MuscleMeat

Waarom zijn wij nooit tevreden! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Waarom willen we altijd dingen hebben die we niet kunnen hebben, waarom maken we ons druk om dingen waarover we ons niet druk zouden hoeven maken, we zijn gezond we doen wat we leuk vinden wat wil je nou nog meer.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat bijna niemand echt meer tevreden is en altijd meer wil. Tuurlijk een droom moet je altijd hebben maar het moet denk ik ook wel een haalbare droom zijn anders stoot je jezelf steeds voor je kop.

Nu verwacht ik trouwens best wel wat antwoorden van "ik ben tevreden en ik klaag nooit" maar we weten allemaal dat dit niet zo is.
 
Ja je hebt gelijk. Een bodybuilder is gedoemd om nooit tevreden te zijn, altijd maar streven naar meer!
 
elke keer als ik in de spiegel kijk denk ik: **** dat kan beter :S

maar dan hoor ik de rest om me heen, die echt jaloers zijn op mijn lichaam
 
Originally posted by KaLe
elke keer als ik in de spiegel kijk denk ik: **** dat kan beter :S

maar dan hoor ik de rest om me heen, die echt jaloers zijn op mijn lichaam

hehe da's een bekend fenomeen :D
 
Ik bedoelde het eigenlijk meer in de materiele vorm, kom jongens niet zo kortzichtig he
 
Originally posted by Bodyman
Ik bedoelde het eigenlijk meer in de materiele vorm, kom jongens niet zo kortzichtig he


aha da hebbe we ook hoor. Hoe meer dat je verdient, hoe meer dat je uitgeeft, hoe meer dat je nodig hebt. Vicieuze cirkel

:tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato:
 
ach ja, consumptiemaatschappij.

we hebben het te gemakkelijk. braaf bij mammie en pappie, studeren, niet werken etc.

nou ja, veel mensen groeien op als verwende nesten, en willen steeds meer, zijn nooit tevreden, en als ze iets hebben, willen ze het niet meer, of kloten ze ermee.

en zo wil de overheid het houden :D
 
Originally posted by Spike
ach ja, consumptiemaatschappij.

we hebben het te gemakkelijk. braaf bij mammie en pappie, studeren, niet werken etc.

nou ja, veel mensen groeien op als verwende nesten, en willen steeds meer, zijn nooit tevreden, en als ze iets hebben, willen ze het niet meer, of kloten ze ermee.

en zo wil de overheid het houden :D


Is dit uit eigen ervaring want ik ken niemand uit mijn omgeving die verwent is en niet hoeft te werken, dit is trouwen niet bedoeld als een belediging of wat dan ook aar als een serieuse conversatie en met eigen ervaring bedoel ik dan ook je directe omgeving
 
Originally posted by KaLe
elke keer als ik in de spiegel kijk denk ik: **** dat kan beter :S

maar dan hoor ik de rest om me heen, die echt jaloers zijn op mijn lichaam

here exactly..

als ik mezelf nu bekijk in de spiegels denk ik.. **** man :( morgen gaak kei hard trainen !!

maar andere kant hoor ik wel me vrienden jaloerse complimenten geven :) meestal als we gaan zwemmen oid
 
:rolleyes:, kortzichtigheid word hier toch wel enigsinds waargenomen bro's
 
een maat van me die is ook zwaar verwend door zn ouders en grootouders. niet te zuining. gezakt voor zn rijexamen..ah geen punt. hoppa gratis met zn vriendin naar isla margerita. en dat is dan een voorbeeld. jaja die komt zich later wel tegen als zn suikeroma is overleden en hij zelf centen moet verdienen.

is dit een beetje antwoord waar je naar zocht Body:D
 
Waar ik naar zoek is erkenning iedereen maakt zich druk om kleine en vaak nutteloze dingen maar wees blij dat je gelukkig en gezond bent.
 
ik heb t zeker ook niet breed thuis:rolleyes: dus ik besef zeker wel dat ik blij ben met kleine dingen en dat alles wat je hebt je gelukkig mee moet prijzen.
 
Originally posted by dandyman
ik heb t zeker ook niet breed thuis:rolleyes: dus ik besef zeker wel dat ik blij ben met kleine dingen en dat alles wat je hebt je gelukkig mee moet prijzen.

Inderdaad dan leer je wel niet te zeuren over kleine dingen en dan kun je veel meer respecteren dan dat als alles je maar toegewaait komt
 
Originally posted by Bodyman


Inderdaad dan leer je wel niet te zeuren over kleine dingen en dan kun je veel meer respecteren dan dat als alles je maar toegewaait komt

hmmm...

mensen toch ook niet te snel gaan (be/ver)oordelen.

ik moet zeggen dat ik het geluk heb om me geen zorgen te moeten maken om materiele dingen, maar dat wil niet zeggen dat ik persé een zorgeloos leven lijd.

Er zijn echt nog andere dingen in het leven dan geld hoor...

hoewel de eerlijkheid me gebied om te zeggen dat ik een behoorlijke gelukzak ben...
 
mijn rekeingnummer is 6854..wacht ik pm wel ff:D
 
Komt door de hebzucht en jaloezie die we hebben.
Het komt ook o.a door de media die ons van alles laten zien over de "superstar" status.
"Als ik naar Cribs kijk dan denk ik ook van "F*ck dat moet ik hebben"
 
Back
Naar boven