Fitness Seller

*WAARSCHUWING voor degenen die valse karma geven* (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

en hoe gaat hij dat doen dan? nog meer negatieve karma's versturen?
 
Originally posted by admin

Ik zal het ff nakijken :D


oei, dat bericht aan purple met de vraag om met mij naar de parenclub te gaan was maar een grapje hoor!!
 
Originally posted by Big Steve
en hoe gaat hij dat doen dan? nog meer negatieve karma's versturen?


Nee de mods palen.....
 
Ach man, men moet nu ook weer niet die jongen volledig beginnen uitjouwen he.. Hij heeft gewoon een fout gemaakt zolas hij zegt in zn post.. Laat hem gewoon zn excuses aanbieden, en zand erover. Hoe zouden jullie je voelen moest je plots niet meer op het forum mogen? Triest hoor,

Een vaarwel krijgt hij zekers niet van mij ;)
 
hahahaha je blijft lachem met onze vriend Oli :D
 
Originally posted by f*cking ecto


:haha:



Ik dacht dat jij steeds zo serieus was... Als het maar met vunzigheden te maken heeft kan je er blijkbaar wel om lachen;)
 
Heb net gekeken maar die post is nergens terug te vinden, Olimantado heeft het dus zelf geschreven...
 
Originally posted by admin
Heb net gekeken maar die post is nergens terug te vinden, Olimantado heeft het dus zelf geschreven...



Hij liegt dat hij zwart ziet!!!!! :rolleyes:
 
Missch bang om gepaald te worden door geoffke?
 
Originally posted by Juriaan
Missch bang om gepaald te worden door geoffke?


Waarschijnlijk....
Rare vogel die admin... Ik begon hem sympathieker te vinden en dan begint hij plots weer met zulke grove leugens!
 
Originally posted by Olimantado



Waarschijnlijk....
Rare vogel die admin... Ik begon hem sympathieker te vinden en dan begint hij plots weer met zulke grove leugens!
Goede poging maar nee ik ga je niet bannen :D
 
Gare haan:D


[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Is geoffke nu gebannd?
 
Originally posted by Dr. Worf
Is geoffke nu gebannd?


Ik denk niet dat de moderators dat durven..... Juriaan heeft eerder al gezegd waarom...
 
Goed werk, Peter DJNRG83 de Vries. Van mijn kan de dader best blijven, maar hij zal heel wat moeten doen om mijn respect terug te winnen!
 
Back
Naar boven