Fitness Seller

waarom wil ik het niet.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vanny

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2005
Berichten
356
Waardering
0
:( waarom kan ik het goede niet inzien dat mijn vriend aan stero wil beginnen
ik kan de gedachte niet aan.
:(
ik kan het niet begrijpen
kan me er iemand ook een verschil geven van pro hormonen en stero
en de alle nadelen ervan :(
hij zegt dat hij maar 1kuur gaat doen van 10weken
ik denk dat dit een verslaving gaat worden..
veranderd het humeur van een stero gebruiker erg?
graag wat uitlegjes :(
pff en dat allemaal na het lezen van site's..stom internet :(
 
je wil het niet omdat je waarschijnlijk iets tegen het gebruik van anabolen hebt...

Z'n humeur kán veranderen, net zoals vele bijwerkingen kúnnen optreden, lijkt me duidelijk. Kan je die bijwerkingen zoveel mogelijk terugdringen door verstandig gebruik? ja.
Je zal, als hij het écht wil, je vriend hierin moeten respecteren denk ik, maar je eerlijk mening geven moet ook kunnen. Beetje babbelen enzo :D
 
Maak hem hier maar es lid en dat hij z'n plannen hier eens post in de gepaste sectie. Dan kunnen de leden hier zien of hij er wel klaar voor is.
Als hij dat is, moet je em imo laten doen. Het is nog altijd zijn lichaam, hoe direct dat ook mag klinken. Je kan er wel over praten, maar als hij er echt klaar voor is laat je em beter doen.
 
Samu zei:
Maak hem hier maar es lid en dat hij z'n plannen hier eens post in de gepaste sectie. Dan kunnen de leden hier zien of hij er wel klaar voor is.
Als hij dat is, moet je em imo laten doen. Het is nog altijd zijn lichaam, hoe direct dat ook mag klinken. Je kan er wel over praten, maar als hij er echt klaar voor is laat je em beter doen.


mja hij is hier geband door oude topics op te kicken dusja
maar hij is al lid van andere forums daar krijgt hij massa’s informatie over wat hij graag wou weten...
hij traint nu ongeveer 4jaar hij wil niet meer wachten tot z'n 30ste om eens stero te gebruiken en de nakuren..
vind het jammer :(..ik weet niet wat ik moet denken en waarom ik het gvd niet zomaar ok kan vinden.
ik denk dat ik het gevoel ga hebben van "ik heb een junkie als lief" en alle stomme grappen die ervan ga uitkomen enzo... die zijn hard trainen niet meer gaan appreciëren omvan dat ze gaan zeggen van "a zo is het wel gemakkelijk" enzovoort...
 
Laatst bewerkt:
ik weet er niet veel van ik ken wel gebruikers gewoon normalen aardigen mensen is niks mis mee beter dan de drugs die tegenwoordig wordt gebruikt.
 
Vanny zei:
ik denk dat ik het gevoel ga hebben van "ik heb een junkie als lief" en alle stomme grappen die ervan ga uitkomen enzo... die zijn hard trainen niet meer gaan appreciëren omvan dat ze gaan zeggen van "a zo is het wel gemakkelijk" enzovoort...


Wat jouw het meest dwarszit is wat de buitenwereld ervan gaat vinden. Zet dat van je af het gaat om jouw en jouw gezinnetje, jij en hij moeten er mee leven en dat moet genoeg zijn.
 
Vanny zei:
mja hij is hier geband door oude topics op te kicken dusja
maar hij is al lid van andere forums daar krijgt hij massa’s informatie over wat hij graag wou weten...
hij traint nu ongeveer 4jaar hij wil niet meer wachten tot z'n 30ste om eens stero te gebruiken en de nakuren..
vind het jammer :(..ik weet niet wat ik moet denken en waarom ik het gvd niet zomaar ok kan vinden.
ik denk dat ik het gevoel ga hebben van "ik heb een junkie als lief" en alle stomme grappen die ervan ga uitkomen enzo... die zijn hard trainen niet meer gaan appreciëren omvan dat ze gaan zeggen van "a zo is het wel gemakkelijk" enzovoort...
Blijkbaar heeft hij zich goed geïnformeerd, dus daar moet je je al geen zorgen over maken.
Ik denk dat het vooral komt door de vooroordelen die er rond AAS zijn. Daarom dat je zelf misschien denkt van "dit is verkeerd". En je bent blijkbaar ook bang om wat anderen gaan zeggen. Zorg dat je mensen een duidelijk antwoord kan geven. Maak foto's van hoe hij er voor z'n kuur uitziet. Als mensen dan iets zeggen kan je dat mooi onder hun neus duwen.
Een andere manier is natuurlijk om alles verborgen te houden. Maar of dit dan weer een oplossing is...
 
