Fitness Seller

waarschuwing: Ga niet naar dr Musarella!

Bezoekers in dit topic

Faggots zijn het reguliere artsen.....@ Jezza als je 1 mmol boven de grens zit krijg je geen hulp/ therapie.

En de klachten dan ? tja shit happens zeggen ze dan.

Begrijp Jay erg goed.....zwarte markt kleeft veel risico aan vast, helaas :(

@ Jay ben je al voorzien ?
 
Heb een nieuw recept maar moet even de tijd vinden om naar die apotheek in Amsterdam te gaan
 
Ben benieuwd! Hou dit topic even in de gaten. Jay overweeg je nu om naar Dr. Thierry Hertoghe te gaan als je het niet mee krijgt in de apotheek?
 
Wat is de dosering die je krijgt voorgeschreven als ik vragen mag? En wat waren je test-waardes aangezien je voor TRT in aanmerking komt (bij de desbetreffende doktor).
 
NEBIDO 1000mg/4ml

1 shot per 14 weken nodig
 
daar vaak ook in een slechte 200 mg per 2 weken aanpak maar goed
Waarom is dat slecht?

Verder moet je gewoon oppassen met figuren die zich ortho-moleculair geneesheer noemen of natuurarts. Pure kwakzalverij, heb je niks bij te zoeken.
Ik neig er naar het hier mee eens te zijn. ;)
 
Ik ben ook bij Muserella geweest.
Je moet een beetje door het commerciele verhaal heen prikken.
Toen ik bij hem weg ging had ik het gevoel dat ik nog maar een week te leven had.
Had Candida, laag testoron, laag igf en nog veel meer.???

IGF bijvoorbeeld was te laag voor mijn leeftijd volgens hem. Raar he als je 's morgens om 10 uur geprikt wordt en totaal nuchter bent.
Heb op mijn score gezocht en was gewoon goed.

Had totaal geen symptomen van alles wat hij aangaf. Moest wel even medicatie bij hem kopen van meer dan €500,- in de maand.
Testoron gel kon ik kopen via een kennis van hem in Duitsland. Moest ik het recept faxen en dan het geld overmaken.

Maar goed mijn testogehalte is 16.5 en is totaal niet laag voor mijn leeftijd dus heb het niet gedaan. :p

Toch ben ik blij dat ik bij hem ben geweest. Heb een hoop geleerd en weet 100% zeker dat alles goed bij me is na verder speuren. Ga er echt nooit meer naar terug. Te commercieel en het lijkt allemaal goed bedoelt maar het kost je bakken geld.:mad:
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd! Hou dit topic even in de gaten. Jay overweeg je nu om naar Dr. Thierry Hertoghe te gaan als je het niet mee krijgt in de apotheek?
Nee, dan blijf ik het wel op de zwarte markt kopen en ga ik ooit wel een keer naar een echte internist. Mocht dat niks worden over 10 jaar nog maar eens kijken. De HRT hype zal ooit wel in NL komen lijkt mij

Wat is de dosering die je krijgt voorgeschreven als ik vragen mag? En wat waren je test-waardes aangezien je voor TRT in aanmerking komt (bij de desbetreffende doktor).
100mg test e per week
De waarde zijn gecheckt wanneer ik al 100mg per week nam dus waren goed, hij deed daar niet moeilijk om. Hoefde dus niet te stoppen,

Ik ben ook bij Muserella geweest.
Je moet een beetje door het commerciele verhaal heen prikken.
Toen ik bij hem weg ging had ik het gevoel dat ik nog maar een week te leven had.
Had Candida, laag testoron, laag igf en nog veel meer.???

IGF bijvoorbeeld was te laag voor mijn leeftijd volgens hem. Raar he als je 's morgens om 10 uur geprikt wordt en totaal nuchter bent.
Heb op mijn score gezocht en was gewoon goed.

Had totaal geen symptomen van alles wat hij aangaf. Moest wel even medicatie bij hem kopen van meer dan €500,- in de maand.
Testoron gel kon ik kopen via een kennis van hem in Duitsland. Moest ik het recept faxen en dan het geld overmaken.

Maar goed mijn testogehalte is 16.5 en is totaal niet laag voor mijn leeftijd dus heb het niet gedaan. :p

Toch ben ik blij dat ik bij hem ben geweest. Heb een hoop geleerd en weet 100% zeker dat alles goed bij me is na verder speuren. Ga er echt nooit meer naar terug. Te commercieel en het lijkt allemaal goed bedoelt maar het kost je bakken geld.:mad:
Dat idee heb ik ook man. Hij heeft allemaal adresjes hier en daar. Erg raar allemaal....
 
