AndroidHealthClinic

Waarom rijst? Niet voor de vezels iig. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nou ben ik toch wel benieuwd, wat voor voordeel heeft Rijst tegenover brood? heb het er niet echt uit kunnen halen..

thanks
 
Rijst onttrekt vocht. ???
 
Een voordeel van (bruine) rijst is in in ieder geval dat het de neurotransmitter GABA bevat, die de groeihormoonspiegels aanzienlijk kan verhogen.
 
Vult rijst niet gewoon minder, kh voor kh?
 
Waarom zou er voor bodybuilders een ander voedingspatroon gelden met de betrekking tot de variatie in groenten dan voor niet-bodybuilders? Mij lijkt het vrij simpel: eet gevarieerd in groenten.

omdat de meeste bb'er zich toch meestal minder interesseren voor hun gezondheid, maar deste meer voor spiergroei.
Ben het wel met je eens, gevarieerd eten :thumbup: , maar het kan van (spiergroei) voordeel zijn het een of andere groente vermeerd te eten.. of de stoffen uit de groenten te supplementeren.. who knows ..mischien komt isdatzo er aan toe dit uittepluizen :dunno:
 
Wat al eerder gezegd is, brood zit zout in, en is bewerkt voedsel, (bruine) rijst staat wat dichter bij de natuur, en voor de cut is toch de algemene opinie dat je zo schoon en natuurlijk mogelijk moet eten.... Daarom gooien de meesten na een tijdje het brood er uit, mede om dat brood ook nog vet bevat.
Verder is er natuurlijk veel overgewaaid uit amerika waar ze volgens mij vooral (wit) brood met een hogere gi kennen.
 
Back
Naar boven