MuscleMeat

waarom nooit tevreden?

Bezoekers in dit topic

Champ

Competitive Powerlifter
15 jaar lid
Waardering
41
Lengte
1m87
Massa
130kg
Gister heb ik 300kg full squat gedaan! ben klaar. paar mensen die zeggen dat het netjes is.. en voor de rest ben ik dan al niet meer tevreden! dan wil ik meer..

Waarom willen we altijd meer!! ik ben al de beste van nederland en toch wil ik meer.. :'(

hey champ ik ben trots op je hoor!!

:kiss:

Jah, Champie is gewoon een beetje depri en wil eens ff door ons opgevrolijkt worden, komt wel goed hoor ;)

Maarjah ik heb er ook niet echt een goed antwoord voor behalve dan die Ma3stro al gaf (argh, dat zeg ik nou altijd tegen mn kleine broertje...nee ik zeg niet ma3stro tegen mn broertje! maar : Live For The Journey, Not The Destination! ) en dus enkel maar nog een keer kan herhalen :)

Live For The Journey, Not The Destination

geweldige prestatie champ !

Tsja, dat zit in de mens he.
Als je bv een ferrari koopt ben je die na een tijdje ook zat en wil je weer een duurdere en mooiere auto. :)

Impressive trouwens 300 kg squat :)

Tja, achteroverleunen is ook weer zoiets..
Je werkt er steeds naar toe en dan, wat ?

Zoals An_G zegt, niet de bestemming is belangrijk, de reis er naar toe. Beleef plezier aan het trainen. Als je eenmaal bereikt hebt, wat je doel was, ben je maar heel even tevreden.. dat is de aard van het beestje

En.. van harte! :clap:

Espi

Dat is gewoon de aard van het beestje en dat is maar goed ook. Want stel je voor je bent zo sterk of groot als je voorheen graag wilde zijn en dan ???!!! dan heb je niets meer om naartoe te werken.

Altijd meer willen Champ, is juist een goede zaak. Topprestatie die 300 Kg, de beste zijn is 1 de beste blijven meestal lastiger. Dus zeker gewoon meer blijven willen liften, zou zonde zijn als je je talenten niet blijft gebruiken om het nog verder te bouwen.

Sjezus man, 300kg..:(

Mijn knietjes zullen dat nooit trekken.

Super-prestatie, gewoon rustig doorwerken naar de 325!:D

300 kg en niet tevreden ???
maar ik begrijp je,iedereen wil alsmaar verder komen dit is de aard van onze sport

Hoeveel kan je eigenlijk full squatten? Of is die 300kg al een fullsquat :D?

Heel raar weet je.. vrijdag had ik gedeadlift en pakte 270kg 4 reps.. daar ben ik 3 dagen heel blij mee geweest en nu nog steeds erg tevreden!

Misschien dat het aan de herhalingen ligt..?
bedankt voor de reacties

Champ moet je blij zijn met beste van Nederland dan?? KING OF THE WORLD!!!!

hahaha precies.. kijk naar mijn laocatie.. top of the world daar hoort een king te zitten! :D hehehe tnx

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven