AndroidHealthClinic

Waarom staat de tijd op het board nou altijd 1 uur voor??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Het lijkt me voor de administrator toch niet zo moeilijk om aan te passen? Het is nou niet dat hier zo veel Engelse bodybuilders zitten... Nederland en België ligt trouwens nog eens op dezelfde merediaan ook.... Dat maakt al 2 redenen om het een uur terug te zetten!!!!
 
Waar heb je het over? De tijd staat perfect juist volgens GMT.
 
Bij mij staat er GMT + 1hour . Ligt waarschijnlijk aan mij dan. Waar verander je dat??
 
In je control panel > opties (onderaan), moet op London etc. staan, dit is omdat het forum op een Amerikaanse server staat.

Maar als je bij registratie niets had veranderd dan stond ie automatisch goed. Ik denk dus dat je bij registratie het veranderd hebt.
 
wou precies t zelfde vragen.
daarbij klopt t af en toe ook niet wanneer de laatste post is geplaatst. vaak zie je dat er yesterday staat terwijl blijkt dat dat al een aantal dagen eerder heeft plaatsgevonde.
niet echt een issue maar wou ik toch ook ff kwijt
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by dandyman
wou precies t zelfde vragen.
daarbij klopt t af en toe ook niet wanneer de laatste post is geplaatst. vaak zie je dat er yesterday staat terwijl blijkt dat dat al een aantal dagen eerder heeft plaatsgevonde.
niet echt een issue maar wou ik toch ook ff kwijt
Wat het uur aangaat, zoals gezegd staat het standaard juist, zolang je niets veranderd in het control panel.

Wat de postings aangaat, ik denk dat je dan fout gekeken hebt want ook dit gaat volgens GMT en kan eigenlijk niet fout zijn.
Maar goed, een screenshot zou wel handig zijn als je denkt een fout te zien.
 
Originally posted by admin

Wat het uur aangaat, zoals gezegd staat het standaard juist, zolang je niets veranderd in het control panel.

Wat de postings aangaat, ik denk dat je dan fout gekeken hebt want ook dit gaat volgens GMT en kan eigenlijk niet fout zijn.
Maar goed, een screenshot zou wel handig zijn als je denkt een fout te zien.

kan t wel zo aangeven: kijk naar de poll van "hoelang is je jongeheer" en naar laatst gepost. staat today 12.20 am

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=21

Dit is de link van de post zelf. Staat 22-03-2003 03:29 AM
[Link niet meer beschikbaar]

geen screenshot nodig, isnet zo makkelijk
 
Maar dat is geen fout, een stem voor de poll telt namelijk ook mee ;)
 
Heb je nou je zin oli! ik kan geen wijs meer uit al die tijden onder aan het forum!
 
Nee, die tijden mogen wat mij betreft ook weg, kan me echt niet aan me reet roesten hoe laat het in Eniwetok, Kwajalein is.. zoals Hans Teeuwen zou zeggen : Who gives a ****, ik kom er nooit!! :)
 
heeft idd geen toegevoegde waarde aan dit forum.

de tijden dan he, niet Oli:D
 
Originally posted by soulreaver
Nee, die tijden mogen wat mij betreft ook weg, kan me echt niet aan me reet roesten hoe laat het in Eniwetok, Kwajalein is.. zoals Hans Teeuwen zou zeggen : Who gives a ****, ik kom er nooit!! :)


Ok, maar iedereen is geïnteresseerd in andere dingen... Mij kan karma dan weer geen malle moer schelen, maar vind de tijden dan weer wat belangrijker... Over persoonlijke smaak en voorkeur valt niet te redetwisten...
 
Originally posted by Olimantado



Ok, maar iedereen is geïnteresseerd in andere dingen... Mij kan karma dan weer geen malle moer schelen, maar vind de tijden dan weer wat belangrijker... Over persoonlijke smaak en voorkeur valt niet te redetwisten...

Dus jij hebt echt grote interesse en belangstelling over hoe laat het momenteel bv. in peking, london, washington, enz. is :rolleyes:
 
Originally posted by soulreaver


Dus jij hebt echt grote interesse en belangstelling over hoe laat het momenteel bv. in peking, london, washington, enz. is :rolleyes:

daar lopen ook een aantal van zijn persoonlijkheden rond:D
 
Back
Naar boven