Lijkt het je nog wel slim om met hem verder in zee te gaan dan? Als ik het zo hoor heeft niemand wat goeds te spreken over hem en klinkt het als een soort van uitbuiter. Vind het ook raar dat hij je op TRT zet terwijl je al aan de test zat en dus je waardes niet zo schrikbarend laag moeten zijn. Volgens mij is de standaard in NL best wel hoog vergeleken met landen als de US waar de huisarts er zelfs mee omgaat.
 
Ik heb echt serieus een poos rond gelopen dat ik niet gezond was met alle uitkomsten die ik kreeg.
Zo was hij er zeker van dat ik candida had.
Mijn antiwaarde tegen candida was volgens hem te hoog. ==> dan heb je candida zei hij.
Had totaal geen syptomen!!???
Is hetzelfde als je lichaam te weinig antistoffen tegen kanker aanmaakt. Dat wil nog niet zeggen dat je het ook hebt! Kan nog wel 50 jaar duren dan!!
Zelfs een blauwe plek op m'n been die ik had nadat ik me een keer gestoten had keek hij zeer zorgelijk bij...:laugh:
Ook mijn IGF-1 (groeihormoon) was te laag volgens hem. Moest ik 's morgens en 's avonds aan de Gaba en het zou helpen. Moet je dan natuurlijk ook bij hem kopen voor dik geld. Weet nu wel beter...
Allemaal dit soort dingen.

Je kunt er heen gaan en je bloed laten prikken zodat je wat dingen komt te weten.
Ook je neurotransmitters (welzijnsgevoel) worden geprikt.
Zorg er wel voor dat je huisarts een stempel zet voor de vergoeding.

Ik vond het wel leuk om m'n test-waarde te weten.
Regulier krijg je dit niet zo snel voor elkaar.

Echt alles moest ik inleveren. M'n bloed werd geprikt in het lab in Bunnik.
Scheit en urine moest ik drie dagen verzamelen en opsturen in speciale buisjes.
Heel apart kan ik je zeggen.:grinny:
Al met al heeft dit geintje me zo'n €400,- gekost.
Alle onderzoeken (totaal zo'n €2600,-) werden gelukkig vergoed door m'n zorgverzekeraar.
Al kreeg ik wel een brief dat dit eens maar nooit meer zou zijn.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij zou dat onderzoek niet vergoed worden dus heb ik dat bewust niet gedaan.
Ik ben van plan iig die testo nog op te halen en dan vind ik het wel best voorlopig
 
Als jullie de hype echt willen aanwakkeren, maw: zorgen dat de NL artsen het bespreekbaar gaan vinden en zich er meer in gaan verdiepen en ook merken dat mannen zich echt wel beter voelen (als HRT dan heh, dus niet als AAS ivm spieropbouw bedoel ik, want daar gaan artsen in NL zich never nooit niet voor lenen, en dat vind ik wel een veilig gevoel) dan moet je eigenlijk een legertje normale, niet bijzonder gespierde, mannen bij elkaar zien te krijgen in de loop der tijd die actief naar de androgels etc gaan vragen. Als je dan getest wordt moet je natuurlijk wel zorgen dat je waardes net ff lager zijn. En dat moet prima te doen zijn als er mensen zijn die het zich kunnen veroorloven om zich regelmatig te laten controleren en hun gebruik heel strikt in de gaten houden zodat er een manier gevonden kan worden waarmee je je waarden wat afzwakt, tijdelijk. Bij goed gebruik van de androgels als aanvulling op je gewone spiegel kan het bijna geen kwaad en kan het zo'n gigantische boost geven. En het is puur het idee van de artsen dat het nog niet van de grond wil komen hier. Maar ondertussen worden we wel HELEMAAL volgeramt met de meest giftige antidepressiva waardoor meer mensen flippen en doodgaan/zelfmoord plegen/moorden etc dan wanneer ze het spul niet zouden gebruiken.

Maar goed, ik vraag me bijvoorbeeld af wat voor effect het heeft als je 3 weken lang 20mg winstrol oid gebruikt, daarna in 1x stopt en wanneer je weet dat het spul uit je bloed is (ik noem maar wat: na een week of 3 a 4??) en dus echt niet meer te traceren is, je waarden laat testen terwijl je je meldt met klachten van laag libido en lusteloosheid. Ik noem winstrol nu even, maar waarschijnlijk weten de doorgewinterde gebruikers een middel dat sneller uit je bloed is en je natuurlijke waarden ook onderdrukken.

