Fitness Seller

*WAARSCHUWING voor degenen die valse karma geven* (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

moet hij jouw dan gaan palen of.....kan het ook op een andere manier
 
Originally posted by Bodyman
moet hij jouw dan gaan palen of.....kan het ook op een andere manier

Dat kan op allerlei manieren... :D
 
Originally posted by Big Steve
Frenkie ik stop nu met dreigbrieven te schrijven en je huis te bekogelen, sorry man dat ik je schuur in fik heb gestoken ik dacht echt dat jij het was.

:D

you are forgiven :)
 
Originally posted by Rob G
Goed werk, Peter DJNRG83 de Vries. Van mijn kan de dader best blijven, maar hij zal heel wat moeten doen om mijn respect terug te winnen!

Uhh rob? moet ie je ff ppen of is een pos karma genoeg :D
 
Author Message
Geoffke
Senior Bodybuilder



Registered: Oct 2002
Location: Belgium, aalst
Posts: 685
Offline
vraagje
Nog een laatste vraagje,

Waarom zouden de mods mij niet durven bannen?
Juriaan had er iets over gezegd?

Groeten van een gare haan.

__________________
Bigger is better there is no doubt,
my name should be: "there goes the dude i was talking about".



Today 04:30 PM
 
Je hoeft niets te verzinnen, hij moet het zelf komen uitleggen.
 
Graag een reactie van T, voel jij er wat voor om Geoffke een keer gruwelijk te palen :dance:? We moeten heb wel kunnen vergeven maar ook zonder jou steun zal het anders worden, jij bent en blijft tenslotte de mod. p.s. Geoff heeft best een lekker kontje :booty:

Of je ze je van: ''he jur, :yell:''
 
Originally posted by Juriaan
Graag een reactie van T, voel jij er wat voor om Geoffke een keer gruwelijk te palen :dance:? We moeten heb wel kunnen vergeven maar ook zonder jou steun zal het anders worden, jij bent en blijft tenslotte de mod. p.s. Geoff heeft best een lekker kontje :booty:

Of je ze je van: ''he jur, :yell:''
Nee ik laat die eer aan jouw Jur :thumbs:
 
Nou geoff, kom maar langs zou ik zeggen ik zal even snel een ''grote'' neger ritselen, en ik kan je haast garanderen dat je er :eek: zo van zal staan kijken
 
heej mesnne
ik snap niet waar dit over gaat
wat is een karma en wat is er nou precies gebeurd???
kan iemand me een beetje inlichten aub??
 
kijk hier eens naar ;) [Link niet meer beschikbaar]
 
Zojuist een negatief karma gekregen voor mijn artikel "vitamines en mineralen". Zo lang ermee bezig geweest en dan dit.. :(


Kan iemand mij zeggen waarom ik soms een grijs blokje zie staan en soms een rode als ik een neg. karma krijg?
 
Een rood blokje betekend dat je uitsluitend negatieve reacties hebt op een post/thread of: dat je meer negatieve dan positieve reacties hebt gekregen waardoor het totaal negatief is.

Een grijs blokje betekend dat je zowel een negatieve als een positieve stem heb gekregen op een post/thread.
(Karma in balans dus)

Als er dus een grijs blokje in je cp staat dan kan dit ook betekenen dat het een positieve stem is op een al eerder negatief beoordeelde post/thread.

Omdat deze vraag nogal dikwijls terugkomt zal ik ze in de Karma Help thread zetten.
 
Back
Naar boven