XXL Nutrition

Waarom zijn jullie met fitness begonnen?

Bezoekers in topic

rippedmeeuw

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
21 aug 2020
Lengte
1m77
Massa
69kg
Vetpercentage
12%
  • Topic Starter Topic Starter
Ja ik heb zo'n zin om met iemand te sparren. Eigenlijk om helemaal los te gaan. Maar eerst maar eens sparren.
Vriend van mij is wedstrijd vechter kickbokser. Standup is niet mijn ding. BJJ ben ik beter in boksen kan ik ook wel maar is niet ideaal omdat ik een korte reach heb

Vypaw

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
24 aug 2020
Lengte
1m72
Massa
76kg
Vetpercentage
17%
Uiteindelijk ben ik bij capoeira beland. Ik was daar op een gegeven moment heel serieus mee bezig.
Poh jaloers man, het is dat er geen vereniging hier in de buurt was die hier les in gaf anders had ik ook capoeira gedaan. Heb zelf alleen kickbox en een combi van karate/judo/jin jitsu gedaan. Maar karate is echt tering saai, holy shit

Mister B

Cool Novice
Lid geworden
15 sep 2020
Lengte
1m87
Massa
96kg
Poh jaloers man, het is dat er geen vereniging hier in de buurt was die hier les in gaf anders had ik ook capoeira gedaan. Heb zelf alleen kickbox en een combi van karate/judo/jin jitsu gedaan. Maar karate is echt tering saai, holy shit
Ja capoeira is super leuk. Naast onwijs goeie training leer je ook nog allemaal leuke truukjes.

Mrmtty20

Cool Novice
Lid geworden
10 sep 2020
Lengte
1m76
Massa
75kg
Rond mijn 18de meegegaan naar de fitness in de buurt met een vriend en dat ook een paar jaar blijven doen. Maar eigenlijk wisten we niet goed wat we deden denk ik nu, voeding interesseerde ons niet, om ter meest shakes drinken, onze bicep curl deden we voor onze bench en van squatten of deadlifts hadden we nog nooit gehoord :roflol:.

En vorig jaar als bijna dertiger het terug opgenomen. Nu train ik enkel in mijn homegym en met dank aan dit forum weet ik veel meer. De reden waarom ik nu terug begonnen ben is eigelijk door mijn 2 kinderen, eventjes een uurtje alles geven en kopje leegmaken.

Marvin17

Huge Freak
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jan 2009
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
13%
Ik ben rond mijn 17e begonnen omdat ik te dik was. Toen had ik echter totaal geen verstand van training en voeding, ik ben elke dag gaan hardlopen en een 'rondje apparaten' gaan doen in de gym. Daarbij at ik bijna niks meer, zodat ik heel snel 27 kilogram ben afgevallen. Natuurlijk op een compleet ongezonde manier.

Maar hierdoor is wel mijn interesse in krachttraining en voeding ontstaan. Vervolgens ben ik meer en meer gaan leren en nu train ik vooral om lekker gezond te blijven en mijn kop leeg te maken na een drukke dag bijvoorbeeld.

Nappiebar

Novice
Lid geworden
5 mrt 2021
Lengte
1m78
Massa
70kg
Vetpercentage
12%
Ben begonnen met trainen omdat ik ook te dik was. Vroeger 10 jaar lang serieus gevoetbald, en toen ik daarmee stopte kwamen er veel kilo’s bij en sporte ik nooit meer. Nu 1,5 jaar bezig met fitness en ik denk dat ik er nooit mee ga stoppen!
Zit sinds kort op dit forum en heb al veel geleerd (en gelachen xD)

Brutushakt

Ripped Bodybuilder
Most annoying
Lid geworden
10 nov 2016
Lengte
1m81
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Ik ben begonnen met trainen op een moment dat ik besloot een nietsnut te zijn.

Tazdevl

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
9 aug 2014
Lengte
1m83
1 of andere koekwaus reed door rood op het moment dat ik met mijn racefiets de kruising over reed. Kort verhaal kort, gevolg 7 weken ziekenhuis en revalidatie. 7 weken plat/herstel heeft als gevolg dat eigenlijk alles inteert. 25kg ofzo kwijt?

Fysio zat ook in de gym, daar een paar maanden door op weg geholpen. Daarna er blijven hangen. Tijd bijna geen fitness getrained doordat ik meer focusde op wielrennen/mtb. Nu weer meer fitness en weer wat fitter worden.

Naar boven