AndroidHealthClinic

Waarom ook niet? Roept u maar

Bezoekers in dit topic

Hoe oud ben je?
Hoeveel jaren train je al?
Wat zijn je stats op de grote 3?
Vanwaar de naam?
 
Hoe oud ben je?

33 lentes jong :)

Hoeveel jaren train je al?


Eigenlijk nog maar heel kort. In het verleden wel aan andere sporten gedaan en een sportopleiding gedaan. 1 jaar.

Wat zijn je stats op de grote 3?

Dl 150
BP 80
SQ 80 (tijdelijk niet in het programma, zit een beetje met mijn heup. Wordt aan gewerkt)

Vanwaar de naam?

Dit hangt een beetje samen met de reden dat ik begonnen ben met de sport. Overgewicht, roken, drinken. Ziekenhuis bezoeken ten gevolge van voorgaande hebben er voor gezorgd dat ik begonnen ben met deze sport.
 
Ik heb op dit moment geen gezondheidsklachten die mijn sportieve ambities zouden kunnen saboteren. johnyjordaan is voor mij de (hypothetische) vrijgezelle collega die een enorme bewijsdrang heeft richting de dames en graag laat zijn dat hij bewust vrijgezel is. Mijn vrouwelijke collega's laten hem ook bewust vrijgezel zijn :P

Beide opties dus niet. Het is de collega die nooit een vriend gaat worden, maar waarvan je toch altijd blij bent dat hij er bij is :)
 
Het is de collega die nooit een vriend gaat worden, maar waarvan je toch altijd blij bent dat hij er bij is :)

Dus niet zoals collega Wim bij Skatermarvin ? Die is eigenlijk altijd ongewenst en zal nooit een vriend worden volgens mij. Als ik je stats in je profiel zie, ben je overigens volgens mij helemaal geen fat bastard (meer).
 
darude0306 Ik denk inderdaad dat johnyjordaan nog niet zon rare kerel is om er bij te hebben. Maar inderdaad... De naam is niet helemaal meer van toepassing en was dat eigenlijk al niet meer toen ik dit account opende. Maar het blijft voor mij wel een reminder. Ik zit nu in de fase (en dat is een goed iets denk ik) dat ik niet meer train om iets te worden wat ik graag wil, maar om iets niet te worden wat ik niet meer wil.

ps. Alhoevel 20 kilo droge massa er bij nooit verkeerd is natuurlijk ;)
 
darude0306 Ik denk inderdaad dat johnyjordaan nog niet zon rare kerel is om er bij te hebben. Maar inderdaad... De naam is niet helemaal meer van toepassing en was dat eigenlijk al niet meer toen ik dit account opende. Maar het blijft voor mij wel een reminder. Ik zit nu in de fase (en dat is een goed iets denk ik) dat ik niet meer train om iets te worden wat ik graag wil, maar om iets niet te worden wat ik niet meer wil.

ps. Alhoevel 20 kilo droge massa er bij nooit verkeerd is natuurlijk ;)

20kg droge massa is gewoon te koop.
 
Dat is absoluut waar, maar het lijkt me niet naar waar ik naar op zoek ben. Ik ben begonnen om gezonder te worden, niet uit esthetisch oogpunt, alhoewel dit wel steeds belangrijker voor me wordt.
 
Back
Naar boven