XXL Nutrition

Waarom Nederland een strontland is (deel 2) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tegenwoordig is het zo: je komt doodmoe thuis en je mag je loon overmaken aan de belastingmaffia, je wijf heeft het te druk met haar eigen ‘carriere’ (zie vorig alinea) en wil je je stevig afrukken op het net kom je je 12-jarig dochter tegen welke door klasgenootjes is gefilmd op de lokale blanke christelijke school terwijl ze in het fietsenhok wordt aangerand…

dikke LOL
 
Tegenwoordig is het zo: je komt doodmoe thuis en je mag je loon overmaken aan de belastingmaffia, je wijf heeft het te druk met haar eigen ‘carriere’ (zie vorig alinea) en wil je je stevig afrukken op het net kom je je 12-jarig dochter tegen welke door klasgenootjes is gefilmd op de lokale blanke christelijke school terwijl ze in het fietsenhok wordt aangerand…

dikke LOL

Vind je ?
 
Wie gaat er eens een boekje opendoen over die geweldige landen van de boze allochtonen? En dan bedoel ik ook echt een boekje want alle ellende in die landen kan je in één topic niet kwijt.
 
Ik denk dat hij homoseksueelis en voor jonge jongetjes gaat, althans, zo kreeg ik dat een beetje mee uit de tekst.
 
Ik kan hier tenminste nog genieten van al het buitenlandse eten. :d
 
Don't like it? Get the **** out.

Inderdaad , laat hem gelijk de rest wat geen meerwaarde voor de maatschappij oplevert ook meenemen. Dit alles op eigen kosten uiteraard!
 
Kloontje van Mensa-allochtoon op Fok! dus, grote kans dat het gewoon een trollende Nederlander is. Baggeren op Fok! en keihard trollen is daar toch wel standaard.
 
NL is relaxed. alleen de huizen vind ik maar triestig, maar dat zal wel cultuursgebonden zijn?
 
Boe-hoe.



SeeEmoCry.png
 
Beter springt ie van een flat af. Wat een zeikerd zeg....
 
Wel beetje overdreven verhaal meer richting sensatie. maar vergis je niet over veel punten heeft die gelijk. Nou kunnen de meeste hier wel zo kort door de bocht reageren en simpel doen. Bijna iedereen die hier tot nu toe heeft gereageerd is 17-23....die dingen moeten jullie nog gaan mee maken.
 
En je bent zelf 22 jaar oud ?
 
En je bent zelf 22 jaar oud ?

ja dat betekent dus dat mijn iq iets hoger is dan de gemiddelde dbber die hier rot op of tyf op loopt te roepen.
 
door de topictitel verwachtte ik een topic van houston :P

maar die gast overdrijft wel erg met zn geouwehoer over nederland
 
Flink gelachen hierom.:p
 
Wel beetje overdreven verhaal meer richting sensatie. maar vergis je niet over veel punten heeft die gelijk. Nou kunnen de meeste hier wel zo kort door de bocht reageren en simpel doen. Bijna iedereen die hier tot nu toe heeft gereageerd is 17-23....die dingen moeten jullie nog gaan mee maken.

Ben je nu al zo verzuurd dan? Relativeren is zeker teveel gevraagd?
 
Ben je nu al zo verzuurd dan? Relativeren is zeker teveel gevraagd?

kom op, je gaat me echt niet vertellen dat over bepaalde punten die hij naar voren brengt jij je niet aan ergert. Laten we de cultuur dingen en normen en waarden aspecten maar even buiten verhaal houden. Maar dingen als bijv de rommel die je op tv ziet, winkel openingstijden, onrespectvol en asociaal gedrag in openbaar vervoer en zaken die in rechtbank gebeuren zijn gewoon belachelijk. Of wil je dat allemaal ontkennen?
 
daarom verhuisde broertjelief dus naar Thailand :(
 
Back
Naar boven