XXL Nutrition

Waarschuwing betreffende Winstrol Depot (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Sinds enige tijd zijn er verschillende partijen ampullen AFGEKEURDE Winstrol Depot in omloop.

Het betreft de ampullen van Zambon.
De ampullen zijn afgekeurd omdat ze te weinig van de werkzame stof Stanozolol bevatten, namelijk ongeveer 37,5mg per ampul i.p.v. 50mg.

Deze ampullen zijn vlak voor vernietiging ontvreemd en worden LOS zonder doosje aangeboden.

De inhoud van deze ampullen zijn verder PRIMA IN ORDE, alleen zijn ze dus aanmerkelijk ondergedoseerd.

Groet vanonder de hete zon,

:cool:
 
Originally posted by dbc01
Sinds enige tijd zijn er verschillende partijen ampullen AFGEKEURDE Winstrol Depot in omloop.

Het betreft de ampullen van Zambon.
De ampullen zijn afgekeurd omdat ze te weinig van de werkzame stof Stanozolol bevatten, namelijk ongeveer 37,5mg per ampul i.p.v. 50mg.

Deze ampullen zijn vlak voor vernietiging ontvreemd en worden LOS zonder doosje aangeboden.

De inhoud van deze ampullen zijn verder PRIMA IN ORDE, alleen zijn ze dus aanmerkelijk ondergedoseerd.

Groet vanonder de hete zon,

:cool:


:D Lucky Bastard ! Zuid-europa...


Maar bedankt voor de waarschuwing, ik moet binnenkort ook een partij win depot aanschaffen.Dus ik vind het wel tof dat je dit met ons wou meedelen.


:thumb:

Verder een fijne vakantie:)
 
Ow jah Levrone. Je moet wel uitkijken als je winstrol depot gaat kopen. Er blijkt nu dat er veel fake is op de markt. JE moet winstrol kopen die in een ongeopende doos zit. NOOIIIIIIIT losse ampullen.

Ik heb zelf een losse ampul gebruikt en heb nu een hele dikke bult op mijn schouder wat een onsteking blijkt te zijn. Het is erg pijnlijk dus kijk goed als je het koopt. Zelf hoop ik dat het weer snel goed komt
 
onzin!

het ligt aan de lotnummers welke fake zijn en welke echt!

want je hebt ook leveranciers die het meesmokkelen zonder doosjes of als je bijvoorbeeld 19 ampullen krijgt van je leverancier, dan krijg je 6 doosjes en 1 losse, omdat ze per doos van 3 gaan.

Dus vraag de lotnumemrs voor je aanschaf, als je wil weten of ze fake of real zijn en check die nummers op internet.
 
Laatst bewerkt:
De lotnummers zijn S045 en S028
 
De S versie zijn nieuw, daar zijn nog geen labtests van te vinden.

De S versie komt in ieder geval zeker uit Spanje.
 
Originally posted by Nigger
En wat denken jullie?

Yow, wazzup nigger!

jij luister zeker de hele dag naar de nieuwe van 50 cent, genaamd:
50 cent - <b>21 questons</b>

:p

Dat vind ik ook een goed nummer! in de clip van "21 questions" is hij enorm groot (big) en droog (ripped).
 
Laatst bewerkt:
Oke thanx Fer. Maar gaat die infectie ook wel over of hoe zit dat precies?
 
iets duidelijker aub,

hoe lang heb je die bult en hoe ziet die bult eruit?
en waneer ontstond hij, dus hoelang na het spuiten?
had je gemasseerd na het sputien?
had je gemasseerd voor het spuiten?

vertel zoveel mogelijk over het spuiten enzo, anders kan ik je moeilijk helpen door te gokken van wat het allemaal kan zijn.....
 
Ik heb die bult ongeveer 2 dagen erna gekregen. Tenminste toen was het duidelijk. Het was eerst helmaal blauw en na een paar dagen werd het rood. Ik heb de bult nu al ongeveer 8 of 9 dagen. Het voelt heel dik aan. Heb wel een hele kleine beetjuh jeuk nu. Ik heb het niet gemasseerd. NIet ervoor en niet erna.

Ik hoop dat dit voldoende is. Velen zeggen dat mijn winstrol fake is maar ik weet het nie.
 
de winstrol heb je dus duidelijk in het vet gespoten en niet in je spier en omdat je niet gemasseerd heb is dat kloddertje winstrol op die plek in je vet blijven steken, wat nu de bult vormt, dat zal na verloop van tijd zelf weer normaliseren.

Het is ook dom dat velen zomaar zeggen dat het fake is, terwijl jij het gewoon in je vet spuit ipv van een spier.
je naald was dus te klein, of je prikte te scheef....

En waarom masser jij niet na een spuit?!

van fouten kan je gelukkig leren,
sommige dingen moeten blijkbaar op de harde manier geleerd......
 
Laatst bewerkt:
Dus daar ligt het dan aan. Heb je ook enig idee wanneer het weg is?
 
nee, ik heb wel een keer test prop gemixt met hcg en in mijn buikvet gespoten, omdat ik geen steriele water meer had voor de hcg, die bult leek gewoon op een IP-bult, dus pijnlijk, maar die bult verdween na 2 dagen.

toen wist ik nog niet dat je steriele water voor injectie gewoon in de apotheek kon kopen......
 
Maar je zegt dat die bult na 2 dagen verdween. Ik heb het al 8 dagen.????????
 
ja, dat was mijn bult en ik zei test prop met HCG, dat is anders dan water met winstrol poeder...

ga naar de apotheek en vraag of ze je kunnen helpen, als de apotheek jouw niet kan helpen, ga dan pas naar je huisarts, want de huisarts zal in je dossier zetten dat je AS gebruikt, dus mocht je je ooit particulier verzekeren, dan gaan ze extra geld aan jouw vragen.

elke apotheker heeft geneeskunde gestudeerd net als elke huisarts, dus ga zoveel mogelijk apotheken langs als een apotheek het niet weet.
 
ok thanx ik zal er vandaag wel langs gaan. Ik denk dat ik er wel een zalfje zal krijgen. Maar hoe vraag je zoiets aan de apotheek?
 
volgens mij ben jij echt fan van de nieuwe clip van : 50 cent - <b>21 questions </b>:D

ik heb wel een suggestie....

loop een apotheek binnen op een tijdstip dat het er rustig is en begin met: ik heb iets stoms gedaan waar ik spijt van heb en wat ik nooit meer zal doen (doe je dit niet, dan krijg je alsnog die preek van dat je dom bezig ben..blablabla, je begrijpt wat ik bedoel) dan kom je met je WAARGEBEURDE verhaal en wijs je die bult, dan krijg je een zalfje, volgens mij zal je gewoon Heparine zalf krijgen. Het is gewoon een bult en Heparine zalf is heel goed tegen pijnlijke bulten.

of vraag gewoon in 1 keer, mag ik heparine zalf, als je het op de bovenste manier doet, dan kan je misschien iets beters dan heparine zalf krijgen.

wat je ook krijgt van de apotheek, vraag altijd eerst of het beter is dan heparine zalf, zo niet , dan koop je gewoon de heparine zalf.
 
Ik heb laats gevraagd voor die heparine. Maar ze wisten er nix van. Heeft die heparine ook een andere naam?
 
ik heb "de IP tijd" nog meegemaakt, toen was Heparine zalf heel populair en dat werkte perfect tegen de pijnlijke bulten die IP veroorzaakte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven