AndroidHealthClinic

Waarschuwingen/bans (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kyle84

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2011
Berichten
1.688
Waardering
50
Lengte
1m85
Het is misschien al eens gezegd geweest door iemand anders maar het lijkt me een goed idee om mensen sneller waarschuwingen/bans te geven voor zinloze comments.

Meer dan 50 % van de topics staat vol met gezeik van kleine kinderen of onvolwassen mensen die blijkbaar niets beter te doen hebben dan wat zinloze posts te plaatsen terwijl mensen hier normale vragen stellen. Er worden natuurlijk veel vragen opnieuw gesteld en voor sommige mensen lijkt het van "here we go again, weer dezelfde vraag" maar dan kan je ook gewoon niets zeggen of het juiste antwoord NOG een keer posten.

Ik dacht aan als je een zinloos comment post dat je eerst een waarschuwing krijgt en daarna 1 dag ban en per keer dat je weer iets zinloos post 2 dagen, 3 dagen enz. Na 5 zinloze dingen te posten 1 maand ban.

Hiermee zullen de zinloze comments drastisch dalen en wordt dit weer een forum waar mensen informatie kunnen krijgen over fitness/bodybuilding.
 
denk dat je dan half DBB aan de ban kunt gooien.

Maar serieus, dit is voor de moderaters denk ik moeilijk bij te houden.
Zij doen dit ook maar vrijwillig en kunnen niet elke post controleren. Vaak kunnen ze maar enkele uren per dag aan het forum besteden (onderhoud/updates/bijwerken).

Tevens lopen veel topics ook uit op onzin gezien de erg onzinnige vragen, vooral als de zomertijd weer begint. is gewoon een kettingreactie.
Veel topics zouden onnodig zijn geweest als de TS ook maar enig zoekwerk had verricht, al dan niet op google, of hier de zoekfunctie...

En tja, dan is niet te ontkomen aan het feit dat de vaste bezoekers van de site zich hieraan gaan ergeren, vooral als de TS in kwestie direct agressief ofzo begint te reageren.
 
Als dbb alleen nog maar serieus gaat reageren op alle "ik wil een sixpack" of "kan iemand eff snel een perfect voedingsschema voor me maken" is dit forum dood binnen een week :p
 
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/vervuiling-serieuze-secties-284882/

En dat wordt redelijk strak gehanteerd momenteel. Wie vervuilt in serieuze secties krijgt een kaarten. Newbee bashing is hoe dan ook niet toegestaan maar de nieuwkomer dient zich zelf ook de regels te houden natuurlijk, daar hoort ook bij dat reddeloos om hulp roepen niet volgens de regels i.s
 
je kan een nieuwkommer toch niet dwingen eerst alles te lezen?
en ook nog begrijpen natuurlijk
 
je kan een nieuwkommer toch niet dwingen eerst alles te lezen?
en ook nog begrijpen natuurlijk

Het gaat erom dat je niet steeds vragen stelt, die al heel vaak beantwoord zijn...
 
Laatst bewerkt:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/vervuiling-serieuze-secties-284882/

En dat wordt redelijk strak gehanteerd momenteel. Wie vervuilt in serieuze secties krijgt een kaarten. Newbee bashing is hoe dan ook niet toegestaan maar de nieuwkomer dient zich zelf ook de regels te houden natuurlijk, daar hoort ook bij dat reddeloos om hulp roepen niet volgens de regels i.s

Bespeur ik daar een fout in Eric R zijn post?! :P

Nee even serieus, het gaat er soms wel degelijk over ja, maar om dan om de 2 seconden een kaart uit te gaan delen...
Overigens denk ik ook niet dat het gaat helpen, als je kijkt hoeveel kaarten je al moet hebben vooraleer je degelijk "bestraft" wordt..

Misschien het "kaartensysteem" eens wat strenger maken?

:trollface: for the haters
 
Ik ben er ook mee eens, die irritante k*t trolls moet je kaarten geven.
 
Meer dan 50 % van de topics staat vol met gezeik van kleine kinderen of onvolwassen mensen die blijkbaar niets beter te doen hebben dan wat zinloze posts te plaatsen

En jij bent het grote voorbeeld :sukkeltje:
 
En jij bent het grote voorbeeld :sukkeltje:

Zeg ik niet en ik geef toe dat ik laatste tijd veel onzin heb zitten typen omdat ik dit board niet meer serieus nam.

Als de kaarten of waarschuwing echt strenger gaan worden dan heb ik er echt geen probleem mee. Mij zal je geen onzin zien posten.

Sommige mensen zeggen dat het bijna onmogelijk is, maar geef me een week admin of mod en ik laat je zien wat er mogelijk is :p:D

Of er dan nog veel volk op dit forum zit is wat anders maar dan heb je tenminste nog de mensen die serieus antwoorden en die je willen helpen:)
 
Zeg ik niet en ik geef toe dat ik laatste tijd veel onzin heb zitten typen omdat ik dit board niet meer serieus nam.

Als de kaarten of waarschuwing echt strenger gaan worden dan heb ik er echt geen probleem mee. Mij zal je geen onzin zien posten.

Sommige mensen zeggen dat het bijna onmogelijk is, maar geef me een week admin of mod en ik laat je zien wat er mogelijk is :p:D

Of er dan nog veel volk op dit forum zit is wat anders maar dan heb je tenminste nog de mensen die serieus antwoorden en die je willen helpen:)

Begin anders je eigen forum, daar mag je zoveel de baas spelen als je wilt;)

Dan hoef je ons hier ook niet meer lastig te vallen met je f*cking politieke correctheid en moraliserende onzin.

Dat zijn 2 vliegen in 1 klap dan.

