Fitness Seller

Waarom wordt ik niet breder?

Bezoekers in dit topic


Ik bedoel gewoon dat hij zijn eiwitten niet haalt, dat kun je gewoon zien. Eiwitshake is idd niet nodig maar hij heeft eiwitten nodig.

Edit: En gewoon meer van ALLES :eating:
 
Ik bedoel gewoon dat hij zijn eiwitten niet haalt, dat kun je gewoon zien. Eiwitshake is idd niet nodig maar hij heeft eiwitten nodig.

Ah op die manier, dacht al ;p
Naja hij wil uberhaupt geen moeite ervoor doen lijkt het wel
Hij zegt dat het deprimerend is om te zien hoe andere mensen wel resultaat boeken terwijl die zelf 0 moeite ervoor doet.
Wat verwacht ie dan ..
 
Ah op die manier, dacht al ;p
Naja hij wil uberhaupt geen moeite ervoor doen lijkt het wel
Hij zegt dat het deprimerend is om te zien hoe andere mensen wel resultaat boeken terwijl die zelf 0 moeite ervoor doet.
Wat verwacht ie dan ..

:gek:. Nee maar, hij moet gewoon ETEN ETEN ETEN.
 
Zoals ik al eerder heb gezegd heb ik altijd moeite met eten gehad, sterker nog heb ik 3 jaar geleden een eetstoornis gehad waarbij ik nog maar 59kg woog. Hier ben ik gelukkig overheen gekomen door middel van fitness, maar blijft eten een lastig onderdeel voor mij...
 
Zoals ik al eerder heb gezegd heb ik altijd moeite met eten gehad, sterker nog heb ik 3 jaar geleden een eetstoornis gehad waarbij ik nog maar 59kg woog. Hier ben ik gelukkig overheen gekomen maar blijft eten een lastig onderdeel voor mij...

eet meer calorierijke producten. Drink je calorien, paar glazen volle melk op een dag, noten, en andere calorierijke "gezonde" producten. Je zal wel moeten, anders wordt je niet breder.
 
Het zou natuurlijk geweldig zijn als ik over een jaar 10 kilo zwaarder kan zijn, maar lijkt mij dat niet reëel.
Ik zit nu denk ik toch dik 9 maanden op hetzelfde gewicht (75kg).
Aangezien ik vakantie heb liggen mijn eetmomenten nu heel anders, als ik wakker wordt eet ik meestal iets van croissantjes, tosti’s of pannenkoeken. Na een tijd eet ik soms een bak chili met rijst. Dan komt avondeten dat is eigenlijk altijd eten wat de pot schaft. En dan pak ik heel soms nog een eiwitshake. Dit is een globale schatting de ene dag eet ik meer of minder.
Mijn vader is stevig aangelegd ook altijd stevig geweest, mijn moeder heeft een normale bouw.
10kg is te doen maar dan moet je flink aan de bak. Basis kan beter. Kijk wat haalbaar is voor jou en schrijf op wat je makkelijk weg kan krijgen. Als je bijvoorbeeld van stukken kaas houdt, hoppa. Pakken kipfilet, hoppa. Op brood of gewoon aan stukken snijden en opvreten. Is er iemand jarig, langsgaan en taart vreten.

Ik deed zelf ook als volgt..
Pizza's, patat, doner, chinees, ijs, chocomel, chocolade (peper)noten, gevulde m&m's, salami, oude kaas kg per week dat werk - naast normale voeding.

Kan ook adviseren om alles netjes te gaan wegen en berekenen maar ik schat in dat dit nog niet voor jou is weggelegd. Komt vanzelf. Als je eenmaal begint aan te komen en sterker wordt.
 
Zoals ik al eerder heb gezegd heb ik altijd moeite met eten gehad, sterker nog heb ik 3 jaar geleden een eetstoornis gehad waarbij ik nog maar 59kg woog. Hier ben ik gelukkig overheen gekomen door middel van fitness, maar blijft eten een lastig onderdeel voor mij...
Dan ben je al flink aangekomen, netjes.
 
Die tien kg plak je er zo op. Zoals gezegd beetje bij beetje meer gaan eten en voor calorierijke voedingsmiddelen gaan. Succes.
 
Om van 56 kg bij 1m88 zonder eetlust te komen heb ik vooral elke dag de hele dag door veel melk/chocomel gedronken omdat dat makkelijk en lekker weg te krijgen is. En wat Roethof zegt, gewoon veel van wat ik al gewend was lekker te vinden; stapels broodjes kaas en salami enzo. Allemaal ook zat voedingstoffen.

Na daar aan te wennen en maanden/jaren lang groeien komt de eetlust er wel. Dan wordt het weer moeilijk om je in te houden en bij je nieuwe afmetingen lean te worden/blijven :P
 
Gezien je eet eetsoornis verleden hebt en nu nog moeite hebt met eten zal het nog niet weg zijn....

Wat maakt eten zo lastig voor je?
Hoeveelheden?
Toch bang om "dik" te worden? (gezien ook aanleg vader)

Kijk eens bij jezelf wat het zo lastig maakt.

