AndroidHealthClinic

Waarom zijn Brabo's altijd zo overdreven aanwezig? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vind eerder dat die schijt hollanders zich altijd moeten laten horen en die k*t boeren uit drenthe.
 
Ik vind eerder dat die schijt hollanders zich altijd moeten laten horen en die k*t boeren uit drenthe.

eindelijk iemand die echt weet waar het over gaat ...
hellemaal mee eens.. lang leven het gezellige zuiden

en als iemand zich voelt aangesproken en een zinloze opmerking wil maken dat het nationaal bruto produkt vooral uit Holland komt dan is dit omdat er iedere dag duizende brabanders in de file staan om hun slimheid in te zetten voor grotere eer en glorie van het nederlandsbelang... Op weg via de A2 en andere grote wegen om de domheid van de Hollanders een beetje op te vijzelen.
 
Haha, Nijmegen is gewoon het mooiste.
Geen harde RRR en GGG.
Licht plat accent.
Niet te boers.

Wij zijn lief!
 
Nijmeguhhh :D
 
Er is maar één volk erger dan brabanders en hun calimero-complex en dat zijn Nederlanders in het algemeen. Wat een tokkie volk.. :cool:
 
wat een slecht topic zeg
 
Wat me in de loop der jaren opgevallen is dat brabo's altijd graag willen laten horen waar ze vandaan komen. Ieder jaar als ik op vakantie ben, waar dan ook, zijn ze er weer: BRABO'S. En altijd hetzelfde gelul, of ze nou in een appartementen complex zitten of in de bus (hier zijn ze op hun best). Ze moeten altijd debiele liedjes zingen als ''Bollen bollen bollen, soep, soep, soep (Rimini 2002) of ''Den Bosch de geksteeeeeeee'' (Rimini 2006).

Wat is het toch met jullie brabo's? Waarom moeten jullie alijd zo overdreven aanwezig zijn van ''ook in braband is het cool!''

Jullie zijn net vrouwen, onbegrijpelijk :D

Als je inderdaad van die gierige go-go vakanties boekt, zit je tussen dat tuig. Zegt meer over jou, dan over hen.
 
Hier is 't eindhovùh eindhovùh eindhovùh eindhovùh eindhovùh eindhovùh eindhovùh

Hehe, wie kent die niet :D .

Maarja in Brabant hebben ze ook drie kleuren die met de letter K beginnen "keigeel, keigroen en keiblauw" :P .
 
Wat me in de loop der jaren opgevallen is dat brabo's altijd graag willen laten horen waar ze vandaan komen. Ieder jaar als ik op vakantie ben, waar dan ook, zijn ze er weer: BRABO'S. En altijd hetzelfde gelul, of ze nou in een appartementen complex zitten of in de bus (hier zijn ze op hun best). Ze moeten altijd debiele liedjes zingen als ''Bollen bollen bollen, soep, soep, soep (Rimini 2002) of ''Den Bosch de geksteeeeeeee'' (Rimini 2006).

Wat is het toch met jullie brabo's? Waarom moeten jullie alijd zo overdreven aanwezig zijn van ''ook in braband is het cool!''
Jullie zijn net vrouwen, onbegrijpelijk :D

Je zegt het al...compensatiegedrag;)
 
Hehe, wie kent die niet :D .

Maarja in Brabant hebben ze ook drie kleuren die met de letter K beginnen "keigeel, keigroen en keiblauw" :P .

Achja, ik vind "kei" beter klinken dan "onwijs". Dat is echt zo bekakt.
 
Als je inderdaad van die gierige go-go vakanties boekt, zit je tussen dat tuig. Zegt meer over jou, dan over hen.

Wuhaha:D
 
In Brabant hebben ze wel veel meer McDonalds langs de snelweg..:mad:

En ook al is het niet te vergelijken met Amsterdam,.....Eindhoven is wél cool en gezellig (en netjes)..
(Hier in zuiden, in de mooie lampenstad... :p )

Eveneens komt mijn toekomstige vriendin uit Brabant en is zij heel netjes en bedeesd!
 
Als je inderdaad van die gierige go-go vakanties boekt, zit je tussen dat tuig. Zegt meer over jou, dan over hen.

Beachmasters dwaas!
 
Dit topic lijkt meer op haatzaaierij. Een dik slot erop, EricR!
 
kunnen we brabant en palestina niet omwisselen?
 
heeft noord brabant nu al een volkslied?
 
Back
Naar boven