AndroidHealthClinic

Waarom kom ik niet aan?

Bezoekers in dit topic

Davee

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2009
Berichten
10
Waardering
0
Hallo,

Ik heb hier een tijdje geleden ook deze vraag gesteld: ik kom niet aan. Ik train al vier jaar maar sinds dien ben ik amper toegenomen in gewicht. Ik ben wel gespierd maar ik ben niet 'groot' of zo. Mijn bf is 6%.

Toen ik deze vraag eerder stelde kreeg ik als antwoord 'heel veel eten'. Dat ben ik toen gaan doen, echt zo veel gaan eten dat ik constant mezelf vol voelde zitten. Geen gram aangekomen. Wat doe ik fout? Eet ik de verkeerde dingen? Waar moet ik op letten?

Help!
 
Laatst bewerkt:
Zet is neer wat je allemaal eet op een dag (+ tijden jwz)
 
Stickies lezen in de voeding sectie.
 
om dat je te weinig eet.
 
de mensen in afrika zeggen dat ook , maar die hebben wel een geldige reden.
jij niet , ga eten als je het er voor over hebt.
 
je liegt gewoon!
als je echt elke dag zoveel zou eten dat je constant vol zit dan zou je echt wel aankomen.
 
Zet is neer wat je allemaal eet op een dag (+ tijden jwz)
Dat houd ik niet bij. Ik heb verder niet heel veel verstand van bodybuilding. Maar dat kan ik wel gaan doen.

om dat je te weinig eet.

de mensen in afrika zeggen dat ook , maar die hebben wel een geldige reden.
jij niet , ga eten als je het er voor over hebt.
Nee dat is niet waar. Ik zei al ik voelde mezelf constant vol zitten. Ik at dus echt tot er niks meer bijkon.

je liegt gewoon!
als je echt elke dag zoveel zou eten dat je constant vol zit dan zou je echt wel aankomen.
Het spijt me kerel maar zo was het toch echt.
 
Dat houd ik niet bij. Ik heb verder niet heel veel verstand van bodybuilding. Maar dat kan ik wel gaan doen.

Wat heb je vandaag al gegeten?
 
Wat heb je vandaag al gegeten?
Vanochtend een paar boterhammen, twee geloof ik. 's Middags nog een. Toen een paar blokjes kaas. 's Avonds soep met broodje.

Voor jullie is dat niks wss, maar ik weeg 60kg. Ik voel me op dit moment ook niet vol zitten.

Dat helemaal volstouwen heb ik ong 1,5 week volgehouden. Maar had geen enkel resultaat.
 
Vanochtend een paar boterhammen, twee geloof ik. 's Middags nog een. Toen een paar blokjes kaas. 's Avonds soep met broodje.

Voor jullie is dat niks wss, maar ik weeg 60kg. Ik voel me op dit moment ook niet vol zitten.

Dat helemaal volstouwen heb ik ong 1,5 week volgehouden. Maar had geen enkel resultaat.
:roflol:
 
Vanochtend een paar boterhammen, twee geloof ik. 's Middags nog een. Toen een paar blokjes kaas. 's Avonds soep met broodje.

Voor jullie is dat niks wss, maar ik weeg 60kg. Ik voel me op dit moment ook niet vol zitten.

Dat helemaal volstouwen heb ik ong 1,5 week volgehouden. Maar had geen enkel resultaat.

HAHAHA dat meen je niet hoop ik ? dat is voor u veel eten ?
man man man ! danku echtwaar het is 20u22 en ik lach my kapot!
 
maak gewoon een voedinsschema en leer je daar aan te houden. je zult moeten leren om die hoeveelheden te eten maar dat went zo.
Als je een voedinsschema hebt van 4000 kcal en je komt nog niet aan, dan kan je hier terugkomen voor tips


edit: ik zie net wat je gegeten hebt vandaag dat is echt abnormaal weinig. Dat is de helft van wat een gemiddeld mens(dus geen krachtsporter) moet eten op een dag.
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend een paar boterhammen, twee geloof ik. 's Middags nog een. Toen een paar blokjes kaas. 's Avonds soep met broodje.

Voor jullie is dat niks wss, maar ik weeg 60kg. Ik voel me op dit moment ook niet vol zitten.

Dat helemaal volstouwen heb ik ong 1,5 week volgehouden. Maar had geen enkel resultaat.

1) Dit hoort je ontbijt te zijn.
2) 1,5 week...wat denk je nou zelf?
 
HAHAHA dat meen je niet hoop ik ? dat is voor u veel eten ?
man man man ! danku echtwaar het is 20u22 en ik lach my kapot!
Dat zei ik niet...

maak gewoon een voedinsschema en leer je daar aan te houden. je zult moeten leren om die hoeveelheden te eten maar dat went zo.
Als je een voedinsschema hebt van 4000 kcal en je komt nog niet aan, dan kan je hier terugkomen voor tips
Is goed zal ik zo doen. Bedankt.
 
dat je daarmee 60 kg kan wegen ???
 
Hoe lang ben je? en je bent 60 kg zeg je.

Je kan als je bulkt ongeveer 1 kg per week aankomen, als je goed bulkt tenminste. Natuurlijk zal dit na een x aantal weken wel wat minder worden maar zeker de eerste 10 weken kan je makkelijk 1 kg per week aanzetten.

Ik eet bijv als ontbijt: 5 boterhammen met kipfilet en stroop + een weightgainer shake en vlak daarna nog een banaan. Dat zijn al meer calorieën dan jij op een hele dag eet.

Je hoeft ook niet meteen te beginnen met veel te vreten, je lichaam moet er eerst aan wennen dat er om de 2 uur een substantiële hoeveelheid voedsel binnenkomt. Probeer 6x per dag dus een 'maaltijd' te eten. Een maaltijd is niet een banaan, maar bijvoorbeeld 4 boterhammen met pindakaas. Of een bakje rijst met kip. Zodra je deze manier van eten aanhoudt zul je merken dat je sneller honger hebt en meer weg kan douwen.

Hoe lang je het volhoudt? net zo lang totdat je je streefgewicht hebt bereikt natuurlijk!
 
Toen ik 60 woog at ik ook geen ruk, maar nog altijd meer dan jij. Als je snel vol zit dan moet je proberen meer vloeibaar voedsel naar binnen te proppen. Sommigen zijn er tegen maar google eens naar GOMAD, dat is simpelweg 4 liter volle melk per dag drinken voor een paar maanden, dan kom je makkelijk 5-10 kg aan, en wanneer je dan minder melk gaat drinken merk je dat die extra kilo's lichaamsgewicht veel energie vragen en dan krijg je vanzelf meer honger en kan je meer vreten. Verder gewoon vaker trainen en meerdere kleine maaltijden naar binnen proppen zodat je je metabolisme hoog houdt. Vreten maat!
 
Vanochtend een paar boterhammen, twee geloof ik. 's Middags nog een. Toen een paar blokjes kaas. 's Avonds soep met broodje.

Voor jullie is dat niks wss, maar ik weeg 60kg. Ik voel me op dit moment ook niet vol zitten.

Dat helemaal volstouwen heb ik ong 1,5 week volgehouden. Maar had geen enkel resultaat.

En dat is nu ook gelijk de reden waarom je maar 60kg weegt. In een gem. concentratiekamp zouden ze zelfs niet gelukkig worden van drie boterhammen, 'n paar blokjes kaas en wat soep met 'n broodje op 'n dag.
 
HAHAHA dat meen je niet hoop ik ? dat is voor u veel eten ?
man man man ! danku echtwaar het is 20u22 en ik lach my kapot!

lol hoe kun je daar nu om lachen , ik wou dat ik ook zo snel lachte
wat gebeurt er trouwens als je in de spiegel kijkt ? heb je dan de constant de slappe lach ? jk .

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

Ik weeg 60.

Ik weet niet veel van bodybuilding. Hoe lang had ik dit vol moeten houden dan?

dat is het hem net jongeuh , je weegt 60 , en dat moet verhoogd worden , vreten zul je
 
Back
Naar boven