MuscleMeat

Waarom...

Bezoekers in dit topic

Is ook klote, eerst dacht ik dat ik 'r niet meer overheen zou komen. Nou lach ik me kapot als ik er aan terugdenk.

nu wil ik haar ook gewoon terug weet je, alleen aan de andere kant weet ik dat ik het niet moet doen.
 
Nee dat moet je ook niet doen. Dat wil iedereen in het begin.

Wacht nou maar gewoon af, haha. Het komt goed ;)
 
Nee dat moet je ook niet doen. Dat wil iedereen in het begin.

Wacht nou maar gewoon af, haha. Het komt goed ;)

Dat weet ik ook wel, maar na zo'n lange relatie wil je gewoon niet anders.
Mijn hart zegt ik wil terug maar hoofd zegt niet doen, ik ben gelukkig nog nuchter genoeg.
 
oei! toen ik de titel las, had ik al zo'n idee dat het hier over zou gaan.

Kop op bro! Dit ff een klotetijd, maar na de eerste 4 weken gaat ie altijd weer wat beter. Verwen je zelf man! Vreet wat lekkers :burger::popcorn:!!!Smijt met geld:banana:!!!Koop wat leuks wat je graag wou hebben:birthday: !!!Ga stappen en geniet van het single zijn en rij tegen dameskontjes aan!!!:p:hornyna:

Ohja,en die bonnen...sja, invullen die acceotgirootjes en niet meer naar omkijken

komt goed gab!:D

Ben het hier helemaal mee eens! Tuurlijk is het niet fijn hoe je je nu voelt.. maar je kan er ook het beste van maken toch? Ga lekker met je vrienden uit, geniet even van het vrijgezelle leven, doe eens gek.. je leeft maar 1x! Dat moet je niet gaan verzieken met op de bank blijven hangen en sacherijnig en agressief zijn.. het ging gewoon niet werken tussen jou en je ex.. so be it.. er loopt nog genoeg rond hoor :)

Sterkte iig :):aai:
 
Ben het hier helemaal mee eens! Tuurlijk is het niet fijn hoe je je nu voelt.. maar je kan er ook het beste van maken toch? Ga lekker met je vrienden uit, geniet even van het vrijgezelle leven, doe eens gek.. je leeft maar 1x! Dat moet je niet gaan verzieken met op de bank blijven hangen en sacherijnig en agressief zijn.. het ging gewoon niet werken tussen jou en je ex.. so be it.. er loopt nog genoeg rond hoor :)

Sterkte iig :):aai:

zo is het Yff:D
 
There's plenty more fish in the sea :cool:
 
Mikki is echt een vrouw vol levenswijsheid. Vooral sinds ze achttien is geworden. Daar moet een derde been mee te maken hebben gehad.
 
Mikki is echt een vrouw vol levenswijsheid. Vooral sinds ze achttien is geworden. Daar moet een derde been mee te maken hebben gehad.

hmmm...AkiraC is de laatste tijd wel in erg goede bui:p
 
- Denk aan de vrijheid die je weer hebt
- Eindelijk weer eens de kans fatsoenlijk te zuipen
- Je mag weer jagen, mooiste vak vak wat er is :D
- Geen gezeur

Laat het contact voorlopig op een laag pitje staan zodat je er gemakkelijkers overheen kunt komen, daarna kun je nog altijd aan vriendschap denken.
Wat betreft die bonnen, maak je er niet al te druk om. Betalen die hap en vergeten maar.
 
There's plenty more fish in the sea :cool:

is dat een sign? :eek:


anyways dit is weer een thread waar iemand heel zielig wilt overkomen om wat karma te krijgen :mad:

:jk: :D

Best wel rot voor je :( maar ja wat kan je nog er aan doen. Zand er over en leer van je fouten ;)
 
nu wil ik haar ook gewoon terug weet je, alleen aan de andere kant weet ik dat ik het niet moet doen.

Dat gevoel kent iedereen maar al te goed.......nergens meer zin in hebben en steeds maar hopend op. Je staat ermee op en gaat ermee naar bed, elke seconde van de dag spookt ze door je hoofd.

Geef het tijd vertrouw erop dat er een dag komt dat je ineens merkt dat je niet meer aan haar denkt, dat ineens andere zaken weer belangrijk geworden zijn.

Verder is de post van RobertHosper iets wat je gewoon moet doen……….go fot it bro.

Succes.
 
is dat een sign? :eek:


anyways dit is weer een thread waar iemand heel zielig wilt overkomen om wat karma te krijgen :mad:

:jk: :D

Best wel rot voor je :( maar ja wat kan je nog er aan doen. Zand er over en leer van je fouten ;)


Eh sushi, niet nodig zo te reageren. En waar staat dat ie een fout heeft gemaakt. :cool:
 
Eh sushi, niet nodig zo te reageren. En waar staat dat ie een fout heeft gemaakt. :cool:

thanks m8, sommige mensen nemen gewoon maar wat aan. Dit was een keuze van haar en niet doordat ik iets stoms ofzoiets gedaan heb.
 
Eh sushi, niet nodig zo te reageren. En waar staat dat ie een fout heeft gemaakt. :cool:

??? :mad:

1. ik heb een j\k smiley erbij gezet. dat betekent dus JOKING\just joking WHATEV:mad:

2. hij heeft zeker wel fouten gemaakt. ik ga niet verder op in want dit is echt waste of time. 20km\h te hard rijden is zeker....?

3. ik heb hem karma geven.
 
Niet alle grappen zijn altijd te waarderen. Denk niet dat de man erg op zulke geintjes zit te wachten.

K*t voor je bro, maar laat het even over je heenkomen.
 
doet liefdesverdriet zo zeer?? nou??

K*tweek, vorige week zaterdag heeft mijn ex de relatie verbroken, diezelfde dag nog iemand uit de auto getrokken omdat ik hierdoor gefrustreerd was...(gelukkig kwam ik op tijd tot bezinning)

Maandag met 20km te hard geflitst, vrijdag € 50,-- voor parkeren, gisteren een nieuw toetsenbord moeten kopen.

Waarom gaat de tijd zo snel als je het naar je zin hebt en gaat de tijd langzaam als je pijn hebt, en waarom komt alle ellende altijd tegelijkertijd? Was het maar weer maandag, kan ik weer werken en mijn gedachten ergens anders heen brengen.

Groet cris.

motivatie genoeg om te trainen he gast
don't let it get 2 u
 
??? :mad:

1. ik heb een j\k smiley erbij gezet. dat betekent dus JOKING\just joking WHATEV:mad:

2. hij heeft zeker wel fouten gemaakt. ik ga niet verder op in want dit is echt waste of time. 20km\h te hard rijden is zeker....? Geen fouten gemaakt bro, te hard rijden ging geheel per ongeluk op een weg waar je het niet in de gaten hebt

3. ik heb hem karma geven.
Thanks

motivatie genoeg om te trainen he gast
don't let it get 2 u

Kan je vertellen dat ik de draad vorige week zondag sinds anderhalf jaar (en 20kg aangekomen) weer heb opgepakt. Gelijk benen erin gerost en een week niet kunnen lopen :) dinsdag mijn rug en tot vrijdag mijn armen niet normaal kunnen strekken. Vrijdag borst gehad en nu zit ik met moeite op het toetsenbord te kloppen...

Net kwam ze online op msn, mijn hartslag verdriedubbelde:( ik wordt op dat soort momenten bloednerveus.
 
Thanks



Kan je vertellen dat ik de draad vorige week zondag sinds anderhalf jaar (en 20kg aangekomen) weer heb opgepakt. Gelijk benen erin gerost en een week niet kunnen lopen :) dinsdag mijn rug en tot vrijdag mijn armen niet normaal kunnen strekken. Vrijdag borst gehad en nu zit ik met moeite op het toetsenbord te kloppen...

Net kwam ze online op msn, mijn hartslag verdriedubbelde:( ik wordt op dat soort momenten bloednerveus.

bannen uit je msn dan he;)
 
Back
Naar boven