MuscleMeat

*WAARSCHUWING voor degenen die valse karma geven*

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Olimantado
Ach moet toch kunnen.....
Misschien wilde hij een grap uithalen en het achteraf toegeven :)

Hij heeft dan nog een andere grap met me uitgehaald door de naam van Spike te gebruiken, bij het toekennen van negatieve karma's aan mij, want de structuur van de tekst was hetzelfde!!

Ach, ik vind het wel lollig :p


lollig? pfff lullig ja !

beetje onder met mijn naam iedereen een negatieve karma geven !! :yell:

wat lollig :rolleyes: :no:
 
Wat gaat er nu gebeuren? Jullie gaan hem toch niet afranselen?? Nou ja, misschien heeft hij dat toch verdient!!
 
Originally posted by Frenkpie



lollig? pfff lullig ja !

beetje onder met mijn naam iedereen een negatieve karma geven !! :yell:

wat lollig :rolleyes: :no:


Einstein heeft vroeger bewezen dat alles relatief is. Dus is een negatief karma misschien wel positief, begrijp je?
 
jongen, ge kunt fameus zeveren en sommige mensen fameus irriteren, maar we gaan uwe goesting NI geven :D



verder is het idd spijtig voor Geoffke, maar wie iets doet moet de gevolgen leren dragen.
 
Originally posted by Spike
jongen, ge kunt fameus zeveren en sommige mensen fameus irriteren, maar we gaan uwe goesting NI geven :D



verder is het idd spijtig voor Geoffke, maar wie iets doet moet de gevolgen leren dragen.


Als hij geband word is het wel niet eerlijk, want ik had deze grap al eerder uitgehaald met Rob12345 zonder sanctie....


PS als jullie besluiten hem af te ranselen, mag ik dan misschien eventueel meedoen??
 
Originally posted by Spike
jongen, ge kunt fameus zeveren en sommige mensen fameus irriteren, maar we gaan uwe goesting NI geven :D




Dus vanaf nu mag ik eigenlijk doen wat ik wil?? :banana:
 
Ik vind het een beetje triest van geoffke, ik hoop dat hij ervanaf geknikkerd wordt. Goed werk DJNRG83.

en Frenkie je naam is nu gezuiverd. :D
 
Frenkie ik stop nu met dreigbrieven te schrijven en je huis te bekogelen, sorry man dat ik je schuur in fik heb gestoken ik dacht echt dat jij het was.

:D
 
Hij is bbbbbbbbbbang die loser
 
Re: ban



quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Olimantado wrote on Today 09:29 PM:
wanneer denk je nou geband te worden??

--------------------------------------------------------------------------------



Ik verveelde mij en wou de boel wat opstoken eerlijk gezegd.
Het gehele gebeuren was als een grap bedoelt en ik vroeg me af wat er zou gebeuren.
Wat ik niet verwacht had is dat iedereen daar zo zwaar aan zou tillen.

Het was een kinderachtige, laag bij de grondse streek, en ondoordachtige grap van mij.
De schade kan ik niet meer goedmaken, doe de groeten aan iedereen,

Vaarwel,




__________________
Bigger is better there is no doubt,
my name should be: "there goes the dude i was talking about".







Verdient hij niet nog een kans? Ik vind het een beetje zielig...... :(
 
Als hij zijn excuses aanbiedt tegenover Frenkpie en de rest.
En als anderen het ermee eens zijn dat dat genoeg is.
Maar aan die 'vaarwel' te zien heeft hij zelf al besloten precies.
 
Originally posted by admin
Als hij zijn excuses aanbiedt tegenover Frenkpie en de rest.
En als anderen het ermee eens zijn dat dat genoeg is.


Een ranseling moet er ook nog bij vind ik, maar dan zou het wel OK moeten zijn.... :o
 
Oli je bent onvoorstelbaar... Denk je nou echt dat we daar in trappen? Dat heb jij zelf geschreven man,


:rolleyes:
 
Originally posted by Bracke
Oli je bent onvoorstelbaar... Denk je nou echt dat we daar in trappen? Dat heb jij zelf geschreven man,


:rolleyes:



Eigenlijk niet... :p (had natuurlijk wel gekund...)
Maar ik ben er zeker van dat T of Shadum wel een
tooltje heeft om dit officieel te bevestigen!
 
Geoffke heeft het wel geschreven denk ik want hij was net online.
 
Originally posted by Bracke
Oli je bent onvoorstelbaar... Denk je nou echt dat we daar in trappen? Dat heb jij zelf geschreven man,


:rolleyes:
Ik zal het ff nakijken :D
 
Back
Naar boven