XXL Nutrition

Waarom Nederland een strontland is (deel 2) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kan hij ons wel een belofte maken?

Wil je je hele familie wel meenemen? Thanks
 
Vind het altijd wel mooi als dat soort mensen hier een account maken en hun stats invullen. Zie je gelijk wat voor mensen het zijn.
 
Tegenwoordig is het zo: je komt doodmoe thuis en je mag je loon overmaken aan de belastingmaffia, je wijf heeft het te druk met haar eigen ‘carriere’ (zie vorig alinea) en wil je je stevig afrukken op het net kom je je 12-jarig dochter tegen welke door klasgenootjes is gefilmd op de lokale blanke christelijke school terwijl ze in het fietsenhok wordt aangerand

dikke LOL


Ik zou gewoon blijven doorrukken:D

OT: op sommige punten heeft hij wel gelijk hoor, MAAR daar hebben wij als Nederlander meer last van dan de gemiddelde negert, aangezien de meeste veroorzakers van de ellende gewoon familie / vrienden/ landgenoten van de negert zijn.
Zelfde natuurlijk voor de marokkanen turken enz.

Verder klinkt hij wel wat overdreven gefrustreerd, maar hij helpt ons wel een handje door zelf te gaan verkassen naar zijn eigen warme landje waar nooit iemand verkracht wordt, je geen belasting hoeft te betalen:rolleyes:, de politie je beste vriend is en je snachts gewoon het deurtje van je plaggenhutje open kan laten staan zonder dat je bang hoeft te zijn dat de lokale bosnegers je hutje binnen dringen, je vrouw verkrachten, je strot afsnijden in je slaap, je dochter ontvoeren om haar om te toveren tot een ware coïtusslaaf en je zoontje meenemen om te gebruiken als kind soldaatje.
 
Laatst bewerkt:
ik heb zoiets van: als je nederland zo een k*tland vind.. waarom rot je dan met je hele teringzooi niet een tyfus eind op? en ga lekker terug naar een land waar je je wel prettig voelt. waarom zou je in een land gaan wonen waar je niet gelukkig bent?

deze jongen heeft overduidelijk te kort liefde van zijn moeder gehad in zijn jeugd.
 
Laatst bewerkt:
kom op, je gaat me echt niet vertellen dat over bepaalde punten die hij naar voren brengt jij je niet aan ergert. Laten we de cultuur dingen en normen en waarden aspecten maar even buiten verhaal houden. Maar dingen als bijv de rommel die je op tv ziet, winkel openingstijden, onrespectvol en asociaal gedrag in openbaar vervoer en zaken die in rechtbank gebeuren zijn gewoon belachelijk. Of wil je dat allemaal ontkennen?

Nee daar erger ik me niet aan, als je een rijtje ergenissen op wil sommen kan je dat wel voor ieder land doen. Maar je alleen maar ergeren is een enkeltje verzuring.

Ik kijk liever naar positieve zaken terwijl ik dan toch wel te boek sta als cynicus. Maar dat cynische van mijn kant is meer een vorm van zwartgallige humor die velen niet kunnen waarderen of goed kunnen inschatten.
 
Ik wil niet veel zeggen, maar laatst was er nog een reportage over pedofilie in Suriname.
En daaruit bleek het gewoon te zijn dat de buurman het jonge buurmeisje ( 13, 14 jaar oud) zwanger maakte!
Alleen noemen ze het daar geen pedofilie.
 
Ik wil niet veel zeggen, maar laatst was er nog een reportage over pedofilie in Suriname.
En daaruit bleek het gewoon te zijn dat de buurman het jonge buurmeisje ( 13, 14 jaar oud) zwanger maakte!
Alleen noemen ze het daar geen pedofilie.

Joh! Een pedofiel?! In Suriname?!

Dat het niet op alle voorpagina's staat zeg!:eek:
 
Ik wil niet veel zeggen, maar laatst was er nog een reportage over pedofilie in Suriname.
En daaruit bleek het gewoon te zijn dat de buurman het jonge buurmeisje ( 13, 14 jaar oud) zwanger maakte!
Alleen noemen ze het daar geen pedofilie.
:roflol: noem me één land waar geen pedofilie voorkomt.:)
 
daarom verhuisde broertjelief dus naar Thailand :(

Ja want dat is natuurlijk zo'n fijn land. Corrupte politie, hoogste aantal verkeersdoden ter wereld, delen met grote armoede en nu ook nog eens gezellig een hoofdstad in chaos. Top, Nederland is dan echt maar een strontland.
 
Rustig maar jongens, het stukje gaat over en werkende surinamer dus de rest zal ook wel gelogen zijn :D
 
Ja want dat is natuurlijk zo'n fijn land. Corrupte politie, hoogste aantal verkeersdoden ter wereld, delen met grote armoede en nu ook nog eens gezellig een hoofdstad in chaos. Top, Nederland is dan echt maar een strontland.

Neem het toch niet zo serieus Eric, steek liever een jonko op en geniet van dit strontland.
 
Neem het toch niet zo serieus Eric, steek liever een jonko op en geniet van dit strontland.

Ik heb geen jonko nodig om te genieten. Maar laat verder iedereen die Nederland een strontland vindt vooral denken dat het gras elders een stuk groener is.
 
Back
Naar boven