AndroidHealthClinic

Waarom kom ik niet aan?

Bezoekers in dit topic

Davee

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2009
Berichten
10
Waardering
0
Hallo,

Ik heb hier een tijdje geleden ook deze vraag gesteld: ik kom niet aan. Ik train al vier jaar maar sinds dien ben ik amper toegenomen in gewicht. Ik ben wel gespierd maar ik ben niet 'groot' of zo. Mijn bf is 6%.

Toen ik deze vraag eerder stelde kreeg ik als antwoord 'heel veel eten'. Dat ben ik toen gaan doen, echt zo veel gaan eten dat ik constant mezelf vol voelde zitten. Geen gram aangekomen. Wat doe ik fout? Eet ik de verkeerde dingen? Waar moet ik op letten?

Help!
 
Laatst bewerkt:
Zet is neer wat je allemaal eet op een dag (+ tijden jwz)
 
Stickies lezen in de voeding sectie.
 
om dat je te weinig eet.
 
de mensen in afrika zeggen dat ook , maar die hebben wel een geldige reden.
jij niet , ga eten als je het er voor over hebt.
 
je liegt gewoon!
als je echt elke dag zoveel zou eten dat je constant vol zit dan zou je echt wel aankomen.
 
Zet is neer wat je allemaal eet op een dag (+ tijden jwz)
Dat houd ik niet bij. Ik heb verder niet heel veel verstand van bodybuilding. Maar dat kan ik wel gaan doen.

om dat je te weinig eet.

de mensen in afrika zeggen dat ook , maar die hebben wel een geldige reden.
jij niet , ga eten als je het er voor over hebt.
Nee dat is niet waar. Ik zei al ik voelde mezelf constant vol zitten. Ik at dus echt tot er niks meer bijkon.

je liegt gewoon!
als je echt elke dag zoveel zou eten dat je constant vol zit dan zou je echt wel aankomen.
Het spijt me kerel maar zo was het toch echt.
 
Dat houd ik niet bij. Ik heb verder niet heel veel verstand van bodybuilding. Maar dat kan ik wel gaan doen.

Wat heb je vandaag al gegeten?
 
Wat heb je vandaag al gegeten?
Vanochtend een paar boterhammen, twee geloof ik. 's Middags nog een. Toen een paar blokjes kaas. 's Avonds soep met broodje.

Voor jullie is dat niks wss, maar ik weeg 60kg. Ik voel me op dit moment ook niet vol zitten.