[Link niet meer beschikbaar]

scroll naar beneden, druk op free... scroll weer naar beneden, wacht 20 seconden, en download dat filmpje..

bekijk m ff.. en je zult weer anders denken
 
hij vertelt me van..het enige wat jij ervan gaat merken is dat ik breder ga worden en dat ik nog meer zin in coïtus ga krijgen.
ik denk ergere dingen na een lange tijd..haar verlies, humeur schommelingen, erectie die plots stil ligt (kan het niet anders verwoorden) en dat hij zich ineens superieur gaat vinden..hartritme stoornissen..nier en lever last..
Opblaas hoofd (hoofd op de schouders)
Acne opkomst, egoïst worden (teveel aan zichzelf gaat denken)..geen zin meer gaat hebben om nog eens uit te gaan door omwille van zijn lichaam die dan rust kan gebruiken. Pfff nog iets
 
Das wat extreem he fredex, aangezien ik verwacht dat je een filmpie van een reus op een rage hebt.

Lees dit maar, realistische first person verslaggeving:

[Link niet meer beschikbaar]

:roflol:
 
Misschien even documentaire testerone boys kijken... :D
 
FrederX zei:
[Link niet meer beschikbaar]

scroll naar beneden, druk op free... scroll weer naar beneden, wacht 20 seconden, en download dat filmpje..

bekijk m ff.. en je zult weer anders denken


ik ga het downloaden en bekijken..merci
zal hier ook mijn mening erachter geven.
x
 
bartp zei:
Misschien even documentaire testerone boys kijken... :D

Mwa die ene Yank word daar heel agressief van dat is niet persé typerend voor een juicer maar eerder voor de ellende van een wedstrijdvoorbereiding.

Beste alleeeeeeeerbeste vanny je zou trouwens niet meer over je vrind posten ga er nou maar niet vanuit het is z'n allereerste cycle dus god weet hoe de knaap er op reageert. Dat word mij steevast gezegd door juicers en suppliers wanneer ik me weer openlijk afvraag hoe ik op AS reageer indien het zover is.

Ja, hij zal groeien, ja hij zal geil zijn en zal ook vast wel puisten krijgen en vocht vasthouden. Nee hij zal dat niet extreem krijgen tenzij hij daar gevoelig voor is of domme dingen doet. Wat en hoe hangt er nog even vanaf welke cycle hij gaat doen.

Post díe eens in de AS sectie dan kan er vast wel iemand ervaringen vertellen. :thumbup:
 
ach een kuurtje kan geen kwaad

wel geen coïtus weigeren anders gaat hij je mss verrot slaan :P (j/k)

als hij die keuze wil maken moet je hem steunen , tenminste als hij verstandig handelt
 
MightyDuck zei:
Mwa die ene Yank word daar heel agressief van dat is niet persé typerend voor een juicer maar eerder voor de ellende van een wedstrijdvoorbereiding.
Was ook niet zo heel serieus bedoelt... agressief mannetje is het wel ja... :p
 
FrederX zei:
[Link niet meer beschikbaar]

scroll naar beneden, druk op free... scroll weer naar beneden, wacht 20 seconden, en download dat filmpje..

bekijk m ff.. en je zult weer anders denken
Interessante video :)
 
FrederX zei:
[Link niet meer beschikbaar]

scroll naar beneden, druk op free... scroll weer naar beneden, wacht 20 seconden, en download dat filmpje..

bekijk m ff.. en je zult weer anders denken
Ik ben benieuwd... :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven