AndroidHealthClinic

'Waarom wist ik dit niet eerder?' - tips, hack's, ect

Bezoekers in dit topic

Blikjes tomaten(saus)
Onderkant eraf halen en dan met het gebruikelijke clipje openmaken -> altijd alles eruit.

advocadopit een mes inzetten en dan draaien, nooit meer gevaar. Al is het toch niet te vreten.
Nikkie toet cookhacks - https://www.youtube.com/channel/UCmOqecBoVQgMayzHQ97J49A

Krijg je je oliefilter niet los - ram er een schroevendraaier in en draaien maar.

Woon werk verkeer motor? Installeer scotoiler en alles word gesmeerd. Een bende maar ook direct een goede laag voor de pekel.

Heel veel kleine tomaten door het midden snijden? Ik doe het met 2 borden.
1617352648811.png
 
Als het zover is ga ik voor kaal...... proudly mr. boldilocks
 
Als het zover is ga ik voor kaal...... proudly mr. boldilocks

Ik zou dan naar Turkije gaan. Maatje heeft het onlangs laten fixen voor 1500 piek vlucht en verblijf inbegrepen.
 
Ik zou dan naar Turkije gaan. Maatje heeft het onlangs laten fixen voor 1500 piek vlucht en verblijf inbegrepen.
Dit is nu toch echt geen geld, paar daagjes in een mooi hotel, paar daagjes het mooie land en de leuke mensen meemaken, en daarna er niet meer als een enge oude man uitzien. Volgende familie vakantie is naar daar, vrouw en kinderen all in aan het zwembad, en mezelf laten fatsoeneren.
 
Nog een tipje ; kijk bij parkmobile altijd ff voor de zekerheid of hij uitstaat.
Kan je ook zomaar €130 schelen...
Dure dagpas om ff daggie bij trainmore te gymme💀
Altijd eindtijd instellen voor de zekerheid!
 
Col_inc ook voor zoiets geloof ik.

1550 betaald voor 2600 haarzakjes exl hotel en ticket, ben wel gelijk naar een goeie kliniek gegaan. Je zou in Turkije al een haartransplantatie kunnen doen rond de 900/1000 euro.
 
Laatst bewerkt:
Wist je dat je je onderbroek uit kan trekken daar naar één been uit de broekspijp te halen van de broek die je daar overheen aan hebt?
 
Wist je dat je je onderbroek uit kan trekken daar naar één been uit de broekspijp te halen van de broek die je daar overheen aan hebt?
Heb je op YouTube gezocht hoe je het snelst je tena pants kon verwisselen😝😝
 
Flesjes voor de baby hoeven niet persé opgewarmd te worden. ak apfelstrudel
 
Back
Naar boven