Fitness Seller

Waarom weinig fruit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mikek1357

Cool Novice
Lid geworden
13 aug 2019
Berichten
35
Waardering
29
Lengte
1m78
Ik zit hier en daar voedingsschemas te bekijken, maar zie dat er niet veel fruit in voorkomt. Heeft dit een specifiek reden?
 
Ik zit hier en daar voedingsschemas te bekijken, maar zie dat er niet veel fruit in voorkomt. Heeft dit een specifiek reden?

Als ik me voor mezelf spreek: fruit levert niet heel veel kcal op en is wel relatief duur. Bovendien is de kwaliteit van het fruit in de supermarkt best wel matig. Ik eet eigenlijk alleen fruit op werk (daar kan ik 2x per week gratis fruit halen).
 
Velen zijn bang voor zuikers/fructose.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Denk ook dat een deel van de mensen het wel eet, maar simpelweg niet opschrijft in zo'n voedingsschema. Beetje fruit eten wat rondslingert in huis.
 
Denk ook dat een deel van de mensen het wel eet, maar simpelweg niet opschrijft in zo'n voedingsschema. Beetje fruit eten wat rondslingert in huis.
Dit is ook vaak de categorie "ik word al dik van lucht" of de "ik val niet af en track alles"... etc.... :o
 
Ik eet altijd fruit, zeker 200 gram per dag of meer.

Altijd een appel. En dan 100 gram aardbeien of kersen of pruimen of frambozen

Op dagen dat ik sport voor het sporten een banaan
 
Ik een mijn banaan met schil en al op.
DE727EC1-A433-40C0-BC20-0893A0C535F7.jpeg
 
Ik eet vrijwel geen fruit, hooguit wat aardbeien als het seizoen daar is. Ik heb maar weinig kcal te besteden en die besteed ik dan liever niet aan fruit. Daarnaast ben ik allergisch voor het fruit wat ik het meest lekker vind (ananas, kiwi, appel). Ik eet wel bijna een kilo groente per dag.

Daarnaast is de groente uit de supermarkt ook niet altijd even lekker. Smaakloze dingen als je het vergelijkt met fruit in bijv. Griekenland.
 
Ik eet wel dagelijks fruit. Meestal frambozen of blauwe bessen door mijn oats. Koop deze altijd uit de vriezer ivm de prijs.
 
Iedere dag minimaal ~250 gram fruit. 100gram rood fruit door mijn kwark in de ochtend, in de middag een appel of kiwi en dan in de avond weer 100gr door de kwark
 
Dagelijks mandarijn, banaan, appel, frambozen. Als ze in de aanbieding zijn kiwi's, druiven of aardbeien.
 
In de zomer tot 700 gram per dag hier :o
 
Back
Naar boven