XXL Nutrition

Waarom test e kuur 10-12 weken ipv 6-8 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Conversion

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 mrt 2010
Berichten
811
Waardering
24
Lengte
1m93
Massa
91kg
Hallo,

Deze vraag kan ik nergens vinden.

Waarom zou je een test e kuur 10-12 weken moet doen? En niet 6-8 weken? Stel je bent na die 6-8 weken tevreden met je gains. Als jij jou doel bereikt hebt met die kuur kan je toch gewoon eerder stoppen. toch?

Ik dacht al dat het te maken had met de langdurende esters, maja een ester zoals test e duurt toch nog en paar weken door.
 
het werkt pas goed vanaf week 5-6 bij de meesten. is dan niet echt wenselijk om meteen te stoppen. je wilt toch graag kracht gains maken en de massa die je in de eerste weken wint is veel vocht etc.
 
Hallo,

Deze vraag kan ik nergens vinden.

Waarom zou je een test e kuur 10-12 weken moet doen? En niet 6-8 weken? Stel je bent na die 6-8 weken tevreden met je gains. Als jij jou doel bereikt hebt met die kuur kan je toch gewoon eerder stoppen. toch?

Ik dacht al dat het te maken had met de langdurende esters, maja een ester zoals test e duurt toch nog en paar weken door.
dan doe je toch lekker 6 weken prop?
Zie het probleem niet echt ???
 
het werkt pas goed vanaf week 5-6 bij de meesten. is dan niet echt wenselijk om meteen te stoppen. je wilt toch graag kracht gains maken en de massa die je in de eerste weken wint is veel vocht etc.
Maar dan duurt het ook een paar week voor het uitgewerkt is, dus komt op het zelfde neer.
 
2 weken daarna zijn de waardes alweer tever gezakt om er nog echt profijt van te hebben. stel je stopt na 6 weken dan werkt het tm week 8..... heb je misschien net 3-4 weken echt goed effect gehad. is toch net iets te weinig naar mijn mening....
 
meningen zijn daarover verdeeld. sommigen houden het ook bij kuurtjes van 6-8 weken met test enanthaat.
 
meningen zijn daarover verdeeld. sommigen houden het ook bij kuurtjes van 6-8 weken met test enanthaat.

+1

Vraag maar aan member Cools.
Die houd daar een hele filosofie op na.:)
 
Maar stel ik zou slechts 6-8 weken kuren. Verlies ik dan meer dan 10-12? Of lijkt dit meer omdat je kort kuurt in verhouding verlies je hetzelfde? (mits de rest in orde is offcourse)
 
Maar stel ik zou slechts 6-8 weken kuren. Verlies ik dan meer dan 10-12? Of lijkt dit meer omdat je kort kuurt in verhouding verlies je hetzelfde? (mits de rest in orde is offcourse)

Ik zou gewoon 10 doen, aardige massa+ redelijk snel herstel, kan je eerder opnieuw beginnen, denk dat die extra 2 weekjes van 8 tot 10 geen drol uitmaken.
 
Ik zou gewoon 10 doen, aardige massa+ redelijk snel herstel, kan je eerder opnieuw beginnen, denk dat die extra 2 weekjes van 8 tot 10 geen drol uitmaken.

Als die twee extra weekjes van 8 tot 10 geen drol uitmaken, waarom zou je ze dan doen? Dan kan je toch net zo goed stoppen bij 8... ;)

Ik ben tijdens mijn eerste kuur na 6 weken praktisch geen vvm meer aangekomen. Gebuikte test/bold. Wel met winny kickstart en daarbij ook nog een partial frontload. :D
 
Hier ben ik dan ;) Al je content bent met je kuur van 6-8 weken doet de mening van al die andere er niet toe.
 
Laatst bewerkt:
ik kuur langer omdat ik het gewoon plezant vind (ik gebruik wel lage dosissen) maar 8 weken of 12 weken zal niet veel verschil uitmaken.
 
Ja tuurlijk, als het maar leuk is he:rolleyes: Daarvoor doen we het.
 
Laatst bewerkt:
Beter een lange kuur met een "lage" dosering dan een korte met "hoge" dosering.

Als eerste kuur is 8 weken Test best ok.

Voor gevorderde gebruikers is een langere cycle meer aan te raden op een lagere dosering, je gains gaan veel meer solide zijn en beter vast te houden.

Maar het is allemaal persoon gebonden
Als het beste er voor je uit is de keuze snel gemaakt
 
Je kan beginnen en als jij tevreden bent kun je sowieso stoppen. Het gaat erom wat jij wilt bereiken. Je kan ook beginnen merk je dat je na 6 weken geen vooruitgang meer hebt stop je.
 
Na 6 weken bereik je een bepaalde volheid. Laat je niet gek maken hierdoor. Dit is vooral vocht wat binnen een korte tijdsbestek verdwijnt wanneer je eenmaal weer off bent.

Dat er serieus mensen zijn die 4/5kg spier erbij denken te krijgen binnen 6weken... zegt toch wel wat over het niveau hier op dbb.
 
Na 6 weken bereik je een bepaalde volheid. Laat je niet gek maken hierdoor. Dit is vooral vocht wat binnen een korte tijdsbestek verdwijnt wanneer je eenmaal weer off bent.

Dat er serieus mensen zijn die 4/5kg spier erbij denken te krijgen binnen 6weken... zegt toch wel wat over het niveau hier op dbb.


+1
hypertrofie kost gewoon tijd.
VVM kweken duurt lang
 
Back
Naar boven