XXL Nutrition

waarom moet die whey zo overdreven zoet

Bezoekers in dit topic

pol

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 feb 2005
Berichten
511
Waardering
1
Ik heb net een paar dozen binnen van XXL, whey instant, en whey protein 80, vanille smaak.
Ben ik nu de enige die vind dat er veel te veel zoetstof in gedaan wordt ?

nuja, ik krijg het wel binnen, maar minder mag ook.
 
ik vind het juist lekker! ben ook wel een zoetekauw dan :P
 
mja, ik heb iets tegen overdreven suikersmaak, drink ook nooit frisdranken, misschien ligt het daaraan.
 
Ik hou ook helemaal niet van zoet maar heb nu whey instant van XXL banaan en die is niet zo super zoet.
 
ik heb het ook met die van power supplements, banaan erg smerig zoet, choco ook
Nu naturel en daar zit gelukkig geen smaak aan, net water
 
ga ik volgende keer ook maar bestellen dan, smaakje bijvoegen is snel gedaan :)
 
Ik heb wel eens van die smaakloze gehad, maar zonder er zelf iets aan toe te voegen smaakt het bijna als het stof onder je kast.

Ik heb nu bodylab whey pro en ik moet zeggen dat die heel subtiel van smaak is (en was destijds nog de goedkoopste ook die ik kon vinden geloof ik). Bijna helemaal niet zoet zelfs.
 
Zoet? Ik vond het niet te zoet...
 
Ik zie het probleem niet zo. Als het te zoet is doe je er toch gewoon meer water/melk bij. Ik vind het heerlijk zoet :D
 
Ik vind het ook een probleem, de zoetstof.
moet al aan de speciale isolaat gaan voor de SLIN + HGH. als ze nou eens gewoon wat normaals op de markt brengen wat niet zo zoet is, zou voor "ons" Bbérs ook weer een uitkomst zijn :)
 
Ik zie het probleem niet zo. Als het te zoet is doe je er toch gewoon meer water/melk bij. Ik vind het heerlijk zoet :D

t'is zo al smerig genoeg, dan ga ik er geen liter van binnenkappen.

nu gaat het al van, neus dicht, drinken, dadelijk mond uitspoelen en tanden poetsen..
 
t'is zo al smerig genoeg, dan ga ik er geen liter van binnenkappen.

nu gaat het al van, neus dicht, drinken, dadelijk mond uitspoelen en tanden poetsen..

Hahahaha, wat is dat nou man, gedraag je eens als een vent,
wat wil je nou, groeien, of zeuren over oh tis zo viesss :kots:
 
XXL whey is juist helemaal niet overdreven zoet. In tegendeel ik gebruik XXL omdat mijn vorige whey's overdreven zoet waren :s
 
Vind die van XXL ook helemaal niet zoet, mag van mij veel zoeter
 
daarom had ik net bij XXL besteld, omdat ik hier gelezen had dat die niet zo zoet zou zijn.

valt me dan toch vies tegen. Smaken verschillen zeker he.
 
ik heb het ook met die van power supplements, banaan erg smerig zoet, choco ook
Nu naturel en daar zit gelukkig geen smaak aan, net water

Vanille van power supplements is ook niet zo heel zoet. Niet in mijn beleving iig :P
 
hebben jullie trouwens ook dit probleem? ik neem een beker, giet hem halfvol water, gooi er een schep whey in, giet water bovenop die drijvende whey, beker vol.....roer met een vork....nou is het goed vermengt , maar zodra ik stop met roeren komt er een plakkerige zooi bovenin de beker drijven die ik er zo kan uitscheppen. Wat is dat plakkerige spul? heb het ook bij naturel dus lijkt me geen zoetstof en het is behoorlijk veel(20 gram whey met 250ML water geeft een laag die 0,4 cm dik is)
 
als je whey te zoet is moet je gewoon mixen met meer water/melk
 
daarom had ik net bij XXL besteld, omdat ik hier gelezen had dat die niet zo zoet zou zijn.

valt me dan toch vies tegen. Smaken verschillen zeker he.

ik heb een hele goeie smaak van mezelf, grote goed werkende tong :P zal daarmee te maken hebben want het is zo zoet dat ik er bijna van over me nek ga. Misschien heb jij dat ook, als je rookt bijvoorbeeld kan je niet meer zo goed proeven en zal je het niet te zoet vinden.

als je whey te zoet is moet je gewoon mixen met meer water/melk

ik deed een keer een schepje banaan whey bij me 100gram/750cl brintamelk en het was zo smerig zoet geworden dat ik de rest van de dag nog met die smerige smaak in me mond liep en er van ging kokhalzen :kots:
 
whey maxx van pvl is zeker niet zoet
 
Back
Naar boven