit topic

Mike16j

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 mrt 2007
Berichten
128
Waardering
0
hey hey allemaal ik eet in de ochtend 1 bordje spagethi en over dag 6-9 sneetjes brood en in de avond avond eten en om 9 uur macaroni waarom kom ik niet aan normaal eet ik nooit zoveel?:cool::cool:
 
nog meer eten en beter verdelen...

Je bent natuurlijk ook in de groei he
 
ah dat is ook weer zo niet echt bij nagedacht
 
pussy, gewoon meer eten. Kom je niet aan meer eten klaar!
 
kijk eens in de sectie: artikelen van leden. daar heb ik een topic gemaakt genaamd

voedingsplan voor gewichtstoename :)
 
en hoelang eet je nu al zo? hoeveel weken
 
hey hey allemaal ik eet in de ochtend 1 bordje spagethi en over dag 6-9 sneetjes brood en in de avond avond eten en om 9 uur macaroni waarom kom ik niet aan normaal eet ik nooit zoveel?:cool::cool:

omdat dit het ontbijt is van een gemiddelde bodybuilder:D je moet veel meer eiwitproducten eten.lees maar even in de voedingsectie.
 
er is altijd 1 antwoord op deze vraag en dat is: Omdat je te weinig eet!
 
ong 3 weken omdat ik toen onwijs veel ben afgevallen doordat ik weinig thuis was en nu ik weer werk eet ik dus meer!
 
ong 3 weken omdat ik toen onwijs veel ben afgevallen doordat ik weinig thuis was en nu ik weer werk eet ik dus meer!

Je moet elke 2 uur voldoende eten , weet je lengte en gewicht niet.

maar eet veel pasta's en tonijn en drink veel water

rijst en kabeljouw gepofte aardappels met biefstuk.

vergeet niet de ladingen aan verse groente ( liefst beetgaar of roerbakken)
enz enz.

niet elke 2 uur volproppen , als je vol bent stoppen .

anders krijg je dikke pens :D
 
lengte 182 en gewicht rond 62-63 kilo!
 
ik drink juist veel melk maar water is dus beter?
 
lengte 182 en gewicht rond 62-63 kilo!

Echt tijd om te gainen dus , je bent 16 jaar en vol in de groei dus kun je optimal resultaat boeken.

zou mooi zijn als je met 2 jaar 90 kg bent met een laag vetperc. 10-12%;)

dit is mede te bereiken om ook hard te trainen met basis oefeningen
 
oh eh ok en me spierpijn is zowat helemaal weg me spieren hebben 3-4 dagen rust gehad kan ik ze nu wel weer trainen denk je.
ik heb het hier over me biceps>?
 
oh eh ok en me spierpijn is zowat helemaal weg me spieren hebben 3-4 dagen rust gehad kan ik ze nu wel weer trainen denk je.
ik heb het hier over me biceps>?

Intussen dat je je biceps rust heb gegeven had je al je benen kunnen trainen

en je borst ;)
 
hey hey allemaal ik eet in de ochtend 1 bordje spagethi en over dag 6-9 sneetjes brood en in de avond avond eten en om 9 uur macaroni waarom kom ik niet aan normaal eet ik nooit zoveel?:cool::cool:

De eerste oorzaak is: Je eet te weinig! Veel te weinig. En je eet niet gecontroleerd, kan je mij zeggen hoeveel gr per kg lichaamsgewicht eiwitten je eet ? Hoeveel vet, hoeveel kcal, hoeveel kh ?

De 2de oorzaak kan zijn: Je traint te slecht of te weinig spiergroepen, in je rug en benen is de meeste spiermassa te winnen, dus ook de meeste kilo's.

Mike
 
jah ok melk is ook mijn nummer 1 drinken het vult lekker en het is nog is lekker koud ook!
 
Back
Naar boven