AndroidHealthClinic

Waarschijnlijk 1e kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RichardV

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2002
Berichten
17.082
Waardering
155
Kerels,

ik ben van plan om eind oktober mijn 1e kuur te pakken.
Nu heb ik in overleg met een kennis ongeveer het volgende bedacht:

Week 1-8 300 mg Testosteron Propionate MRP
Week 1-8 300 mg Trenbolone Acetate MRP
Week 1-8 Clenbuterol (opgebouwd tot 125 mg/dag)

Nakuur met Chlomid en HCG.

Graag jullie op- en/of aanmerkingen!
 
Waarom neem je niet gewoon test enanthaat en trenbolone enanthaat?
Scheelt behoorlijk wat prikwerk... Trenbolone is wel een heftig goedje om te gebruiken als eerste kuur...
Clenbuterol zal wel een typfout zijn zeker??? 125 mg per dag ???
Nakuur?
 
ik neem aan dat je de test prop en tren ieder 100mg EOD zet?

Lijkt me geen verkeerde kuur, maat. Wel veel prikken voor een eerste kuur, maar dat zal wel goedkomen.
 
doel van de kuur is cutten?...

vind de 300mg tren en test wel een goeie keus aangezien het je eerste kuur is en je waarschijnlijk nog genoeg tijd hebt om grotere doseringen te nemen...

neem aan dat je ketoifen bij de clen neemt?..aangezien je hem 8weken lang gebruikt?.

ziet er verder netje's uit ... fijne is ook dat deze kuur heel licht is op je axis aangezien je in week 9/10 al kunt gaan nakuren...

grt eddy
 
eddycaminos zei:
doel van de kuur is cutten?...

vind de 300mg tren en test wel een goeie keus aangezien het je eerste kuur is en je waarschijnlijk nog genoeg tijd hebt om grotere doseringen te nemen...

neem aan dat je ketoifen bij de clen neemt?..aangezien je hem 8weken lang gebruikt?.

ziet er verder netje's uit ... fijne is ook dat deze kuur heel licht is op je axis aangezien je in week 9/10 al kunt gaan nakuren...

grt eddy

Tren kan toch een aardige impact hebben op je axis maar de test die hier tegenover staat zal je libido op peil houden.
 
Is inderdaad 100 mg per prik.
Redelijk veel prikwerk ja, maar ben gelukkig niet bang voor injectie.
Mijn doel is om wat spiermassa te gainen en vooral harder te worden.
Maatje noemde clenbuterol om tijdens de gehele kuur te nemen, met name om wat harder te worden. Doseringen van de clen heb ik me nog niet zo mee bezig gehouden, maar 125 is toch niet zo raar? Alleen ik heb begrepen dat je clen wel moet opbouwen, toch?
 
eddycaminos zei:
doel van de kuur is cutten?...
neem aan dat je ketoifen bij de clen neemt?..aangezien je hem 8weken lang gebruikt?.

Idd, ik wil wat harder worden.
Maar wat zijn ketoifen? Zie ze ook niet bij search staan (of je hebt niet goed gespeld?)
 
RichardV zei:
Kerels,

ik ben van plan om eind oktober mijn 1e kuur te pakken.
Nu heb ik in overleg met een kennis ongeveer het volgende bedacht:

Week 1-8 300 mg Testosteron Propionate MRP
Week 1-8 300 mg Trenbolone Acetate MRP
Week 1-8 Clenbuterol (opgebouwd tot 125 mg/dag)

Nakuur met Chlomid en HCG.

Graag jullie op- en/of aanmerkingen!

1) Ik zou persoonlijk niet Tren. in je eerste cycle zetten.

2) 3x per week 100mg van beide zorgt voor niet mooie hormoonspiegels. /ed of /eod is beter.

3) Ook weer persoonlijk; maar ik zou Nolva ipv Chlomid nemen als PCT.

