MuscleMeat

Waarom worden zoveel mensen rood als ze kuren?

Bezoekers in dit topic

Henrys

Novice
Lid geworden
28 mrt 2016
Berichten
29
Waardering
4
Lengte
1m90
Komt het door hun bloeddruk? Veel mensen die ik ken zijn echt zo rood als een kreeft als ze on zijn. Vaak pakken ze ook nog de zonnebank en dit maakt het nog veel erger. Heb er zelf gelukkig geen last van maar vraag me wel af hoe dat nou komt.
 
Komt het door hun bloeddruk? Veel mensen die ik ken zijn echt zo rood als een kreeft als ze on zijn. Vaak pakken ze ook nog de zonnebank en dit maakt het nog veel erger. Heb er zelf gelukkig geen last van maar vraag me wel af hoe dat nou komt.
Als ik bepaalde middelen neem verbrand ik sneller onder de zonnebank daardoor misschien ?
 
Bloeddruk.
 
bij sommige is dit enkel op hun borst heb ik al gemerkt
 
Ook wordt de aanmaak van rode bloedcellen gestimuleerd, maar dat hangt daarmee samen.
 
En niet te vergeten dat de helft van de mensen niet ademt tijdens hun lifts, zeker de zware gozers niet, want die willen geen innerlijke drukverandering op hun max setjes.
 
Dat komt door redshift, een bekend fenomeen in natuurkunde. Mensen die kuren worden groter en zullen zich steeds verder en sneller verwijderen van wat jij maximaal kan bereiken zonder kuren.
Hier kan je er meer over lezen
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Redshift
 
Back
Naar boven