MuscleMeat

Waarom zijn Brabo's altijd zo overdreven aanwezig?

Bezoekers in dit topic

Wat me in de loop der jaren opgevallen is dat brabo's altijd graag willen laten horen waar ze vandaan komen. Ieder jaar als ik op vakantie ben, waar dan ook, zijn ze er weer: BRABO'S. En altijd hetzelfde gelul, of ze nou in een appartementen complex zitten of in de bus (hier zijn ze op hun best). Ze moeten altijd debiele liedjes zingen als ''Bollen bollen bollen, soep, soep, soep (Rimini 2002) of ''Den Bosch de geksteeeeeeee'' (Rimini 2006).

Wat is het toch met jullie brabo's? Waarom moeten jullie alijd zo overdreven aanwezig zijn van ''ook in braband is het cool!''

Jullie zijn net vrouwen, onbegrijpelijk :D
:scratch:
ballen ballen ballen soep soep soep
wat voor soep? ballen soep!:D

:roflol:
 
Ik kom dan wel niet uit Brabant, maar de gem. Hollander is toch anders ook érg aanwezig in een willekeurige strandplaats!?

eens:D

niet alleen de brabanders zijn zo luid aanwezig, ook de rest van Nederland boven de grote rivieren :D geef mij maar die rustige bourgondische limburgse levenswijze. Iedere keer weer als ik op vakantie ga stoor ik me aan die luidruchtige hollanders die moeten menen overal boven uit te kwaken :mad: Nee, dan kan ik het beter vinden met de Belgen. Maar natuurlijk zijn er ook uitzonderingen :D
 
limburgers de beste uiteraard!
 
Hier in de kop van Noord-Holland zingt iedereen altijd in zijn overall en met klompen aan
"Koei'n Koei'n Koei'n Koei'n!":D
 
Wat me in de loop der jaren opgevallen is dat brabo's altijd graag willen laten horen waar ze vandaan komen. Ieder jaar als ik op vakantie ben, waar dan ook, zijn ze er weer: BRABO'S. En altijd hetzelfde gelul, of ze nou in een appartementen complex zitten of in de bus (hier zijn ze op hun best). Ze moeten altijd debiele liedjes zingen als ''Bollen bollen bollen, soep, soep, soep (Rimini 2002) of ''Den Bosch de geksteeeeeeee'' (Rimini 2006).

Wat is het toch met jullie brabo's? Waarom moeten jullie alijd zo overdreven aanwezig zijn van ''ook in braband is het cool!''

Jullie zijn net vrouwen, onbegrijpelijk :D

Deze hoor ik het voor het eerst. Normaal is het altijd "Eindhovuhhh, de gekstuhh!!" :D
 
Geen idee, over het algemeen ga ik naar vakantieplaatsen die minder toegankelijk zijn voor mentaal vervormden.
 
alle beter dan friesen
Dom taaltje , altijd met zo'n achterlijke vlag rondlopen op festivals en campings. En dan zijn er ook nog de friesen die friesland onafhankelijk willen hebben. Ik zou zeggen hou maar!! veel plezier dermee
brabo's zijn leuk, ze kunnen alleen niet drinken al denken ze van wel
 
dat is fries he.
 
En weer wordt een gehele bevolkingsgroep over een kam geschoren.
 
Kan niet zeggen dat Brabanders meer aanwezig zijn dan de rest van Nederland (Ja en ik ben ook naar Rimini geweest).
 
alle beter dan friesen
Dom taaltje , altijd met zo'n achterlijke vlag rondlopen op festivals en campings. En dan zijn er ook nog de friesen die friesland onafhankelijk willen hebben. Ik zou zeggen hou maar!! veel plezier dermee
brabo's zijn leuk, ze kunnen alleen niet drinken al denken ze van wel

Inderdaag ze zouden het los moeten maken van het vaste land en zo de zee in laten drijven. :D
 
Boerûh,Boerûh,Boerûh,Boerûh,Boerûh,Boerûh

Ik moet erbij zeggen dat ik me nooit tot dit niveau verlaag hehe
 
Onzintopic dit. Je komt ook overal klonten Limburgers tegen. Amsterdammers vinden elkaar ook altijd, net als Friezen en Tukkers. Ergens logisch, maar ik vind het altijd een beetje zielig. Maar alleen Brabanders, dat is echt nonsens.
 
Bravooooooooooo!

Guus Meeuwis - Brabant, kende gij um? Nou, kendum?

jeh wah dan :D. kedeng kedeng En wat dacht de gij vaan Tilburg Tv meej opa Fraans en Gunther de kok :D
 
eindhoven de gekste :)
 
Brabander meldt zich.

Ik heb een hekel aan die brallerige schijt-Hollanders. Alles met een harde G en ERRRRRRRRRRRR irriteert mij kapot. Brabanders (tot aan Breda, ten westen daarvan vind ik het ook shit) zijn echt relaxed volk. Het zijn de Hollanders met hun blonde bloemkoolkoppen (Dirk Kuijt-style) en stink-accent (zie: Jorinde Mol) die overal waar zij komen een grafsfeer veroorzaken.
 
Brabant de goorste!
 
Back
Naar boven