4) Ik zou dan maybe denken aan zoiets als 1ste kuur:

Week 1-3: 75mg Test. Prop. /eod (en vergeet niet, Prop. van UG labs doet pijn)
Week 1-10: 500mg Test. Ent.
Week 7-11: 50mg Winny Depot (eventueel)

Week 12-13: 40mg Nolva /d
Week 14-15: 20mg Nolva /d
 
RichardV zei:
Is inderdaad 100 mg per prik.
Redelijk veel prikwerk ja, maar ben gelukkig niet bang voor injectie.
Mijn doel is om wat spiermassa te gainen en vooral harder te worden.
Maatje noemde clenbuterol om tijdens de gehele kuur te nemen, met name om wat harder te worden. Doseringen van de clen heb ik me nog niet zo mee bezig gehouden, maar 125 is toch niet zo raar? Alleen ik heb begrepen dat je clen wel moet opbouwen, toch?

Een tabletje clenbuterol is 0,02 mg ( of 0,05mg van GS), dan denk ik niet dat je 125 mg wil gaan nemen??? ( tot 1,25 mg mss wel ja)
Ketotifen wordt gebruikt samen met clen om de werking van de clen te behouden...
 
MrJ zei:
1) Ik zou persoonlijk niet Tren. in je eerste cycle zetten.

2) 3x per week 100mg van beide zorgt voor niet mooie hormoonspiegels. /ed of /eod is beter.

3) Ook weer persoonlijk; maar ik zou Nolva ipv Chlomid nemen als PCT.

4) Ik zou dan maybe denken aan zoiets als 1ste kuur:

Week 1-3: 75mg Test. Prop. /eod (en vergeet niet, Prop. van UG labs doet pijn)
Week 1-10: 500mg Test. Ent.
Week 7-11: 50mg Winny Depot (eventueel)

Week 12-13: 40mg Nolva /d
Week 14-15: 20mg Nolva /d

Maar je maakt de kuur wel wat langer MR. J. Ik wilde juist een redelijk korte kuur pakken. Zowiezo omdat het de 1e is.
Winstrol wordt meestal toch voor kracht gebruikt of niet?
Ik neem alles van MRP, dus geen UG labs.

En de test Ent puur om wat minder te prikken, of nog meer voordelen?
 
muscleboy zei:
Een tabletje clenbuterol is 0,02 mg ( of 0,05mg van GS), dan denk ik niet dat je 125 mg wil gaan nemen??? ( tot 1,25 mg mss wel ja)
Ketotifen wordt gebruikt samen met clen om de werking van de clen te behouden...

Hehe, zat er af wat decimaaltjes naast ;)
 
RichardV zei:
Maar je maakt de kuur wel wat langer MR. J. Ik wilde juist een redelijk korte kuur pakken. Zowiezo omdat het de 1e is.
Winstrol wordt meestal toch voor kracht gebruikt of niet?
Ik neem alles van MRP, dus geen UG labs.

En de test Ent puur om wat minder te prikken, of nog meer voordelen?

MRP is een UG lab!

Test enanthaat wordt gebruikt voor kuren van 8 weken of meer,
prop wordt gebruikt voor kuren van 6 weken of om een kickstart te doen.
 
Laatst bewerkt:
muscleboy zei:
MRP is een UG lab!

Test enanthaat wordt gebruikt voor kuren van 8 weken of meer,
prop wordt gebruikt voor kuren van 6 weken of om een kickstart te doen.

Hmm, dus die Prop is gevoelig/pijnlijk? Kan je dat verminderen?
Maar ik heb in mijn hoofd echt een max van 8 weken zitten, dus denk ik dat ik de Prop alleen houd.

Iemand wat meer info over Ketotifen? Zegt mij namelijk helemaal niks. :(
 
RichardV zei:
Maar ik heb in mijn hoofd echt een max van 8 weken zitten, dus denk ik dat ik de Prop alleen houd.

Enanthaat is perfect voor 8 weken...
of heb je misschien al propionaat thuis liggen? ???
 
muscleboy zei:
Enanthaat is perfect voor 8 weken...
of heb je misschien al propionaat thuis liggen? ???

Hehe nope.

Eerst alles goed op een rijtje he. Ik heb niet voor niks al die jaren gewacht om nu zomaar wat te doen he!

Hardgainer@ ik snap ff je potje roersel niet :D
Ben niet zo wijs met dit soort dingen ;)
 
RichardV zei:
Hardgainer@ ik snap ff je potje roersel niet :D
Ben niet zo wijs met dit soort dingen ;)

MRP is UG op en top dat bedoelde ik op ludieke wijze duidelijk te maken.

