MuscleMeat

'Waarom wist ik dit niet eerder?' - tips, hack's, ect (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je kan je collars zo in je rack hangen

3D4C334E-CC24-4E49-B91A-FB3EB8111E2B.jpeg
 
Boontjes doppen met een schaar (3 of 4 tegelijk)
uien of sjalotjes schillen onder de afzuigkap (wel even aanzetten)
 
Je hoeft geen 500 extra calorieën per dag te eten om spiermassa aan te maken 😂
 
Ketting smeren van motor zonder middenbok:

-motor op zijstandaard, versnelling in vrij
-sjorbandje, bv toeclip, om remhendel en handvat doen, strak aantrekken
-met de rechter hand aan het stuur de motor over de zijstandaard heenduwen, zodat alleen het achterwiel van de grond komt
-balkje onder rechter voetsteun
-smeren maar!

Jep zo doe ik het ook ;)
 
Jep zo doe ik het ook ;)
Haha, dan zijn wij mogelijk de enigen, tenzij jouw motorvrienden het ook zo doen.

Op het motor-forum vindt niemand deze tip goed en weten ze het allemaal beter, hoewel een paar zowat hun vingers zijn kwijtgeraakt bij hun smeerpogingen met lopende motor (waarbij het achterwiel de gevaarlijke kant opdraait). Anderen duwen hun motor steeds een stukje verder en denken dat ze handig zijn. Heb deze tip lang geleden geleerd in Malawi van een gekke Belg die met zijn XL600 een paar keer dwars door de hele Sahara gereden is. (Ook een tip hoe je je water koel houdt in de woestijn.)
 
Laatst bewerkt:
Blikjes tomaten(saus)
Onderkant eraf halen en dan met het gebruikelijke clipje openmaken -> altijd alles eruit.

advocadopit een mes inzetten en dan draaien, nooit meer gevaar. Al is het toch niet te vreten.
Nick?
 
Wie zijn kruis krabt met een riek eindigt vaak in de kliniek.
 
Helpt tegen rem sporen ( ondergoed):
Eerst je kont afspoelen met water daarna met wc papier afdrogen.
 
Haha, dan zijn wij mogelijk de enigen, tenzij jouw motorvrienden het ook zo doen.

Op het motor-forum vindt niemand deze tip goed en weten ze het allemaal beter, hoewel een paar zowat hun vingers zijn kwijtgeraakt bij hun smeerpogingen met lopende motor (waarbij het achterwiel de gevaarlijke kant opdraait). Anderen duwen hun motor steeds een stukje verder en denken dat ze handig zijn. Heb deze tip lang geleden geleerd in Malawi van een gekke Belg die met zijn XL600 een paar keer dwars door de hele Sahara gereden is. (Ook een tip hoe je je water koel houdt in de woestijn.)
Ik deed het bij mijn brommer al op die manier, maar mijn vader is dan ook motorrijder geweest.
 
Had dat opgeschreven, maar vergeten op 'plaats reactie' te drukken. Bij jou (vroeger) ook?
Ken het gebruik ervan. Zodoende. Meisje waar ik goed mee ging. Die zei als je hond gaat schijten op de vloer ruim je het dan op met alleen een keukenrol of maak je ook een sopje. Verhelderende uitleg.
 
Sinds ik gehakt draai van kipfilets eet ik veeeel makkelijker en veeeel sneller mijn meals. Echt een game changer als je al 5 jaar dagelijks kip eet
 
Back
Naar boven