MuscleMeat

Waarom zijn Brabo's altijd zo overdreven aanwezig?

Bezoekers in topic

Rawplayer

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
30 jun 2005
Ik vind eerder dat die schijt hollanders zich altijd moeten laten horen en die k*t boeren uit drenthe.

farghall

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 aug 2006
Ik vind eerder dat die schijt hollanders zich altijd moeten laten horen en die k*t boeren uit drenthe.

eindelijk iemand die echt weet waar het over gaat ...
hellemaal mee eens.. lang leven het gezellige zuiden

en als iemand zich voelt aangesproken en een zinloze opmerking wil maken dat het nationaal bruto produkt vooral uit Holland komt dan is dit omdat er iedere dag duizende brabanders in de file staan om hun slimheid in te zetten voor grotere eer en glorie van het nederlandsbelang... Op weg via de A2 en andere grote wegen om de domheid van de Hollanders een beetje op te vijzelen.

RichardV

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
9 dec 2002
Haha, Nijmegen is gewoon het mooiste.
Geen harde RRR en GGG.
Licht plat accent.
Niet te boers.

Wij zijn lief!

Scaleo

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
6 nov 2003
Lengte
1m80
Massa
73kg
Vetpercentage
6%
Nijmeguhhh :D

Danielito

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
3 aug 2005
Er is maar één volk erger dan brabanders en hun calimero-complex en dat zijn Nederlanders in het algemeen. Wat een tokkie volk.. :cool:

flexx123

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
14 sep 2006
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
11%
wat een slecht topic zeg

D.

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
10 jun 2003
Wat me in de loop der jaren opgevallen is dat brabo's altijd graag willen laten horen waar ze vandaan komen. Ieder jaar als ik op vakantie ben, waar dan ook, zijn ze er weer: BRABO'S. En altijd hetzelfde gelul, of ze nou in een appartementen complex zitten of in de bus (hier zijn ze op hun best). Ze moeten altijd debiele liedjes zingen als ''Bollen bollen bollen, soep, soep, soep (Rimini 2002) of ''Den Bosch de geksteeeeeeee'' (Rimini 2006).

Wat is het toch met jullie brabo's? Waarom moeten jullie alijd zo overdreven aanwezig zijn van ''ook in braband is het cool!''

Jullie zijn net vrouwen, onbegrijpelijk :D

Als je inderdaad van die gierige go-go vakanties boekt, zit je tussen dat tuig. Zegt meer over jou, dan over hen.

Jinsu

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
11 nov 2004
Hier is 't eindhovùh eindhovùh eindhovùh eindhovùh eindhovùh eindhovùh eindhovùh

Hehe, wie kent die niet :D .

Maarja in Brabant hebben ze ook drie kleuren die met de letter K beginnen "keigeel, keigroen en keiblauw" :P .

snakeman

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
14 sep 2004
Lengte
1m87
Massa
102kg
Wat me in de loop der jaren opgevallen is dat brabo's altijd graag willen laten horen waar ze vandaan komen. Ieder jaar als ik op vakantie ben, waar dan ook, zijn ze er weer: BRABO'S. En altijd hetzelfde gelul, of ze nou in een appartementen complex zitten of in de bus (hier zijn ze op hun best). Ze moeten altijd debiele liedjes zingen als ''Bollen bollen bollen, soep, soep, soep (Rimini 2002) of ''Den Bosch de geksteeeeeeee'' (Rimini 2006).

Wat is het toch met jullie brabo's? Waarom moeten jullie alijd zo overdreven aanwezig zijn van ''ook in braband is het cool!''
Jullie zijn net vrouwen, onbegrijpelijk :D

Je zegt het al...compensatiegedrag;)

benchMarc

AKA The Jesus
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
25 nov 2002
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Hehe, wie kent die niet :D .

Maarja in Brabant hebben ze ook drie kleuren die met de letter K beginnen "keigeel, keigroen en keiblauw" :P .

Achja, ik vind "kei" beter klinken dan "onwijs". Dat is echt zo bekakt.

snakeman

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
14 sep 2004
Lengte
1m87
Massa
102kg
Als je inderdaad van die gierige go-go vakanties boekt, zit je tussen dat tuig. Zegt meer over jou, dan over hen.

Wuhaha:D

Danielito

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
3 aug 2005
In Brabant hebben ze wel veel meer McDonalds langs de snelweg..:mad:

En ook al is het niet te vergelijken met Amsterdam,.....Eindhoven is wél cool en gezellig (en netjes)..
(Hier in zuiden, in de mooie lampenstad... :p )

Eveneens komt mijn toekomstige vriendin uit Brabant en is zij heel netjes en bedeesd!

Juriaan

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
10 okt 2002
  • Topic Starter Topic Starter

Beachmasters dwaas!

Rawplayer

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
30 jun 2005
Dit topic lijkt meer op haatzaaierij. Een dik slot erop, EricR!

roxxe

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2004
kunnen we brabant en palestina niet omwisselen?

m44

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
7 jul 2006
heeft noord brabant nu al een volkslied?

Naar boven