Als je 8 weken kuurt laat die test prop dan lekker in de kast en ga voor test enanthaat.

maar er is al genoeg gezegd, ga ik in herhalingen vallen......
 
hardgainers zei:
MRP is UG op en top dat bedoelde ik op ludieke wijze duidelijk te maken.

Als je 8 weken kuurt laat die test prop dan lekker in de kast en ga voor test enanthaat.

maar er is al genoeg gezegd, ga ik in herhalingen vallen......

O, je nam me ff in het ootje ;)

Maar misschien weet jij me iets meer te vertellen over Ketotifen? ???
 
ja wel...

ketotifen is een anti histamine een anti allergie medicatie.

Er word een anti katabole werking aan clenbuterol toegeschreven, deze zou echter na een week of 2 verdwijnen. Veel mensen gaan dan cyclen met clenbuterol op/af in verschillende schema's

Ketotifen zou ervoor zorgen dat je de anti katabole werking van clenbuterol behoud en zeker een week of 8 non stop kan gebruiken.

Je neemt het in voordat je gaat slapen want je wordt er moe van en slaapt dan lekker.

vragen? schiet ze maar af.....
 
Even wat opgezocht:

What Is It?
Ketotifen is very safe antihistamine used extensively in Europe to treat bronchial asthma and allergies. It is also being studied as a treatment for colitis. When used for asthma, weight gain and an increase in appetite are among the most frequent side effects. Ketotifen also protects the cells in the stomach, small intestine and perhaps the rest of the gut from a number of toxins. A number of case studies suggest that it may be helpful treating skin problems such as acne. Ketotifen also reduces edema (swelling and puffiness caused by water retention) around sores.

Ketotifen Studies
German researchers have published data showing that ketotifen lowers tnf-alpha in the test tube. One study used ketotifen in combination with oxymethadone, a steroid like Megace that helps people gain weight, so it is hard to gauge what effect ketotifen had (the study notes a 14% reduction in TNF-alpha levels and weight gains of 11-12 pounds in less than four weeks). A larger placebo controlled study of this combination is underway. The other study used ketotifen by itself in eight patients with elevated TNF-alpha, (but no wasting). Taking ketotifen for 12 weeks, these patients gained an average of six pounds, had increases in their body cell mass and reductions in their TNF-alpha levels.

Side Effects and Toxicity
Ketotifen is virtually non-toxic (although it is not advised for patients with epilepsy). People who took twenty times the recommended dose (in suicide attempts) suffered no serious consequences (other than embarrassment). Its primary side effects seem to be temporary drowsiness, dry mouth,(and other mucuos membranes) appetite stimulation and weight gain.

Dosing and side effects
No studies have been done to find the most effective dose but the German researchers used 4 mg ED. Dan Duchaine (who discovered ketos use for BB) suggested 10mg ED but in my experience this much is not needed and makes u far too sleepy. I find that 3-4mg ED seems ideal. However, much higher doses have been shown to be quite safe with no adverse affects other than increased drowsiness and appetite – it will make u hungry for solid foods. You can take it divided in the day or all at once.

Ketotifen and Clen
Clenbuterol is a beta 2 agonist which has a limited anabolic effect during its first few days of use and afterward is normally used to fight fat. At higher doses, however, it can be catabolic to muscle and it must be cycled on a 2 week on, 2 week of basis or the beta 2 receptors that clen binds to become saturated and down regulate.

Ketotifen’s magic is that it upregulates the beta-receptors including the beta 2s that clen uses. As long as you are taking ketotifen, it will continue to clean these receptors, never allowing them to downregulate – even while on a heavy clen cycle. That means you can continue to take clen indefinitely without having to cycle off to regenerate the receptors. 2-3mg ED can upregulate even severely shut down receptors within a week.

It also means that you don’t need as much clen to get the same benefits. It seems u can take about 30-40% less clen and it be equally effective. FONZ posted that it also increases the number of receptor sites on the surface of the cell, allowing more clen to attach and perhaps this is the reason for the increased efficacy. Ketotifen also seems to lessen the sides of clen including the jitters.
 
Back
Naar boven