MuscleMeat

waarom wil je eigenlijk meer spieren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vroeger omdat ik op Arnold Schwarzenegger wou trekken, nu omdat ik streef voor het fysiek van Jean Claude Van Damme. :cool:
 
Volgens mij is het antwoord daarop vrij makkelijk. Je hebt iets gevonden wat je ècht leuk vind/ van houdt.

Als je iets blijft doen ook al is de noodzaak ertoe vervallen, dan vind je het leuk. Een ouder blijft ook altijd voor zijn kinderen zorgen, ook al is dat niet meer nodig. Lance Armstrong vindt het ook nog leuk om op zijn fiets te zitten, ook al heeft hij alles al bereikt.

Waardoor dat komt is bijna niet uit te vinden, denk ik. Dat kan liggen aan je opvoeding (je vader die dol was op sport), je genen of gevoel dat je wilt bevredigen. Eigenlijk maakt de oorzaak ook niet zoveel uit zolang het niet iets is waar je last van ondervindt.

Wees maar blij dat je iets hebt gevonden in je leven dat je leuk vind ook al is er geen noodzaak, de meeste mensen vinden dat nooit.

misschien is het gewoonte, dat zit als het ware in je alledaagse routine opgeslagen.
 
Ik wil graag grotere spieren zodat ik iets minder dun lijk, en het ziet er goed uit. Ik hoef niet hele grote spieren te hebben, ik wil er gewoon goed uit zien en dat bepaal ik zelf. Met 65kg vind ik het al wel genoeg.
 
Ik wil graag grotere spieren zodat ik iets minder dun lijk, en het ziet er goed uit. Ik hoef niet hele grote spieren te hebben, ik wil er gewoon goed uit zien en dat bepaal ik zelf. Met 65kg vind ik het al wel genoeg.

hoor jij niet op superdudes.nl te zitten? dit is een bodybuilding forum, wij kakken op mensen van 65kg
 
hoor jij niet op superdudes.nl te zitten? dit is een bodybuilding forum, wij kakken op mensen van 65kg

En op kinderen van 56 kg? :S Gaat wel verandering in komen though.
 
hoor jij niet op superdudes.nl te zitten? dit is een bodybuilding forum, wij kakken op mensen van 65kg

Deze reactie valt mij erg tegen.

Maar ik ben er ook gewoon mee bezig mijn spieren te versterken, ik zet mijn doelen alleen niet zo hoog.
 
Deze reactie valt mij erg tegen.

Maar ik ben er ook gewoon mee bezig mijn spieren te versterken, ik zet mijn doelen alleen niet zo hoog.

kerel 65KG is NIKS, dat is het startgewicht van sommige van de ergste ecto's (mij inclusief). Dat kan je onmogelijk als streefgewicht hebben en tegelijk spreken over bodybuilding
 
als je streefdoel op 80+ ligt ben je oké:D

Dit hangt ook af van je lengte, met 1m80+ is het veel makkelijker om 80kg te halen. Ik ben maar 1m70 en heb een fijne lichaamsbouw, dan is het veel moeilijker om een hoog gewicht te kweken.
 
:wl: Spierdysmorfie :wl:
 
Dit hangt ook af van je lengte, met 1m80+ is het veel makkelijker om 80kg te halen. Ik ben maar 1m70 en heb een fijne lichaamsbouw, dan is het veel moeilijker om een hoog gewicht te kweken.

ook al ben je 1.70m, als je 65 weegt ben je nog maar net zo gespierd als de gemiddelde superdude (wat dus inhoud... niet gespierd)
zoals ik al zei, als je streefgewicht 65kg is, zit je volgens mij op het verkeerde forum.
 
kerel 65KG is NIKS, dat is het startgewicht van sommige van de ergste ecto's (mij inclusief). Dat kan je onmogelijk als streefgewicht hebben en tegelijk spreken over bodybuilding

Het is niet mijn doel om een zo hoog mogelijk gewicht te hebben, het is mijn doel om een mooi lichaam te trainen en kracht op te bouwen.

Niet iedereen wil zwaar en breed zijn, dat past mij helemaal niet.


Voor de reactie hier boven mij:

Als je 1m70 en 65kg hoort dan zegt dat nog niks over je lichaam.

De reden dat ik niet zulke hoge doelen stel is dat ik niet houd van teveel eten en ik vind smal&gespierd wel mooi. (breedheid en gespierdheid staat dus natuurlijk ook los van elkaar)


Bovendien vind ik het niet leuk dat je hier superdude van mij zegt. Een superdude is een stoertje en dat staat helemaal los van gespierdheid/breedheid.
In mijn ogen is bodybuilding niet alleen steeds maar breder en breder worden, maar gewoon vorm geven aan je lichaam.

Maar laten we deze discussie maar stoppen, hier is dit topic niet voor bedoeld.
 
Om meer respect te krijgen van mensen, om meer zelfvertrouwen te krijgen, omdat ik het mooi vind en er aan verslaafd ben.
 
Het is niet mijn doel om een zo hoog mogelijk gewicht te hebben, het is mijn doel om een mooi lichaam te trainen en kracht op te bouwen.

Niet iedereen wil zwaar en breed zijn, dat past mij helemaal niet.

Ieder zijn keus en iedereen dient elkaar te respecteren! Succes.
 
Het is niet mijn doel om een zo hoog mogelijk gewicht te hebben, het is mijn doel om een mooi lichaam te trainen en kracht op te bouwen.

Niet iedereen wil zwaar en breed zijn, dat past mij helemaal niet.


Voor de reactie hier boven mij:

Als je 1m70 en 65kg hoort dan zegt dat nog niks over je lichaam.

De reden dat ik niet zulke hoge doelen stel is dat ik niet houd van teveel eten en ik vind smal&gespierd wel mooi. (breedheid en gespierdheid staat dus natuurlijk ook los van elkaar)

http://www.dutchfitness.com/
en waag het niet om terug te komen:mad:
































j/k:roflol:

edit: maar serieus, volgens mij is dat forum beter voor jou doelen;)
 
eerst was het meer een hobby.nu is het eerder een verslaving.
 
Back
Naar boven