XXL Nutrition

Waarom... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

drako

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
25 okt 2004
Berichten
228
Waardering
1
doet liefdesverdriet zo zeer?? nou??

K*tweek, vorige week zaterdag heeft mijn ex de relatie verbroken, diezelfde dag nog iemand uit de auto getrokken omdat ik hierdoor gefrustreerd was...(gelukkig kwam ik op tijd tot bezinning)

Maandag met 20km te hard geflitst, vrijdag € 50,-- voor parkeren, gisteren een nieuw toetsenbord moeten kopen.

Waarom gaat de tijd zo snel als je het naar je zin hebt en gaat de tijd langzaam als je pijn hebt, en waarom komt alle ellende altijd tegelijkertijd? Was het maar weer maandag, kan ik weer werken en mijn gedachten ergens anders heen brengen.

Groet cris.
 
Dat is natuurlijk klote, ahja als alles tegelijk komt ben je er ook vlugger vanaf
na regen komt zonneschijn (of nog meer regen natuurlijk, maar ik ben hier op te helpen, dus laten we maar van het eerste uitgaan)
 
Liefdesverdriet is idd zwaar k*t kerel, ik ken het maar goed, je moet je er toch overheen zetten en dat heeft tijd nodig. Sterkte ermee iig.
 
Toen ik liefdesverdriet had heeft het veel geholpen om eens goed te schelden enzo tegen een maat en eens alles eruit te gooien
 
De wet van....hoe ging die ook alweer.

Je zuigt nu als een mangeet negatieve zaken aan. Da's een natuurlijk gegeven, doe je niks aan.
Kun je naar een alternatieve Truus gaan die je verlost van je magneetwerking maar je kunt het ook gewoon effies accepteren en bepaalde zaken voorrang geven. Dat je een bekeurign hebt gehad kun je meteen al naar de achtergrond schuiven; is niet belangrijk kerel, mag je niks boeien.

Belangrijker is om erbovenop te komen en vooruit te kijken; er ligt nog een wijde toekomst voor je met veel interessante nieuwe ontmoetingen met prachtvrouwen, geloof opa maar.
Ik ben zelf door diepe Amor-dalen gegaan maar merkte altijd tot m'n grote verbazing hoezeer dat op korte termijn kan veranderen.

Tijd kerel. En geduld.

Succes!
 
oei! toen ik de titel las, had ik al zo'n idee dat het hier over zou gaan.

Kop op bro! Dit ff een klotetijd, maar na de eerste 4 weken gaat ie altijd weer wat beter. Verwen je zelf man! Vreet wat lekkers :burger::popcorn:!!!Smijt met geld:banana:!!!Koop wat leuks wat je graag wou hebben:birthday: !!!Ga stappen en geniet van het single zijn en rij tegen dameskontjes aan!!!:p:hornyna:

Ohja,en die bonnen...sja, invullen die acceotgirootjes en niet meer naar omkijken

komt goed gab!:D
 
ff een hart onder de riem steken. hierboven is het meeste al verteld en het enige wat ik je nog kan zeggen; sterkte man.
 
tering zeg behoorlijk klote allemaal.
probeer wat negatieve dingen van haar op te noemen en vergroot dat met factor 10 ;)
 
Ff doorbijten...:burger:...Door deze shit moet je even heen...Duurt maximaal 6 maandjes en dan wordt alles weer mooi, leuker dan het ooit was:) Kun je keihard lachen om jezelf en die periode...
 
komt vanzelf goed.
 
Sterkte man !!! weet jammergenoeg wat je meemaakt, en dat is 'heavy'.
 
Bro's en natuurlijk Mikki thanks zal idd even duren.

tering zeg behoorlijk klote allemaal.
probeer wat negatieve dingen van haar op te noemen en vergroot dat met factor 10 ;)

weet je dat is nu net het probleem, dat kan ik nu nog niet. Het is nu weekend en afgelopen week veel gewerkt dus afleiding maar nu mis ik haar het meeste...
Life sucks, sometimes.
 
Bro's en natuurlijk Mikki thanks zal idd even duren.



weet je dat is nu net het probleem, dat kan ik nu nog niet. Het is nu weekend en afgelopen week veel gewerkt dus afleiding maar nu mis ik haar het meeste...
Life sucks, sometimes.

Over 2 weken voel je je al beter, ga daar maar vanuit!:thumbs:
 
Mikki heeft gelijk, hoe langer het achter de rug is hoe beter het gaat
 
ik weet het, maar toch...
 
tjah het is natuurlijk niet leuk
 
Nog 3 miljard andere k*tjes over om te proberen :thumbup:
 
Is ook klote, eerst dacht ik dat ik 'r niet meer overheen zou komen. Nou lach ik me kapot als ik er aan terugdenk.
 
Back
Naar boven