Ik noem zo'n lage dosering en korte periode winstrol omdat het dan niet zo lang en heftig aanwezig is (?) in je lijf om je hele systeem langere tijd helemaal overhoop te gooien, maar wel genoeg aanwezig is om je waarden op het moment van de test net ff te laag uit te laten vallen. Tuurlijk zal dit bij iedereen verschillen maar er moet iets uit te vogelen zijn waarmee je het zo kan regelen dat je de boel om de tuin kan leiden. Misschien moet er dan juist wel gedacht worden aan enkele milligrammen per dag gedurende een aantal weken. Of misschien wel slechts 1 week. Ik heb geen idee, dat moet dus onderzocht worden en dat kost geld en vereist planning en samenwerking.

Overigens zeg ik dit niet omdat het om de tuin leiden per sé goed zou zijn. Dat realiseer ik me best. Maar zoals het nu geregeld is in NL, is het ook niet goed. Sterker nog, je zou bijna denken dat bepaalde dingen zo geregeld zijn om geld te besparen bij de verzekeraars danwel de overheid. En dat terwijl het spul om te maken natuurlijk geen drol hoeft te kosten wanneer het over massaproductie gaat. Los daarvan, ik vermoed dat het meer positief effect heeft op mannen dan welke antidepressiva dan ook, en dat krijgen we wel massaal in ons mik geduwd.

Het klopt bij het bepalen van de waarden natuurlijk van geen kanten dat ze gemiddelde waarden gebruiken van groepen mannen tussen de 18 en 65 jaar en daar dan een individu die zich laat testen zomaar aan spiegelen. Als ik op mijn 30ste een T spiegel heb van iemand van 65 dan is er gewoon een probleem. Simpel. Ongeacht wat 1 of andere koekwaus in 1 of ander tabelletje heeft gezet. Daarbij weet ik vrij zeker dat zeer veel mannen enorm gebaat zullen zijn bij een lichte verhoging van de testosteron spiegel: zowel psychisch als lichamelijk en sociaal, EN daardoor ook financieel. Ik vind het totale bullshit dat wanneer ik op mijn 30ste een spiegel heb van een man van 65 volgens het "heilige" tabelletje, dat dat dan goed bevonden wordt! Hey, misschien prima als je geen problemen ondervindt ervan, maar dan zal je ook niet naar de arts gaan om je daarvoor te laten testen. En als je het wilt doen omdat je spieropbouw wilt, dan heb je toch niets aan gels etc en zal je gewoon echt je donder vol moeten spuiten met testosteron. Of dat wijs is op de lange termijn zal de tijd moeten leren, lijkt mij niet, jaar in, jaar uit..... Maar wat nou als je dus WEL problemen ondervindt? Wie is die arts dan om te zeggen dat "het wel goed is". De medische wetenschap en ons zorgstelsel is er toch voor om te zorgen dat we ons prima voelen? Dat we gezond zijn en blijven? En zeker met de huidige prestatiedruk die op ons rust in deze maatschappij, en het feit dat we de komende jaren nog veel hogere druk zullen ervaren terwijl we er ook nog eens op achteruit zullen gaan (niet alleen financieel maar ook geestelijk en lichamelijk) allemaal omdat er gevraagd wordt om NOG hogere productiviteit en persoonlijke inzet om de EU erbovenop te helpen.

Sorry als ik rant, maar ik ben doodmoe, nijdig en begrijp echt niet waarom er zo moeilijk over gedaan wordt als er zoveel mensen profijt van zouden kunnen hebben. Je leest zo vaak dat iemand zich belabberd voelt. Lang. Allerlei medicijnen probeert en dat ze dan niet helpen. Vervolgens smeren ze met T gel? Et voila?! Stukken beter!! Ongelooflijk gewoon. En dat dankzij een beetje gel die maar minimaal verhoogt.

Er zijn legio documentaires te vinden over hoe de man aan het vervrouwelijken is. Hoe de T spiegels bij geboorte al lager aan het worden zijn en dat er veel minder mannen en meer vrouwen geboren worden. En ook steeds meer mannen met misvorming aan de voortplantingsorganen. Waardoor? Allerlei redenen, met name omgevingsfactoren van deze moderne tijd. Nu ff geen trek om uit te typen allemaal, maar ik zal de docu waar ik nu aan refereer hier v.d. week even posten als ik hem als stream terug kan vinden. En ik zal nu stoppen met mijn rant, nogmaals excuus. Kan me hier alleen zo over opwinden.

EDIT: ik vind het gewoon belachelijk dat we in NL anno 2011 op deze manier moeten praten over iets wat helemaal zo gek niet is, HRT of aanvulling op je normale spiegels, gezien de huidige stand van wetenschap. En dat het om een oud vastgeroest idee gaat dat ervoor zorgt dat we er geen prettig en veilig gebruik van kunnen maken. Misbruik zal er altijd zijn en zal er ook blijven. Dat zie je met drugs, met alcohol, met eten, met *alles*. Waarom dan niet de positieve kant ervan ook zoveel mogelijk proberen te benutten? Nu gaan mensen zelf maar wat aanklooien wat juist misbruik in de hand werkt. --zucht--
 
Laatst bewerkt:
Zo.
Het is je vergeven.
 
De docu heet The Disappearing Male en is momenteel alleen hier nog te zien: http://www.tagtele.com/videos/voir/51958
Ik ga hem veilig stellen op mijn HDD zodat ik hem kan uploaden op vimeo oid op het moment dat ook deze bron verdwenen is. Net als al die verdwijnende mannen ;-) Niet al te zwaar aan tillen natuurlijk, maar het is wel weer een teken, 1 vd velen, dat er iets aan het veranderen is. Misschien komt het wel omdat er zoveel vrouwen met haar op hun tanden zijn geboren de laatste 30 jaar :-D
 
De docu heet The Disappearing Male en is momenteel alleen hier nog te zien: http://www.tagtele.com/videos/voir/51958
Ik ga hem veilig stellen op mijn HDD zodat ik hem kan uploaden op vimeo oid op het moment dat ook deze bron verdwenen is. Net als al die verdwijnende mannen ;-) Niet al te zwaar aan tillen natuurlijk, maar het is wel weer een teken, 1 vd velen, dat er iets aan het veranderen is. Misschien komt het wel omdat er zoveel vrouwen met haar op hun tanden zijn geboren de laatste 30 jaar :-D
Op de site loopt het ook voor geen meter...
Hoe doe je dat..?
Hem op je HDD zetten... :o
 
Staat ook op Usenet, oude post
#a.b.mm@efnet - req 82177 - Doc.Zone-The_Disappearing_Male.2008.HDTV.XviD-YT - [01/34] - doc.zone-the_disappearing_male.2008.hdtv.xvid-yt.nfo (1/1)
collection size: 401.02 MB, parts available: 1064 / 1064
- 34 other files

869 dagen, mijn provider heeft hem niet meer. Wil hem wel opnieuw uploaden op usenet, haal ik hem ergens anders vandaan.
 
Op de site loopt het ook voor geen meter...
Hoe doe je dat..?
Hem op je HDD zetten... :o
Als je bijvoorbeeld de browser Mozilla Firefox installeert/gebruikt, dan is er een plugin te downloaden die Downloadhelper heet. Als je dan op een pagina komt waar een filmpje embedded is, dan klik je op het icoon van downloadhelper en slaat de plugin het filmpje op waar je wilt. Zit ook een handig converteertooltje ingebakken waardoor je meteen, indien nodig, kan omzetten naar een formaat wat op bepaalde apparaten makkelijker af te spelen is. Mocht je gedetailleerder hulp nodig hebben, PM me dan even, anders raakt het draadje misschien vervuild. Ben er alleen vanavond laat pas weer.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 18:17 ----------

Staat ook op Usenet, oude post
#a.b.mm@efnet - req 82177 - Doc.Zone-The_Disappearing_Male.2008.HDTV.XviD-YT - [01/34] - doc.zone-the_disappearing_male.2008.hdtv.xvid-yt.nfo (1/1)
collection size: 401.02 MB, parts available: 1064 / 1064
- 34 other files

869 dagen, mijn provider heeft hem niet meer. Wil hem wel opnieuw uploaden op usenet, haal ik hem ergens anders vandaan.

Ik zal er wel ff een torrentje van maken later :-)
 
@ Bouwpakketje...je post 32 wbt ff je waarden laten dalen slaat als een tang op een varken. Dat getuigt van weinig ervaring, onderschatting en het niet serieus nemen van een Dokter.....een Arts wordt je niet zomaar.

Een anamnese komt niet tot stand door alleen af te gaan op de bloedwaarden. Een arts bekijkt het geheel en in een bepaalde tijdspanne.

Anders gezegd je kan heel leuk je waarden manipuleren maar als je niet de kenmerken hebt die iemand heeft met te lage waarden dan tja probleem, dan val je door de mand.

Denk dat je arts je dan eerder verwijst naar een psychiater dan naar een endocrinoloog.

Conclusie: kansloos

Voor de rest ben ik helemaal met je verhaal eens, te triest voor woorden idd.
 
Ook al heb je die kenmerken wel dan word je alsnog niet geholpen.
 
Back
Naar boven