Fitness Seller

Sticky Waarom krachttraining ook voor vrouwen belangrijk is (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Copy paste en naar men vriendin gemailed ^^
 
Wat een goede post. Erg motiverend!
 
Hi meiden.

Ik heb me net aangemeld dus ben alles nog aan het doorlezen enz.
Ik wil graag wat aan me lichaam doen.
Vijf weken geleden bevallen en ga binnenkort weer beginnen met me conditie op te bouwen.
Uiteindelijk wil ik weer 'strak in t pak' zeg maar hehe.

Heeft er iemand tips voor mij? Om weer langzaam te beginnen met de oefeningen.

Gr celesta
 
Hi meiden.

Ik heb me net aangemeld dus ben alles nog aan het doorlezen enz.
Ik wil graag wat aan me lichaam doen.
Vijf weken geleden bevallen en ga binnenkort weer beginnen met me conditie op te bouwen.
Uiteindelijk wil ik weer 'strak in t pak' zeg maar hehe.

Heeft er iemand tips voor mij? Om weer langzaam te beginnen met de oefeningen.

Gr celesta

squatten
 
Moet je naast KT ook cardio doen of niet? Want ik ben in de war nu :p
 
Heel fijn om te lezen, deze post ! Ik ben sinds twee weken begonnen met krachttraining (het is dus nog maar het prille begin), maar ik ben 100 % gemotiveerd en wil er echt alles uithalen ! Ik heb een aangepast trainings- en voedingsschema en word goed begeleid, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het zal lukken !

Succes aan iedereen hier ! :-)
 
Interessant! Ik merk het zelf ook wel, veel meegemaakt op mentaal gebied. Soms, nadat ik echt hard getraind heb, voelt het hetzelfde als dat ik heel lang een gesprek heb gehad en alles lekker 'kwijt' ben. Praten is niks voor mij dus training is zeker goede therapie.
 
Interessant! Ik merk het zelf ook wel, veel meegemaakt op mentaal gebied. Soms, nadat ik echt hard getraind heb, voelt het hetzelfde als dat ik heel lang een gesprek heb gehad en alles lekker 'kwijt' ben. Praten is niks voor mij dus training is zeker goede therapie.

hee toevallig ik houd ook niet van praten wanneer gaan we daten dan kunnen we lekker gezellig niet praten gr
 
ja ja helemaal waar!

Ben altijd aan de dunne kant geweest en heb altijd gedacht dat krachttraining voor mannen was,

Nu ben ik zelf een jaar geleden ermee begonnen en ben al 7 kilo aangekomen voel me vrouwelijker dan ik ooit ben geweest!

Aankomen op de plekken wat ik wou ipv bij de buik

Je profiteerd ervan met alles in de dagelijkse bezigheden!
 
Helemaal waar!

Nieuw op het forum en toch kan ik dit al bevestigen!
Momenteel al een maand bezig met krachttraining, voel me stukken fitter, minder last van de chronische rugklachten en begin al duidelijk resultaat te merken.
Helemaal top!
 
Back
Naar boven