Hier zou normaal een leuk prentje staan met een wenende baby ofzo, maar ik kan me nog net inhouden
 
Zeg ik niet en ik geef toe dat ik laatste tijd veel onzin heb zitten typen omdat ik dit board niet meer serieus nam.

Je bent 2 maanden lid man..:D
 
Het is misschien al eens gezegd geweest door iemand anders maar het lijkt me een goed idee om mensen sneller waarschuwingen/bans te geven voor zinloze comments.

Meer dan 50 % van de topics staat vol met gezeik van kleine kinderen of onvolwassen mensen die blijkbaar niets beter te doen hebben dan wat zinloze posts te plaatsen terwijl mensen hier normale vragen stellen. Er worden natuurlijk veel vragen opnieuw gesteld en voor sommige mensen lijkt het van "here we go again, weer dezelfde vraag" maar dan kan je ook gewoon niets zeggen of het juiste antwoord NOG een keer posten.

Ik dacht aan als je een zinloos comment post dat je eerst een waarschuwing krijgt en daarna 1 dag ban en per keer dat je weer iets zinloos post 2 dagen, 3 dagen enz. Na 5 zinloze dingen te posten 1 maand ban.

Hiermee zullen de zinloze comments drastisch dalen en wordt dit weer een forum waar mensen informatie kunnen krijgen over fitness/bodybuilding.


Je gaat er hier wel aan voorbij dat sommigen, waaronder ikzelf, het juist het charme van het forum vinden dat er veel gelachen wordt. Heb mezelf al meerdere malen kapot gelachen om sommige draadjes en/of reacties de afgelopen maanden en dat is toch ook iets waard.
 
Je gaat er hier wel aan voorbij dat sommigen, waaronder ikzelf, het juist het charme van het forum vinden dat er veel gelachen wordt. Heb mezelf al meerdere malen kapot gelachen om sommige draadjes en/of reacties de afgelopen maanden en dat is toch ook iets waard.

Dit dus, dbb heeft wel een beetje dit imago.
Als iedereen daar zo erg mee gezeten had was dbb al lang dood geweest.
 
Beetje grappen moeten er ook bijzitten vindt ik persoonlijk... Ben laatste tijd best actief en ik heb ook niet overal even serieus gereaguurd.... maar kaarten(rode) kwam als regen uit de lucht vallen voor mij heheh, dus die strenge handeling vindt zeker plaats.

Post over het algemeen serieus in vraag topics, maar af en toe een grapje moet kunnen.

Dus Eric als je dit leest, ik zal me best doen niet meer te flooden, mocht het toch nog gebeuren aub een gele kaart ipv een rode aub. Maar dit is nog altijd jullie keuze hé
 
Ik vind dat lachen zeker toe gelaten is, maar er zijn sommige mensen die er gewoon over gaan daar had ik het over, of de mensen die er helemaal geen verstand van hebben worden meestal gewoon uit gelachen. Ik kan wel wat voorbeelden geven maar iedereen snapt wel wat ik wil zeggen. Wat bv echt afgezaagd begint te worden is dat pindakaas gedoe. Hoeveel keer je dit per week ziet verschijnen is niet normaal. Heb wel gemerkt dat er een paar hiervoor al kaarten hebben gekregen.

Ik heb paar weken geleden ook een topic gestart die ook helemaal niet serieus werd genomen hoewel ik zei dat het echt wel over iets serieus ging.

maar goed, als niemand hiermee akkoord gaat dan hoeft het voor mij ook niet, dan ga ik alles ook maar relaxer bekijken en wat grappen maken hier en daar.
 
Ik vind dat lachen zeker toe gelaten is, maar er zijn sommige mensen die er gewoon over gaan daar had ik het over, of de mensen die er helemaal geen verstand van hebben worden meestal gewoon uit gelachen. Ik kan wel wat voorbeelden geven maar iedereen snapt wel wat ik wil zeggen. Wat bv echt afgezaagd begint te worden is dat pindakaas gedoe. Hoeveel keer je dit per week ziet verschijnen is niet normaal. Heb wel gemerkt dat er een paar hiervoor al kaarten hebben gekregen.

Ik heb paar weken geleden ook een topic gestart die ook helemaal niet serieus werd genomen hoewel ik zei dat het echt wel over iets serieus ging.

maar goed, als niemand hiermee akkoord gaat dan hoeft het voor mij ook niet, dan ga ik alles ook maar relaxer bekijken en wat grappen maken hier en daar.
Helemaal mee eens.

Een forum is er juist voor om te discussiëren en vragen te stellen (en daarop serieus antwoord te krijgen) over bepaalde onderwerpen. Ik vind het dus ook belachelijk dat newbies gelijk afgezeikt worden als ze een vraag stellen (hoe vaak gesteld of obvious die ook mag zijn).

Maar ik ben het er ook mee eens dat het losse karakter van het forum zeker niet verloren mag gaan, dat maakt 't 'm nou juist dat ik het cool vind om de boel hier regelmatig te checken :) Maar dat is natuurlijk wel héél iets anders dan gewoonweg achterlijk trollen.
 
Ban rijstwafel dan maar hij vervuilt veel topics
 
Reported voor oproepen tot bannen.


Ontopic: zoals het nu gaat gaat het toch goed. TS wil een forum met 100% serieusheid, daar is toch geen bal aan.
 
Reported voor oproepen tot bannen.


Ontopic: zoals het nu gaat gaat het toch goed. TS wil een forum met 100% serieusheid, daar is toch geen bal aan.
Trolls en zyzz lover kunnen we missen als kiespijn. Doet het forum geen goed.

Van mij mag iedereen die zit te trollen of een zyzz afbeelding/opmerkingen plaatst meteen een kaart krijgen.
 
Back
Naar boven