AndroidHealthClinic

Waarom zit ik vast op 90 kilo?

Bezoekers in dit topic

Meer gaan eten. Je metabolisme is naar de klote. Nog lager gaan zal weinig effect hebben. Je gaat juist eerder spieren verliezen ipv vet. Wat is je onderhoud? Ga hier een week boven eten en daarna weer cutten.

Ik ben kleiner, weeg minder en eet ongeveer dezelfde hoeveelheid kcal en ik blijf afvallen (vet verliezen).

zeg niet altijd wat . De 1kom sneller aan dan de ander dat is net zo met cutten. Ik moet echt low gaan wil ik fatsoenlijk vetverliezen. Ik hoef ook niet te bulken op 500+ (clean food) want dan zit er zo een speklaag op 250+300 is voor mij meer dan zat.

maat van mij kan je de ribben bij tellen zo dun moet eten als een gek ik 1.80 bij 88kilo heb een onderhoudje van 2500+- terwijl hij aantal weken 3500+ zit en niet echt dikker is geworden
 
Water retentie?
 
Kan het zijn dat ik vast zit op 90kg omdat ik te weinig eet op een dag? Of zou ik echt minder calorieën moeten gaan eten?

Ik eet atm 2577 calorieën per dag, 200p 90f en de rest carbs, ben 2m03 90kg. Ikzelf vind mijn calorie inname al best laag maar zou ik deze toch moeten verlagen?

Heb je je TDEE uitgerekend? Wat voor macro's zou je moeten hanteren (ipv 'de rest carbs)? Track je al je calorieën of ben je je eten aan het 'eyeballen' zoals dat heet?

Als je hulp wil met je cut moet je wel echt even wat meer informatie bieden, anders kunnen de lieve jongens hier je echt niet verder helpen;)
 
Heb je je TDEE uitgerekend? Wat voor macro's zou je moeten hanteren (ipv 'de rest carbs)? Track je al je calorieën of ben je je eten aan het 'eyeballen' zoals dat heet?

Als je hulp wil met je cut moet je wel echt even wat meer informatie bieden, anders kunnen de lieve jongens hier je echt niet verder helpen;)

TDEE is volgens een calculator 3120, ik track al mn macro's en rond ze elke dag af. Ik neem sowieso 200g eiwit, 80-85 gram vet en de rest carbs.

Update: Ik heb mn calorieën verlaagd naar 2350 en ik ben in de afgelopen 2 dagen al een halve kilo kwijt. Mijn lichaam is raar.
 
Jou stofafwisseling is naar de klote.. je eet veels te weinig voor je gewicht. Dan zal alles vertraagd raken zoals vet verlies etc... kzou zeggen ga lekker een refeed day nemen om je hormonen weer op normale niveau te krijgen.
 
Ik ben 1m90 en 80kg ik heb van 84 naar 80 kunnen gaan op 2100kcal terwijl ik op 2300kcal niks af viel. Nu val ik zelfs niet meer af op 2100 kcal.

Lijkt ook alsof ik dan overdrijf, maar ik heb nog een pak heupvet dat ik er ook van af wil voor ik bulk. Dus ik snap hem volledig.

Ik heb gewoon hele zwakke benen waardoor ik weinig weeg en benen gaan altijd mijn zwak punt blijven. Als je zwakke benen hebt kan dat enorm veel verschil maken in gewicht.
 
De weegschaal na een week 2350 cals: 88,2kg :)
 
ik ben zelf 2 meter en weeg 105 ,zou je met 90 kilo al aardig droog moeten zijn? wat is nu je vet percentage? als je meer kwijt wil moet je inderdaad minder kcal gaan eten of drinken
 
Ben ook best droog, laatste beetje vet op dit moment. Ook een beetje los vel denk ik.
 
Jou stofafwisseling is naar de klote.. je eet veels te weinig voor je gewicht. Dan zal alles vertraagd raken zoals vet verlies etc... kzou zeggen ga lekker een refeed day nemen om je hormonen weer op normale niveau te krijgen.

En dan na een refeed dag is je metabolisme weer in orde? Krachtig dagje dan...
 
Back
Naar boven