MuscleMeat

Waarom tegenwoordig stanaard bold voor deca?

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Ik vraag me af waarom iedereen tegenwoordig toch zo in de ban is van boldenone/equipose? Oke je hebt geen kans op een deca dick en houd mindervocht vast. Maar toch is deca al werkzaam vanaf week 3 en bold werkt pas echt goed week 6 pas.

En wat hecht zich beter aan de AR?

Ciao

kweet het ook niet. ben zelf meer een fan van deca maar goed wie ben ik. Eq vind ik veels te zwak en werkt pas bij hogere dosages.

Omdat boldenone minder snel aromatiseerd dan deca. En je wordt er veel harder van als deca. De gains zijn beter vast te houden dan die van de deca.

Groeten

Persoonlijk zou ik toch voor deca gaan, imo meer resultaat in 10 weken. dan onderdrukt het maar iets meer.

Ja deca onderdrukt idd langer, maar ik denk dat als je voor de echte massa gaat je meer aan deca hebt, en je de eq beter kunt bewaren voor een cuttingcycle.

Deca is mg/mg toch sterker.

Juriaan zei:
Ik vraag me af waarom iedereen tegenwoordig toch zo in de ban is van boldenone/equipose? Oke je hebt geen kans op een deca dick en houd mindervocht vast. Maar toch is deca al werkzaam vanaf week 3 en bold werkt pas echt goed week 6 pas.

En wat hecht zich beter aan de AR?

Ciao

Deca hecht zich beter aan de AR. Maar het netto resultaat van boldenone is gelijk aan dat van nandrolone. Ook nietgenomische aspecten spelen een rol in spiergroei. De reden voor bold is meervoudig :

-Goedkoop en altijd te verkrijgen
-Minder gefaked dan deca
-minder supressief
-Meer gebaseerd op lange en grotere groei (IGF-1 ipv van AR)
-geen progestagene effecten die de estrogene beinvloeden
-minder waterretentie
-minder vetopbouw (ook door progestagene effecten)
-beter prestatieverbetering
-groter honger gevoel
-Onderhoud iets beter de zenuwimpulsen.

En ik vergeet er ongetwijfeld nog een paar.

Enne als bold slechts werkt na 6 weken bij jou dan scheelt er iets.

Jur, niet zo lang geleden was jij toch ook pro-bold???
waarom de plotse verandering??

Ben nooit pro geweest maar ken toch wat jongens die deca gebruiken en allemaal meer dan tevreden zijn. Ik ga overgens zelf ook aan de deca ipv boldenone.

je merkt het na je kuur nog wel. de onderdrukking en het herstel. de pomp van deca mag dan super zijn, maar de pomp van mr. happy zal er niet bepaalt beter van worden..

Daarom gaat deze gast HCG aanschaffen enne 200 mg deca zal wel meevallen met de onderdrukking.

Ik zou wachten met pro of contra iets te zijn tot je het gebruikt hebt !

Hoop vrienden van mij hebben er problemen mee gekregen, gegronde twijfels lijkt mij. Zeker als je gaat kijken naar de onderzoek op pubmed..

Deca is verreweg het populairste middel.

Maar als je mij vraagt wat mij juist veel waterretentie heeft gegeven dan is het Deca wel.

Dikke plofkop, gevuld met vocht, ook grotere spiergroepen die water vasthouden en dan de test er nog es overheen die ook z'n vocht vasthoudt...het maakte mij er niet strakker op.

VAn de decadick heb ik nooit zoveel gemerkt, misschien omdat ik altijd slim mijn Clomid, Nolva en HCG gebruikte.

Toch is de Deca-tijd voor mij voorbij; veel aankomen hoef ik niet, enorme massa aanzetten ok niet; als ik massa aanzet moet het kwalitatief zijn en dat bereik je alleen maar met producten als EQ/Tren en in mindere mate Primo al is wat je met Primo erbij pakt altijd het beste houdbaar.

EQ heb ik in 2 kuren gebruikt maar de puistenaanval die mijn rug en schouders te verduren kregen was wel zo verschrikkelijk, ik leed gewoon pijn op mijn lichaamsdelen van die kraters en ze gingen maar niet weg....

Thanx Bro goed stukje info, dan wordt het zeker deca ipv eq als jij zon last van acne kreeg van die EQ

Dat hij het krijgt wil niet zeggen dat jij het krijgt. Liever een paar puisten dan maandenlange onderdrukking op je axis... bovendien ken ik mensen die in de pubertijd veel puisten hadden en van een test. kuur geen pukkeltje gehad hebben. eris gewoon niks van te zeggen

Precies. Mijn ervaring was extreem. Ik ga geen pukkel uit de weg ofzo maar dit was gewoon extreme pijn van de kraters haha! terwijl iedereen over Tren zegt dat het zoveel puisten geeft of test heb ik dat weer helemal niet...

soulreaver zei:
Dat hij het krijgt wil niet zeggen dat jij het krijgt. Liever een paar puisten dan maandenlange onderdrukking op je axis... bovendien ken ik mensen die in de pubertijd veel puisten hadden en van een test. kuur geen pukkeltje gehad hebben. eris gewoon niks van te zeggen

Geef ik je helemaal gelijk in. Btw hou het wel bij een test only was ook al het plan :D

dbc01 zei:
Deca is verreweg het populairste middel.

Maar als je mij vraagt wat mij juist veel waterretentie heeft gegeven dan is het Deca wel.

Dikke plofkop, gevuld met vocht, ook grotere spiergroepen die water vasthouden en dan de test er nog es overheen die ook z'n vocht vasthoudt...het maakte mij er niet strakker op.

VAn de decadick heb ik nooit zoveel gemerkt, misschien omdat ik altijd slim mijn Clomid, Nolva en HCG gebruikte.

Toch is de Deca-tijd voor mij voorbij; veel aankomen hoef ik niet, enorme massa aanzetten ok niet; als ik massa aanzet moet het kwalitatief zijn en dat bereik je alleen maar met producten als EQ/Tren en in mindere mate Primo al is wat je met Primo erbij pakt altijd het beste houdbaar.

EQ heb ik in 2 kuren gebruikt maar de puistenaanval die mijn rug en schouders te verduren kregen was wel zo verschrikkelijk, ik leed gewoon pijn op mijn lichaamsdelen van die kraters en ze gingen maar niet weg....

Heel juist, Deca leid tot een enorme grote toename van aldosterone, wat zout en vocht ophoud.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven