XXL Nutrition

Waarom word ik niet megabruin en misselijk van Melatonan 2

Bezoekers in dit topic

procard

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2009
Berichten
375
Waardering
6
Ik heb nu 18mg non stop gepakt om op te laden en ik ben nog niet mega bruin geworden. Zo als je bij sommige al ziet op 10mg

Ik pak 2mg ED. En daar word ik ook niet misselijk op, Of andere sides

Ik zet het in me middel, waar het moet

Gr
 
Wat voor huidtype heb je? Sommige mensen gaan na 25 mg pas kleuren. Heb je wel wat meer moedervlekjes gekregen of erecties?

Waar heb je je spul besteld?
 
Wat voor huidtype heb je? Sommige mensen gaan na 25 mg pas kleuren. Heb je wel wat meer moedervlekjes gekregen of erecties?

Waar heb je je spul besteld?



Nee geen eceties van de mela... Ik heb een normale huidtype. Me moeder vlekjes zijn wel een beetje donkerder. Maar niks speciaal

me bron is goed
 
Zit je in de zon? of zonnebank?

De eerste keer ging ik ook pas resultaat zien na 20 mg, maar nu heb ik er 12 mg op en heb veel in de zon gezeten. Het gaat velen malen sneller zo.
 
hoe ziet je zonnebank routine eruit?
 
Zit je in de zon? of zonnebank?

De eerste keer ging ik ook pas resultaat zien na 20 mg, maar nu heb ik er 12 mg op en heb veel in de zon gezeten. Het gaat velen malen sneller zo.


in de zon zitten niet veel..alstijd k*t weer hier
 
Dan weet ik het niet. Misschien ben je albino. :P

Gewoon geduld hebben of ergens anders bestellen.
 
Dan weet ik het niet. Misschien ben je albino. :P

Gewoon geduld hebben of ergens anders bestellen.


Ja idd. Ik had totaal 30mg besteld

dus kan nog even voort
 
Succes ermee, post nog even iets als je 25 mg erop heb zitten, of eerder resultaat ziet.
 
beetje vaag.. welke versie heb je mt1 of 2 de gevriesdroogde of de kristalijne versie..?

normaal naar het zetten van mijn mt2 lipolized super misselijk en soms ook krampen maar snel mega bruin... mijn vrouwtje ook en meerdere in omgeving..

heb wel eens slechte gehad.. maar weinig merken als jou heb ik niet veel gehoord. succes man.. miss een andere source zoeken
 
heb die rommel 2 weken geprobeerd, ik werd oker ipv bruin, een echte spray-tan kleur, terwijl ik normaal direct bruin zie van een beetje zon, en vrijwel altijd misselijk. De laatste dag een hele dag op bed moeten liggen, een force-spaag hielp niks tegen de misselijkheid
 
die misselijkheid gaat wel voorbij naar een weekje of 2 bij de meeste en ik zie vaak dat bij heftige misselijkheid te hoog word gedoseert, ook uit eigen ervaring minder shizzle werkt fijner dus minder bijwerkingen en net zo goed naar mijn mening. zeker als je er bij zonnebankt.
 
maandag 30min normale zonnebank
Woensdag 19min Turbo
Zaterdag 30 min normale zonnebank

Alleen daarvan zou ik na paar weken al een neger zijn haha...raar dat je dan met zoveel mela erbij nog niet veel merkt.
 
Alleen daarvan zou ik na paar weken al een neger zijn haha...raar dat je dan met zoveel mela erbij nog niet veel merkt.

idd man nadat die dat zei gaf ik de hoop al op om een nuttige bijdrage te leveren aan dit topic...
 
wordt er zwart van,ook al ben is super albino met blond haar................maar die misselijkheid,vreselijk
 
Back
Naar boven