Op vakantie kan je ook eenvoudige alternatieven bedenken.
Shake met havermout/vollemelk/eiwit. Die kan je eenvoudig tussendoor wegdrinken
Zakje/bakje noten klaarzetten en over de dag heen leegeten
Bij je ontbijt een paar eitjes erbij
Lunch met chili... extra vlees erdoor, kaas eroverheen, volume vergroten
Zuivel (kwark/yoghurt/vla oid) met muesli/creusli na elke maaltijd (dan hoef je geen maaltijdmoment toe te voegen)
Pak chocomelk/yoki klaarzetten en over de dag heen leegdrinken
Er zijn veel dingen te bedenken die je eenvoudig kan doen.

Zorg gewoon dat je altijd wat "klaar" hebt staan. Ook in je vakantie kan je dat dan eenvoudig erbij pakken als het gewoon in het zicht staat.
 
Dat gevreet uit de AAS hoek, die gasten komen uit de bio-industrie lijkt het wel, spuiten en vreten. Je moet gewoon gaan trainen met progressive overload, niet te veel en niet te weinig. Accent op sterker worden met bankdrukken, squatten en deadliften; overhead presses, cheat curls en triceps extensions. Dan krijg je vanzelf honger en komt alles goed.
 
Dat gevreet uit de AAS hoek, die gasten komen uit de bio-industrie lijkt het wel, spuiten en vreten. Je moet gewoon gaan trainen met progressive overload, niet te veel en niet te weinig. Accent op sterker worden met bankdrukken, squatten en deadliften; overhead presses, cheat curls en triceps extensions. Dan krijg je vanzelf honger en komt alles goed.
Nouuuu, een surplus in kcal is sowieso belangrijk als je wilt bijkomen.
Dat het overdreven vreten voor niks goed is daar ben ik mee akkoord.
 
1 goed trainen
2 veel/genoeg eten
3 genoeg rust
!lees de stickies
 
Hier zijn alle Pieters groot op geworden.
 
Dat gevreet uit de AAS hoek, die gasten komen uit de bio-industrie lijkt het wel, spuiten en vreten. Je moet gewoon gaan trainen met progressive overload, niet te veel en niet te weinig. Accent op sterker worden met bankdrukken, squatten en deadliften; overhead presses, cheat curls en triceps extensions. Dan krijg je vanzelf honger en komt alles goed.

Het gegeven advies is goed bedoeld, het is de enige manier om aan te komen. Dat jij op de gok eet en daarmee aankomt wilt niet zeggen dat dit voor een ander ook zo werkt.
 
Ik herinner mezelf ook de tijd dat ik kokhalzend boven de gootsteen hing om maar die 500g kwark naar binnen te werken :emo:

Achteraf gezien had dat veel makkelijker gekund dmv laag volume veel kcal eten.

M&Ms zijn ook n goeie
 
  • Like
Waarderingen: LM
Bedankt iedereen voor jullie reactie’s en tips, ik heb hier erg veel aan.
Ik ga alles nog even zorgvuldig doornemen en voor mijzelf op een rijtje zetten wat ik moet gaan veranderen en hoe ik dit ga doen. Met jullie adviezen gaat dit zeker lukken;)
Ohja, misschien ook handig om even belangrijke sticky’s door te lezen...
 
10kg is te doen maar dan moet je flink aan de bak. Basis kan beter. Kijk wat haalbaar is voor jou en schrijf op wat je makkelijk weg kan krijgen. Als je bijvoorbeeld van stukken kaas houdt, hoppa. Pakken kipfilet, hoppa. Op brood of gewoon aan stukken snijden en opvreten. Is er iemand jarig, langsgaan en taart vreten.

Ik deed zelf ook als volgt..
Pizza's, patat, doner, chinees, ijs, chocomel, chocolade (peper)noten, gevulde m&m's, salami, oude kaas kg per week dat werk - naast normale voeding.

Kan ook adviseren om alles netjes te gaan wegen en berekenen maar ik schat in dat dit nog niet voor jou is weggelegd. Komt vanzelf. Als je eenmaal begint aan te komen en sterker wordt.
TS heeft en eetstoornis gehad. Dit soort tips gaan doorgaans niet werken of werken averechts.
---
Ik zou gewoon een vast voedingsschema met berekende kcals opstellen en (indien nodig mealpreppen) en dit blijven volgen. Tussendoortjes verder niet afslaan en geen maaltijden uit je schema overslaan. Kom je niet aan? Ga 300 kcal omhoog. Met jouw lengte en gewicht is er geen reden bang te zijn te veel te eten, maar ik snap dat het lastig is gezien je verleden. Zoek eventueel hulp van een coach die een schema maakt, als dit voor jou een goede stok achter de deur is.
 
1. Minimaal 150 gram eiwitten p/d eten
2. Minimaal 1 gram vetten (mag meer)
3. VRETEN.
Een van mijn maten kan ook heel moeilijk veel eten. De oplossing voor hem was het toevoegen van producten met hoge kcal bij elke maaltijd. In zijn geval is dit momenteel 50 gram noten bij alle "echte" maaltijden. Hij heeft 4 grote(re) maaltijden en 2 maal een snack. 200gram noten op een dag (cashew of mix). Zit je op circa 1200 kcal extra per dag. Je kunt ook met 100 gram beginnen hehe
 
Back
Naar boven